Stránka 3 z 4

Re: Rimmerak

Napsal: pát 02. říj 2009 12:53:42
od Vitouš
Já mám Renaulta a tam stojí nové turbo opravdu okolo 40 000,-kč repas stojí okolo 16 000,- kč

Re: Rimmerak

Napsal: pát 02. říj 2009 13:17:10
od Rimmerak
Vitouš píše:Já mám Renaulta a tam stojí nové turbo opravdu okolo 40 000,-kč repas stojí okolo 16 000,- kč
Ještě že sem si nekoupil to 1,5 Clio :-D

Re: Rimmerak

Napsal: pát 02. říj 2009 19:48:57
od Zeusik
Rimmerak píše:
Zeusik píše:ja to řikam pořat nafta je nafta a neměnil bych a už ani netankuju na levnych pumpach od dob co mi tam střelili ředidlo s nějakyma sračkama :( ale jinak spokojenost sice spotreba nejde pod 9 lit na sto km ale ten prostor a pohodli je nenahraditelne :)
A ty máš co za auto?
Jo koukal jsem na ceny dílů a většina jich je o polovinu levnější než na Fiestu co sem měl. Například snímač polohy škrtící klapky, kterej mi na fiestě odešel stojí 4500kč, na Punto 1400kč. (Já ho na fiestu rozebral a opravil :-) ) No a asi nejobávanější závada u turbodieselu - turbo stojí original 14000kč, repas polovinu. Není to tak krvavý, slýchal jsem i částky 40 tisíc a podobně.
Mazdu MPV 2,5 TD sedmi mistne rok vyroby 98 ale byl to trefa vedle turbo odeslo jako prvni oprava za nove 38 tis. repas neco pres 25 s pulrocni zarukou jsem zavrhl. pak jsem chytl spatnou naftu a oprava cerpadla dalsi 35 tis. pote se posrala spojka s tou jsem pocital 22t. no a ve finale mi prdla hlava a vyvareni 18 t. mezitim jsem stihl driv nez se mi vysralo turbo obednat gumy za 15t. a ted a ted jsem delal cepy rizeni ty nastesti vysli i s praci na 3t brzdy ty uz ani nepocitam :lol: ale ted vsude muzu tvrdit ze mam nove auto :lol: :lol: ale je to skvele rodine auti

Re: Rimmerak

Napsal: pát 02. říj 2009 20:54:34
od šimi
Zeusik píše:
Rimmerak píše:
Zeusik píše:ja to řikam pořat nafta je nafta a neměnil bych a už ani netankuju na levnych pumpach od dob co mi tam střelili ředidlo s nějakyma sračkama :( ale jinak spokojenost sice spotreba nejde pod 9 lit na sto km ale ten prostor a pohodli je nenahraditelne :)
A ty máš co za auto?
Jo koukal jsem na ceny dílů a většina jich je o polovinu levnější než na Fiestu co sem měl. Například snímač polohy škrtící klapky, kterej mi na fiestě odešel stojí 4500kč, na Punto 1400kč. (Já ho na fiestu rozebral a opravil :-) ) No a asi nejobávanější závada u turbodieselu - turbo stojí original 14000kč, repas polovinu. Není to tak krvavý, slýchal jsem i částky 40 tisíc a podobně.
Mazdu MPV 2,5 TD sedmi mistne rok vyroby 98 ale byl to trefa vedle turbo odeslo jako prvni oprava za nove 38 tis. repas neco pres 25 s pulrocni zarukou jsem zavrhl. pak jsem chytl spatnou naftu a oprava cerpadla dalsi 35 tis. pote se posrala spojka s tou jsem pocital 22t. no a ve finale mi prdla hlava a vyvareni 18 t. mezitim jsem stihl driv nez se mi vysralo turbo obednat gumy za 15t. a ted a ted jsem delal cepy rizeni ty nastesti vysli i s praci na 3t brzdy ty uz ani nepocitam :lol: ale ted vsude muzu tvrdit ze mam nove auto :lol: :lol: ale je to skvele rodine auti
Se mě s těch cen udělalo pěkně blbě.To si doma tiskneš prachy,nebo co? :o

Re: Rimmerak

Napsal: sob 03. říj 2009 9:53:25
od Rimmerak
Autí je to pro rodinu určitě super. Takovej mikrobus :-) Ale ty ceny, to je fakticky síla. Docela by mě zajímalo, jakej byl poměr ceny práce / dílů například u opravy spojky. U turba tu cenu chápu, turbo je drahý a je vyměněný hned, ale ta spojka, to je docela řacha.
Ikdyž teď když jsem juknul na autokelly, spojky tam mají dvě a jednu za 14 a jednu za 25 ! To je síla, na mýho punťu stojí 2800, od stejnýho výrobce jako ta na MVP za 25000. Asi přenáší tedy x-vetší sílu,ale přesto.

