Stránka 1 z 7

yuri13

Napsal: pon 02. led 2012 17:30:47
od yuri13
Snímek sem, snímek tam, na motorkáři.cz všechny mám.. :) Takže sem vkládám jen ochutnávkový snímeček, jinak mám vše zde. 8-) Tady si také aktualizuji deníček úprav a oprav, tak koukněte.. ;)

Re: yuri13

Napsal: pon 30. led 2012 11:05:02
od yuri13
Ještě přidám jednu takovou "lepší".. :)

Re: yuri13

Napsal: pon 30. led 2012 18:14:56
od yuri13
Malá ukázka nových řidítek od WRP, která jsem Freewovi přes zimu dopřál.. 8-)

Re: yuri13

Napsal: úte 17. dub 2012 23:44:21
od yuri13
V sobotu jsem myl, mazal a trochu tvořil - viz. deník na motorkářích - a tak mi to nedalo a pořídil jsem si pár snímků, protože vím, že čistá mi nevydrží dlouho.. :)

Re: yuri13

Napsal: úte 17. dub 2012 23:46:21
od yuri13
A taky mi to nedá nerozdělit se o takový nápad.. Možná, že jsem to už někde dokonce zahlédl.. Nevím, jak Vám, ale mě se to docela zamlouvá.. :D Hell yeah! :twisted: Představivost nebyla dost představivá, tak jsem si to raději nakreslil.. Nebo respektive "nakolážoval".. :ugeek:

Re: yuri13

Napsal: stř 18. dub 2012 14:42:07
od Maxton
To vypadá pekelně, už jsem nad tim taky přemýšlel, až koupím druhou moto nekdy - silnejší, tak vindík pujde do lehkýho terénu a tahle uprava vypadá super... akorát to bude pekelně cákat na nohy, takže jak je nad kolem ten blatníček, tak bych ho prodloužil a udělal ho jako to maj nějaky Supermotardy :-)

Re: yuri13

Napsal: stř 18. dub 2012 20:44:00
od kanko00
Neblbnite, Freewind je dobry na cestu a lahke sotolinky!

Viem, par ludi so mnou nesuhlasi, na Slovensku dvaja osobne :-) a na stranke sa tiez niekto najde, ze jo! Freewind uz nie je DR 650 RSE....

Re: yuri13

Napsal: stř 18. dub 2012 20:54:43
od Maxton
Tak on je vlastne DR 650 RSE, a spřidaným rámem vepředu pro kopoty, jinak je to samy ... mozna posledni opravdovy "cestovni" endruro :-)

Re: yuri13

Napsal: stř 18. dub 2012 21:56:11
od martinbrejcha
kdybych si nechával XF-ko, vypadalo by tak nějak, jak ukazuje yuri13. Jen by byl celkově o pár desítek cm zvýšenej.
Líbilo by se mi tato úprava, i kdybych jezdil jenom asfalt....
Asi to bude tím, že se mi líbějí motky se zobákem. Na prvním místě je DR BIG. Je to majestát,
když se na tom mastodontu šinete po cestě, dává vám to pocit něčeho úžasnýho 8-)
Hned v závěsu všechny modely BMW GS R1100, pak R1200GS i R 1150GS není k zahození.

Nechci vám to tady zasírat cizákama, ale takhle nějak si představuju svoje enduro...

Maty
XTZ.jpg

Re: yuri13

Napsal: stř 18. dub 2012 22:31:07
od Maxton
martin - když se ti to DR 800 big tak libi, proč jsi ho nekoupil ? já ho měl taky v hledáčku :-P

Re: yuri13

Napsal: stř 18. dub 2012 23:21:56
od yuri13
DR800 Big není prý nic extra.. :( Taky jsem o něm přemýšlel, ale není o moc výkonnější, zato o 30-35kg těžší.. Zajímaly mě spíš SuperTénérky a Afriky.. Ts.. Ale Freewind je mocný nástroj! Navíc, jako vstup do terénu je pecka a 60% stoupáky, hlína, šotolina, písek, všechno vyzkoušeno k plné spokojenosti.. :)

Ten blatníček by byl cool.. Ale zas nemůžu říct, že by to Freewind k image nezbytně potřeboval.. To bych zatraceně lhal! :D

No a až přijde čas, přidám se k pánům s BMW.. Jejich motorky jsou prostě super! Takové F800GS, nebo R1100GS by nebylo marné.. :ugeek:

