Stránka 2 z 4

Re: Rimmerak

Napsal: pát 07. srp 2009 11:48:12
od Rimmerak
Vymyšlený to bylo hned 8-) . Ale ohýbat, zařezávat, zabrušovat a zase ohýbat a zkoušet ten plech bylo na panáka :-D Kor když anticoro je pružný a houževnatý. Strašně blbě se tvaruje :-) Jako kopyto pro to zakroužení posloužil starej papiňák, pak na menší rádius větev na meruňce a pak ještě drobný doladění kladivem.

Re: Rimmerak

Napsal: pon 10. srp 2009 10:17:24
od Frostys
Jaký rozměry má ten tvůj výfuk ? Průměr,délka, vstup ? :idea: :P

Re: Rimmerak

Napsal: pon 10. srp 2009 22:04:00
od Rimmerak
Frostys píše:Jaký rozměry má ten tvůj výfuk ? Průměr,délka, vstup ? :idea: :P
Zítra ti ho oměřim. Pokud na to dřív neodpoví další z X majitelů (namátkově Hroch, Vitouš, Hace...)

Re: Rimmerak

Napsal: úte 11. srp 2009 15:46:52
od Vitouš
Rimmerak píše:
Frostys píše:Jaký rozměry má ten tvůj výfuk ? Průměr,délka, vstup ? :idea: :P
Zítra ti ho oměřim. Pokud na to dřív neodpoví další z X majitelů (namátkově Hroch, Vitouš, Hace...)
To budeš asi rechlejší mám přeci freewa na chalupě tak že bych mohl odpovědět až po neděli.(Pokud bych na to ovšem nezapomě jsem už starší pán ;) )

Re: Rimmerak

Napsal: pát 04. zář 2009 10:05:03
od Frostys
Vitouš píše:
Rimmerak píše:
Frostys píše:Jaký rozměry má ten tvůj výfuk ? Průměr,délka, vstup ? :idea: :P
Zítra ti ho oměřim. Pokud na to dřív neodpoví další z X majitelů (namátkově Hroch, Vitouš, Hace...)
To budeš asi rechlejší mám přeci freewa na chalupě tak že bych mohl odpovědět až po neděli.(Pokud bych na to ovšem nezapomě jsem už starší pán ;) )

Tak jak to vypadá ? :D :?:

Re: Rimmerak

Napsal: úte 29. zář 2009 22:18:01
od Rimmerak
Tak jsem si k dnešnímu svátku udělal převelikou radost a vyměnil jsem 17 let starou fiestu za něco novějšího.

Fiat Punto 2005, 1,3JTD, 51kw, 185Nm@2000 RPM, 95500km najeto.
PuntoJTD.jpg
PuntoJTD.jpg (54.19 KiB) Zobrazeno 16596 x

Re: Rimmerak

Napsal: úte 29. zář 2009 22:25:14
od šimi
Hezký,tak ať dobře slouží.


P.S.zajímalo by mě co si koupíš k narozeninám,když jenom ke svátku kupuješ auta :mrgreen:

Re: Rimmerak

Napsal: úte 29. zář 2009 23:03:27
od Rimmerak
K narozeninám si koupím hovno, protože už teď nevím jak to doklepu do výplaty. :-D

Re: Rimmerak

Napsal: stř 30. zář 2009 11:25:20
od Vitouš
Jen abysi teď nezanevřel na motorku a neproháněl jen svého nového miláčka ;)

Re: Rimmerak

Napsal: stř 30. zář 2009 12:46:18
od Rimmerak
Toho se nebojím :-) Miláčkové budou teď oba.

Re: Rimmerak

Napsal: stř 30. zář 2009 18:50:35
od Mejras
Ale má dost nalítáno nato že je to 2005 :lol: :lol: :lol:

Re: Rimmerak

Napsal: stř 30. zář 2009 19:15:18
od šimi
Mejras píše:Ale má dost nalítáno nato že je to 2005 :lol: :lol: :lol:
Já myslím že při dnešní stavbě motoru 95000km není nijak moc.Pokud je vše vpořádku,vůbec bych se toho nebál. 8-)

Re: Rimmerak

Napsal: stř 30. zář 2009 19:22:23
od hroch
ja mam na octavce 70 000 a mam 2001 to my nikdo ani neuveri kdybych to prodaval.Jinak 95 000 najeto je opravdu prd,na nasi sluzebni octavce mame najeto pres 500 000 tis a slape ;)

Re: Rimmerak

Napsal: stř 30. zář 2009 19:38:55
od Zeusik
najete km to je ořišek ja kupoval MPV s tim ze ma dost najeto cca 180000 a ustrelil jsem že budu opravovat to se počitalo ale že to toho za rok naperu 150 to jsem nepočital :-( takže dalši auto snad jen funglovku. :-) jinak at slouži dobře

Re: Rimmerak

Napsal: stř 30. zář 2009 20:16:19
od Rimmerak
Vzhledem k tomu, že má Fiesta 1,1 měla najeto 235000km a bratránka felda 300000km a pořád obě fungují bez problémů, vůbec se 95000km nebojím. Mám servisní knížku, předchozí majitel byl 56letý pán a po něm 55 letá paní, takže ani rally se s tím asi nejezdilo. Většina motorů je konstruovaná na 150 tisíc a vydrží při pravidelný výměně oleje 250 tisíc a víc. Tenhle motor je jako jeden z mála motorů konstruován na 250 tisíc km. Spíš než s motory bejvá problém u auta s podvozkem. Čepy, tlumiče...
To je jako s freewindama. Někomu se mých 50000km zdá hodně, já znám 4 freewindáky co mají najeto přes 110 tisíc :-P
Viděl jsem už i feldu, co měla 450 tisíc km a byla v poho :-)