Re: Rimmerak

Napsal: ned 04. říj 2009 15:58:21
od Zeusik
No on byl problem ten ze spojka smotna byla snad za 15 ale jeste se tam musely dodavat nejaky valecky nebo neco takoveho. Drahy to je proto ze to je vse v originalech prevazne.moc jim do toho nikdo nefusije bo to neni tak velka tuctovka. Jinak za opravu turba si vzal za praci cca 3500 kc se sestelovanim vstriku. Jinak mam znameho opravare v praze a ten si moc za praci nebere jen tak normalni ceny ted naposled kdyz mi delal cepy rizeni tak menil oba a delal geometriji a za praci si vzal 400 jinak ja ho zasobuju dobre vozim mu tam firemaka pak MPV a jeste feldose kdyz si neco nezvladnu udelat sam nebo nemam naladu.tak jsem u nej jak doma obcas.. Jinak penizky bych šimi rad tiskl ale to neumim :D musim makat a jak se mi to postupne posralo tak jsem vycerpal vsechny penizky nasetrene na zimu ja pres zimu moc nemakam tak musim v lete nasetrit at mame dost :)

Re: Rimmerak

Napsal: úte 06. říj 2009 9:11:47
od MartikRA
Myslel jsem, že je to o motorkách ;) , ale připojím se.
Mám mondeo 2,0i rok 97 a druhý 2,0i rok 01 super autíčka bez závad a s nejlevnějšíma dílama. Nárazník 800kč, práh 450kč lem zadního blatníku 450kč, blatník 780kč, olej u forda 5W-30 po 160kč/l a jízdní vlastnosti srovnatelné s BMW. A zapoměl jsem výfuk je stále původní z roku 97 o tom si může škodovka jenom nechat zdát.

Re: Rimmerak

Napsal: sob 10. říj 2009 20:14:29
od Rimmerak
Tak jsem byl s Punťou u známýho na prohlídce. Díval se na celkový stav a hlavně na turbo. Říkal, že celkově je to auto fakt pěkný. Testoval tlak turba, říkal že je v naprostým pořádku a je tichý. Taky říkal, že je to turbo bez přepouštěcího ventilu nebo čeho a že víc vydrží, je tam toho mín, co se může podělat.
Občas se mi rozsvítí "check engine" kontrolka, zjistili jsme, že je to tím, že auto dlouho stálo a zasvinili se, nebo byly zasviněný vstřiky. Pomohla vodička na čištění motoru a shell v-power diesel (29kč litr :( ). Ještě sem tam frknul odstranovač vody z nádrže a po cca 300km si nechám vyměnit palivovej filtr.

PS konečně kára, která při zapnutí turba jede skoro jako Freewind :-D

Re: Rimmerak

Napsal: ned 06. pro 2009 17:48:51
od Rimmerak
Fotky mého přelakovaného miláčka.
Nejdřív pár informací. Lakoval jsem to sám, jako základ pod žlutou jsem použil stříkací bílý plnič od Motip (1ks-500ml,160kč). Pod černou jsem použil béžový plnič (1ks-500ml,160kč). Plniče jsou na plastech 2 vrstvy. Před stříkáním plniče jsem povrch obrousil pod vodou 1500 smirkem, každou vrstvu plniče po denním tvrdnutí vybrousil znovu 1500 smirkem. Laku jsou 3-4 vrstvy. Černý 3, žlutý zpravidla 4. Mezi každou vrstvou laku byl 1 den tvrdnutí kus od topení, každá vrstva přebroušena 2000 smirkem pod vodou. Zlehla i ta finální. Pak následovalo leštění leštící pastou a pak tekutou leštěnkou. Každý díl cca 20 minut.

Žlutý jsem spotřeboval 3 kusy po 400ml za 130kč kus, značka MotoDupli, odstín RAL1021,lesk.
Černá je RAL5005, lesk - taky 2 kusy po 400ml, 120kč kus.