Re: yuri13

Napsal: čtv 19. dub 2012 12:35:10
od martinbrejcha
DR Big má sice jen o pár kW více, ale úplně jinej průběh výkonu a momentu. Takže si poradí s kopcem daleko lehčeji než XF. Já teda najel na Bigovi jenom pár km, ale učaroval mi ( srdcovka to je teda už 20 let ).
Proč jsem ho nekoupil?? Koukal jsem po nich hodně dlouho a nenašel nic, co by se mi líbilo. Mají najeto hodně ke 100tis km a pokud není jetej opravdu na kvalitní olej + častá výměna tak je to jeho smrt. Dokonce jsem měl nabídku nádhernýho BIGa se zadřeným motorem za 20 tis. To jsem zajásal, že si udělám GO motoru a budu fičet. Ale když jsme to dali s mechanikem do kupy, GO motoru by vyšla bratru skoro na 50 tis. Jenom hlava stojí 25 tis kč. A na 99% je to hryzlý v hlavě, páč hřídel od rozvodů je uložená bez ložisek, přímo v hliníku. Nejsem si jistej, jestli to má XF stejný......
Takže jsem to probíral ze všech stran a nakonec mi to nepřišlo jako dobrej nápad a koupil ST.
Maty

Re: yuri13

Napsal: čtv 19. dub 2012 18:06:10
od yuri13
Tak to je škoda.. Já jsem po něm šel taky, ale odradila mě ta hmotnost.. Ale vzhled i pocit z toho, že bych sedlal největší sériově vyráběný jednoválec by to asi vyrovnal.. Právem se mu říká "kladivo na čarodějnice".. :) Ale rozhodnutí nelituju.. Freewind je bezva..

Navíc jsem teď připojil 2 doplňky.. Kryt spínače bočního stojanu a rozšíření bočního stojanu.. Foto zde, více info na motorkářích.. :ugeek:

Re: yuri13

Napsal: čtv 19. dub 2012 19:35:09
od Maxton
Super, vypadá to pěkně, když máš přístup k materiálu :-) já musel řezat a kus navařit :-) ... pochvala, a věčný respekt k tobě.. kam se já hrabu :oops:

Re: yuri13

Napsal: čtv 19. dub 2012 20:12:23
od LiborZ
martinbrejcha píše:DR Big má sice jen o pár kW více, ale úplně jinej průběh výkonu a momentu. Takže si poradí s kopcem daleko lehčeji než XF. Já teda najel na Bigovi jenom pár km, ale učaroval mi ( srdcovka to je teda už 20 let ).
Proč jsem ho nekoupil?? Koukal jsem po nich hodně dlouho a nenašel nic, co by se mi líbilo. Mají najeto hodně ke 100tis km a pokud není jetej opravdu na kvalitní olej + častá výměna tak je to jeho smrt. Dokonce jsem měl nabídku nádhernýho BIGa se zadřeným motorem za 20 tis. To jsem zajásal, že si udělám GO motoru a budu fičet. Ale když jsme to dali s mechanikem do kupy, GO motoru by vyšla bratru skoro na 50 tis. Jenom hlava stojí 25 tis kč. A na 99% je to hryzlý v hlavě, páč hřídel od rozvodů je uložená bez ložisek, přímo v hliníku. Nejsem si jistej, jestli to má XF stejný......
Takže jsem to probíral ze všech stran a nakonec mi to nepřišlo jako dobrej nápad a koupil ST.
Maty
Čert ví, jak moc jsou pravdivé údaje u tohoto kousku http://www.smoto.cz/motocykly/detail/su ... oFrom=list :?: :?
Na první pohled to ujde...
Omlouvám se za "dočasné špinění" vlákna. Co nevidět to smáznu.

Re: yuri13

Napsal: čtv 19. dub 2012 20:23:57
od yuri13
LiborZ píše:
martinbrejcha píše:DR Big má sice jen o pár kW více, ale úplně jinej průběh výkonu a momentu. Takže si poradí s kopcem daleko lehčeji než XF. Já teda najel na Bigovi jenom pár km, ale učaroval mi ( srdcovka to je teda už 20 let ).
Proč jsem ho nekoupil?? Koukal jsem po nich hodně dlouho a nenašel nic, co by se mi líbilo. Mají najeto hodně ke 100tis km a pokud není jetej opravdu na kvalitní olej + častá výměna tak je to jeho smrt. Dokonce jsem měl nabídku nádhernýho BIGa se zadřeným motorem za 20 tis. To jsem zajásal, že si udělám GO motoru a budu fičet. Ale když jsme to dali s mechanikem do kupy, GO motoru by vyšla bratru skoro na 50 tis. Jenom hlava stojí 25 tis kč. A na 99% je to hryzlý v hlavě, páč hřídel od rozvodů je uložená bez ložisek, přímo v hliníku. Nejsem si jistej, jestli to má XF stejný......
Takže jsem to probíral ze všech stran a nakonec mi to nepřišlo jako dobrej nápad a koupil ST.
Maty
Čert ví, jak moc jsou pravdivé údaje u tohoto kousku http://www.smoto.cz/motocykly/detail/su ... oFrom=list :?: :?
Na první pohled to ujde...
Omlouvám se za "dočasné špinění" vlákna. Co nevidět to smáznu.
Vpohodě.. Vypadá dobře doktor.. ;) Jen ty "tlumyče".. :D

