Stránka 1 z 1
používání palivového kohoutku
Napsal: pát 13. dub 2012 20:53:39
od Lukas cz
Zdravím,
potřebuju poradit , jak správně používat palivový kohout . Tedy polohy PRI, ON , RES.
Někde tady na foru jsem čet , že ON funguje jako zavřeno ?
Prosím podrobně vysvětlit, rád si to přečtu
Díky
Re: používání palivového kohoutku
Napsal: pát 13. dub 2012 21:39:39
od kanko00
ON - standardna stala poloha
RES - nemas benzin ides na rezervu
PRI - zaplavovanie karburatorov. Napr. po zime alebo dlhom stani (tyzdne, mesiace) Das na cca 5 min. Natecie benzin do komor karburatora, prepnes do ON a starujes. Pripadne prepnes do ON hned po nastartovani. POZOR! Nenechavat v tejto polohe.....
Re: používání palivového kohoutku
Napsal: pát 13. dub 2012 21:51:22
od hroch
kanko00 píše:ON - standardna stala poloha
RES - nemas benzin ides na rezervu
PRI - zaplavovanie karburatorov. Napr. po zime alebo dlhom stani (tyzdne, mesiace) Das na cca 5 min. Natecie benzin do komor karburatora, prepnes do ON a starujes. Pripadne prepnes do ON hned po nastartovani. POZOR! Nenechavat v tejto polohe.....
vyborne ,jednose
Re: používání palivového kohoutku
Napsal: sob 14. dub 2012 20:31:20
od Lukas cz
nenechávat v poloze PRI nebo ON ?
Re: používání palivového kohoutku
Napsal: sob 14. dub 2012 20:35:05
od Maxton
Nenechávat v poloze PRI - On normální provozní poloha, která se nechává i přez zimu a při dlouhé odstávce (kohout se nedá uzavřít) a když ti to na ON přestanej ject, přepneš na RES - rezerva... 4.5L benzínu - cca 70 - 90km dojezd
Re: používání palivového kohoutku
Napsal: ned 15. dub 2012 16:42:09
od Lukas cz
skvělí díky
Re: používání palivového kohoutku
Napsal: ned 15. dub 2012 17:05:11
od Maxton
Není zač
Re: používání palivového kohoutku
Napsal: úte 25. zář 2012 21:20:25
od Kysi04
Cau,
tak jsem si koupil Wetraka, a znamej co jezdil na honde mi rekl at mam palivo na PRI ... Najel jsem takto na to asi 100 km .... vadi to? .... Zitra urcite prepnu na ON jak je tady psano.
Re: používání palivového kohoutku
Napsal: úte 25. zář 2012 21:21:58
od Zeusik
parkrat se mi to taky stalo a nic se neposralo neměl bych strach.
Re: používání palivového kohoutku
Napsal: úte 25. zář 2012 21:28:57
od kanko00
Ak nemas zrazu vela oleja, tak je to OK.
A uz urcite jazdi na polohe ON!
Re: používání palivového kohoutku
Napsal: úte 25. zář 2012 21:32:06
od Kysi04
Zeusik píše:parkrat se mi to taky stalo a nic se neposralo neměl bych strach.
OK diky ... uklidnil jsi me ... hlavne abych na to rano nezapomel to prepnout ... i kdyz se mi dneska odpoledne zdalo ze citim vetsi vibrace cca ve 100 km/h ... nevim jestli to bylo tim nebo silnici ...tak snad silnici ...
Re: používání palivového kohoutku
Napsal: úte 25. zář 2012 21:34:04
od kanko00
Kysi04 píše:Zeusik píše:parkrat se mi to taky stalo a nic se neposralo neměl bych strach.
OK diky ... uklidnil jsi me ... hlavne abych na to rano nezapomel to prepnout ... i kdyz se mi dneska odpoledne zdalo ze citim vetsi vibrace cca ve 100 km/h ... nevim jestli to bylo tim nebo silnici ...tak snad silnici ...
Mohlo to byt aj tou polohou PRI. Raz som ja takto vybroval a moto netahala a kuckala...
Re: používání palivového kohoutku
Napsal: úte 25. zář 2012 21:45:32
od Kysi04
OK diky ... snad to bude zitra ok ... moc diky
Re: používání palivového kohoutku
Napsal: stř 26. zář 2012 20:16:33
od martinbrejcha
já jsem jezdi pořád na RES. A tankoval podle ukazatele na displayi.
Maníci v servise mi to přepínali na ON. Já potom jedu serpentýny z
kopce a moto nic. Kouknu na disp. tam popořád v červeným dvě
čárky....co se děje?? Tak jsem vymáčknul spojku, motor zhasnul.
Tak jsem pustil spojku ( III rychl. stupeň ) .....
.....kouslo se mi zadní kolo a složil jsem to jemně do přikopa.
Takže já jezdil na RES a když jsem se dostal do červenýho, hledal
jsem pumpu. Stalo se mi teda, že jsem hledal tak dlouho, že mi zmizela
i poslední malinká čárečka. A to byla ve mě malinká dušička.
Maty
Stejně jako u Peugeota 307, kdaž jsem jel už 20km ač dojezd mi ukazoval
0km a po té jsem do 60L nádrže natankoval 60,8L nafty
Re: používání palivového kohoutku
Napsal: stř 26. zář 2012 21:52:38
od Maxton
Když zmizí poslední čárka najede se ješte 30 km
Vyskoušeno do sucha bohužel
Re: používání palivového kohoutku
Napsal: pát 28. zář 2012 13:40:05
od Zeusik
Maxton píše:Když zmizí poslední čárka najede se ješte 30 km
Vyskoušeno do sucha bohužel
Tak to ja mam jinou zkušenost nedávno jsem na benzínku dojížděl na setrvačnost a to jsem měl ještě jednu čárku a zaplou rezervu
Re: používání palivového kohoutku
Napsal: sob 29. zář 2012 12:25:34
od Maxton
Tak to máš nejaký zenesený
Já to mam (bohužel) vyzkoušený uplně do sucha... na rezervu přepínám když to začne kuckat.. tzn při dvou čárkách, po 20 km mám už je jednu čárku, po dalších 20 km zmizí poslední a pak zbývá ješte 30 km do suchý nádrže... když to taháš tzn cesta po dálnici - najel jsem an rezervu přesne 75 km a dojíždel jsem na benzínku na setrvačnost (zapomel jem že jedu na rezervu)
... ale rezerva je 4,5 litru, jednou už jsem na ní najel taky 105 km
, záleží to na stylu jízdy.... ale jelikož jsem to vyskoušel, tak vím, že i když za to budu uplně maximálně tahat, jako třeba včera když jsme lítali v zatáčkách... tak na rezervu najedu 100% 70 km
Re: používání palivového kohoutku
Napsal: úte 11. úno 2014 20:42:58
od Lukas cz
Myslíte si , že špatné používání palivového kohotku může mít vliv na startování ???
Myslím tím mezi ON / PRI
Re: používání palivového kohoutku
Napsal: úte 11. úno 2014 21:42:37
od hroch
jo
PO delší odstávce
Re: používání palivového kohoutku
Napsal: úte 11. úno 2014 22:03:40
od Sinner
Ano
Re: používání palivového kohoutku
Napsal: stř 12. úno 2014 21:27:48
od Lukas cz
ok díky