Stránka 2 z 2

Re: Po otočení plynem kucká a dusí se

Napsal: pon 15. zář 2014 22:36:25
od yuri13
Tak! :D Výměna zapalování a zapalovací cívky nepomohly, závada byla jinde.. To, že byla cívka poškozená jsem tak odhalil vlastně náhodou.. :) Ve skutečnosti měl celou věc na svědomí regulátor napětí.. Usměrňovač pracoval bez problémů, avšak obvod pro regulaci výstupního napětí občas selhal.. Napětí v palubní síti vzrostlo a drželo dokud neselhalo zapalování.. Přišel jsem na to když jsem se s motorkou vracel tmou s novým laděným výfukem.. :D Takže pozor! Takovéhle chování motoru může způsobovat vadný regulátor.. :ugeek:

Re: Po otočení plynem kucká a dusí se

Napsal: ned 12. říj 2014 12:03:27
od dosoudil
Mám stejný problém - motor normálně startuje, na volnoběh normálně jede, ale po přídání plynu se zadusí a zastaví.
Zkotrolováno:
-benzín do karbu teče (hadičkou podtlak a vizuálně teče)
- rozdělaný karb, trysky čisté, vnitřek čistý
- filtr vzduchu čistý
- solenoid podtlaku spíná
- směrový filtr (oranž/černý) správně zapojený
- hadičky neporušené správně zapojené (kontrolováno podle manuálu)
- senzor klapky reguluje (ohmetrem)
- svíčky - odpor OK
- jiskra OK
- regulátor dobíjení kontrolován při přidávání plynu - asi 14V OK

Zajímavost:
Při přidávání plynu jsem rukou nadzvedával pístek, který zvedá jehlu v karb. - otáčky se neměnily !!!

Poradí mně někdo kde může ještě být problém ??
Děkuji