Re: yuri13

Napsal: čtv 19. dub 2012 21:18:26
od yuri13
Btw.. Rád bych uvedl na pravou míru, že ne všechno si vyrábím zcela sám.. :) Např. ten rozšiřovák na boční stojan jsem sice navrhnul, ale vyrobil ho defakto táta a jeho kamarád, který je výborný soustružník.. Mají totiž přístup k materiálům a hlavně ke strojům.. Takže u těchhle součástí dělám návrh a pak až dokončení a osazení.. :ugeek:

Re: yuri13

Napsal: pon 21. kvě 2012 22:23:12
od yuri13
Tak a další doplněk je na místě.. Podpora pitného režimu při cestování a zaplnění nevzhledného "dutého" prostoru mezi levým kufrem a motorkou.. :ugeek:

P.S.: Více mám na profilu na Motorkářích.. ;)

Re: yuri13

Napsal: úte 22. kvě 2012 9:33:58
od šimi
Zajímavé,to já tam mám kufřík s nářadím a rezervní duši s montpákama a stlačeným vzduchem ve dvou bombičkách.

Re: yuri13

Napsal: úte 22. kvě 2012 12:11:39
od yuri13
šimi píše:Zajímavé,to já tam mám kufřík s nářadím a rezervní duši s montpákama a stlačeným vzduchem ve dvou bombičkách.
Šikovné.. ;)

Re: yuri13

Napsal: úte 22. kvě 2012 20:15:41
od kanko00
Super! ;)

Re: yuri13

Napsal: sob 09. čer 2012 21:45:56
od yuri13
Dnešek byl naplněn dobrými věcmi, i špatnými věcmi.. Dělal jsem si kryt na přepákování (který se celkem vyvedl), ale všiml jsem si, že mi praskl jeden z úchytů levého padáku.. Mno, takže po víkendu jde dolů a bude se vařit.. Tak jsem ho trochu zpevnil, aby se v lomu nehýbal a říkám si, že na něj hlavně nesmím padnout.. Vyrazil jsem na vyjížďku do lehkého offu a vyjel u tankodromu, kde jsem se ve stupačkách parádně vymáz po tom, co mi přední kolo zahučelo do prohlubně s děsným bahnem.. Ale padák dobrý, jen se mi pootočila spojková páčka.. :D Jelito, ale co.. Říkám si, že v terénu se prostě padá a kdo chce něco zkusit a umět, tak holt ne vždycky udrží motku ve vertikálu.. :mrgreen: :twisted: :ugeek:

Jinak, tady je ten kryt.. Je to asi 1 - 1.5mm nerez (víc detailů mám na motorkari.cz).. :idea:
81778.jpg

Re: yuri13

Napsal: ned 10. čer 2012 0:18:38
od Maxton
No jo jo.. to sou ty zkurvený předražený nekvalitní padáky od RD moto ... !!! Kdyby jsi si to nechal udělat od Rimmeráka, mšl bys to za 2/3 ceny a fakt kvalitně a houževnatě ;)

Re: yuri13

Napsal: ned 10. čer 2012 11:08:35
od yuri13
Tady tě musím zarazit, protože je to nejspíš moje vina.. Levý padák zrovna v tomhle místě moc neseděl, myslel jsem, že se časem usadí stejně jako zbytek trubek, ale byl v tom moc vyhnutý a na krátké páce.. Jinak, tohle se zavaří, držák se trochu přihne, hodím tam podložky s pořádným průměrem pod i nad, delší šroub a bude klid.. Reklamovat je nebudu, musel bych sundavat oba a čekat kdo ví jak dlouho.. :ugeek: Ale sejří mě to.. Spíš kvůli tomu, že jsem to neodhad a teď to budu muset řešit..

Co se týče Rimmerákových padáků, proč ne.. Tehdy jsem ovšem neměl ani tušení, že někdo takový existuje.. ;)

P.S.: Padáky stály 2190,- Kč.. Což mi nepřijde jako taková hrůza..

Re: yuri13

Napsal: ned 10. čer 2012 11:39:35
od Maxton
Jasny no, ale když sem na RDmoto padácích na vlastní oči viděl ty sváry, a na fotkách tloušťku trubek... tak se to s Rimmerákovejma nedá srovnat :-) Na to, že to vaří doma "na koleni" má sváry fakt luxusní a pevný ... a myslim, že cena u něj je 1700 kč ;)