Takže finální náklady jsou 950kč za spreje, cca 50kč za smirky. Hodiny jsem nepočítal, ale platit bych to nikomu nechtěl :-D

Tak doufám, že se líbí :-) Dalo mi to práci.
PS: Myslím, že takovej freewind je jedinej na světě. Jako ten Hrocha :-)

fotky zde http://rimmerak-freewind.rajce.idnes.cz/Freewind_bee/

Re: Rimmerak

Napsal: ned 06. pro 2009 21:13:18
od Fernet
Parádní kombinace, ratuluju

Re: Rimmerak

Napsal: ned 06. pro 2009 21:37:50
od Mejras
Krásnej jako novej :)

Jen by to chtělo ještě přestříkat ten červenej nosič :ugeek:

Re: Rimmerak

Napsal: ned 06. pro 2009 22:24:03
od Vitouš
Mě se to zdá taky povedené.Vyloženě profesionální provedení :!: Jen bych dal ten malej kryt výfuku do černé aby levá a pravá strana více ladili.Ale po boji každý generál ;) Celkový dojem super.

Re: Rimmerak

Napsal: ned 06. pro 2009 22:32:04
od Zeusik
pěkna povedlo se a chvalim ;)

Re: Rimmerak

Napsal: ned 06. pro 2009 22:35:45
od Rimmerak
Díky,díky :) S nosičem počítám.Jen nevím jestli ho střiknout žlutě nebo černě :-)
To Vitouš: Kryt svodů černý byl, ale zdálo se mi, že to bude hezčí zluté, tak jsem ho přestříkal a líbí se mi víc :-)

Re: Rimmerak

Napsal: úte 08. pro 2009 20:40:12
od Sinner
Je to pěkný. :)

Re: Rimmerak

Napsal: čtv 10. pro 2009 3:02:17
od Redy
Teda klobouk dolů, vypadá to super !!! ;)

Re: Rimmerak

Napsal: pát 01. led 2010 23:21:00
od Rimmerak
Tak už mi dorazily samolepky... A taky jsem předělal držák navigace. Povedlo se mi najít v dílně starý držák odrazky z horskýho kola a šikovný šroubek držící přístrojovku hned kus u plexi. Takže jsem to zkloubil a výsledek zde. Výhoda je, že na GPS nebude při alespoň trochu rychlejší jízdě pršet, takže jí nebudu muset při první kapce schovávat.
Jo a trubka nosiče už je na žluto :-)
DSCF4315.jpg
DSCF4315.jpg (92.18 KiB) Zobrazeno 15400 x
DSCF4316.jpg
DSCF4316.jpg (79.36 KiB) Zobrazeno 15401 x
DSCF4317.jpg
DSCF4317.jpg (102.1 KiB) Zobrazeno 15398 x

Re: Rimmerak

Napsal: pát 01. led 2010 23:22:15
od Rimmerak
další...
DSCF4321.jpg
DSCF4321.jpg (97.6 KiB) Zobrazeno 15397 x
DSCF4324.jpg
DSCF4324.jpg (119.72 KiB) Zobrazeno 15401 x
DSCF4326.jpg
DSCF4326.jpg (112.21 KiB) Zobrazeno 15397 x

Re: Rimmerak

Napsal: sob 02. led 2010 13:53:13
od Vitouš
Jó ty seš šikovnej stejně jako Deep a seš z nás nejtvořivější co se týče doplňků.Smekám před tebou.

Re: Rimmerak

Napsal: sob 02. led 2010 18:19:28
od Rimmerak
Vitouš píše:Jó ty seš šikovnej stejně jako Deep a seš z nás nejtvořivější co se týče doplňků.Smekám před tebou.
Ale kvůli chvále to sem nedávám :-) Chci inspirovat k další tvorbě :-)

Re: Rimmerak

Napsal: ned 03. led 2010 0:00:47
od Vitouš
Já vím že to sem nedáváš kvůli chvále.Nic méně měl jsem potřebu ti vyseknout poklonu. :!:

Re: Rimmerak

Napsal: ned 10. led 2010 17:42:31
od Rimmerak
Pozdrav z Makotřas :-) 10.1.2010, -5°C
Zima2010-zm.jpg
Zima2010-zm.jpg (192.28 KiB) Zobrazeno 15308 x
Další foto na rajce.net http://rimmerak-freewind.rajce.idnes.cz/Snowmoto/

Re: Rimmerak

Napsal: ned 10. led 2010 17:57:13
od Sinner
To je paráda. 8-)

Re: Rimmerak

Napsal: ned 10. led 2010 22:03:48
od šimi
Teda Rimeráku!!!To je paráda,ta žlutá Freewovi sekne.

Re: Rimmerak

Napsal: pon 11. led 2010 5:27:38
od pind
ale napadalo, mozem len zavidiet, na zapadnom Slovensku uz 3 dni v kuse prsi