Re: Rimmerak

Napsal: stř 30. zář 2009 21:41:00
od šimi
Když jsem kupoval svou Fabii v obchodě novou,tak mě říkali že garance je na 300 000 km,ale když budu jezdit normálně tak v pohodě vydrží 500 000.Auto mám šestým rokem a mám najeto "už" 46 000 km.Tak nevím,nevím,jestli se té hranice půl milionu dožiju. :lol: :lol: :lol:

Re: Rimmerak

Napsal: stř 30. zář 2009 22:01:41
od Rimmerak
šimi píše:Když jsem kupoval svou Fabii v obchodě novou,tak mě říkali že garance je na 300 000 km,ale když budu jezdit normálně tak v pohodě vydrží 500
000.Auto mám šestým rokem a mám najeto "už" 46 000 km.Tak nevím,nevím,jestli se té hranice půl milionu dožiju. :lol: :lol: :lol:
JJ, opravdu se tomu dá věřit. Jednou byl v TV taxi z řecka, mercedes z roku 70 a měl najeto dva miliony kilometrů. Odkoupilo ho od toho taxikáře nějaký muzeum v Raichu.
Když sem byl ještě se školou v Mladobolesklavský škodovce, ukazovali nám keramický povlaky válců (něco jako u motorek Nicasil) a říkali, že to vydrží milion kilometrů.

Re: Rimmerak

Napsal: stř 30. zář 2009 22:58:03
od kanko00
Pri kupe aut sa nepozera na cislo na tacho. Narodny sport vo vych. Europe je hranie sa s tymito ciselkami. Pozera sa na technicky stav auta.

Dnesne auta nevydrzia to, co Mercedes z roku 1970 ani nahodou.
Vtedy mal 2,5 D vykon 100 koni (mozno) pri 3500 ot/m. Teraz ma nafetovany diesel 1,6 vykon 120-130 koni pri 6000 ot/min.
70% ludi si mysli ze TDI, CRDI, HDI, TDCI a pod su pretekarske motory co tahaju ako krava a nic nezeru. A po nahanacke motora ho este so zeravym turbom vypnu.
Nech ti Punto sluzi. Ta 1,3 JTD je jeden z najlepsich motorov v tejto triede.

Re: Rimmerak

Napsal: čtv 01. říj 2009 7:08:45
od Rimmerak
kanko00 píše:Pri kupe aut sa nepozera na cislo na tacho. Narodny sport vo vych. Europe je hranie sa s tymito ciselkami. Pozera sa na technicky stav auta.

Dnesne auta nevydrzia to, co Mercedes z roku 1970 ani nahodou.
Vtedy mal 2,5 D vykon 100 koni (mozno) pri 3500 ot/m. Teraz ma nafetovany diesel 1,6 vykon 120-130 koni pri 6000 ot/min.
70% ludi si mysli ze TDI, CRDI, HDI, TDCI a pod su pretekarske motory co tahaju ako krava a nic nezeru. A po nahanacke motora ho este so zeravym turbom vypnu.
Nech ti Punto sluzi. Ta 1,3 JTD je jeden z najlepsich motorov v tejto triede.
Děkuji. Jo to je pravda, podle počítače je aktuální spotřeba při 80-90km/h na pětku kolem 2,5-3 litrů. Když zapne turbo, de to nad deset :-D To, že si lidi myslí, že diesel je prostě traktor je svatá pravda. Ten den večer, co sem si ho koupil mi přišel strejda přát k svátku, tak sem mu to půjčil ať se projede a včéra byl pro dieselovou Alfa Romeo 156,1,9JTD,rok 2004. Nikdy s dieselem nejel, byl strašně překvapenej, že to skoro není poznat na hlučnosti zevnitř.

Re: Rimmerak

Napsal: čtv 01. říj 2009 9:13:02
od kanko00
...."70% ludi si mysli ze TDI, CRDI, HDI, TDCI a pod su pretekarske motory co tahaju ako krava a nic nezeru. A po nahanacke motora ho este so zeravym turbom vypnu"....

Toto som napisal ako konstatovanie! A je to omyl, velky omyl. Chudatka motory. Potom im po 30-40000 km odchadzaju turba.
Nepretekaj s tym autom. Ten motor Ti nikdy nemoze v seriovom stave a v beznej premavke zozrat 10 litrov :shock: . To je len udaj pri akceleracii o okamzitej spotrebe. Ak to auto nahanas, nikdy ho nevypni hned po zastaveni. Nechaj ho par sekund bezat na volnobeh, nech olej ochladi turbo.
Moje buduce auto bude urcite benzin....

Re: Rimmerak

Napsal: čtv 01. říj 2009 11:52:18
od Rimmerak
kanko00 píše:...."70% ludi si mysli ze TDI, CRDI, HDI, TDCI a pod su pretekarske motory co tahaju ako krava a nic nezeru. A po nahanacke motora ho este so zeravym turbom vypnu"....

Toto som napisal ako konstatovanie! A je to omyl, velky omyl. Chudatka motory. Potom im po 30-40000 km odchadzaju turba.
Nepretekaj s tym autom. Ten motor Ti nikdy nemoze v seriovom stave a v beznej premavke zozrat 10 litrov :shock: . To je len udaj pri akceleracii o okamzitej spotrebe. Ak to auto nahanas, nikdy ho nevypni hned po zastaveni. Nechaj ho par sekund bezat na volnobeh, nech olej ochladi turbo.
Moje buduce auto bude urcite benzin....
10 litry jsem myslel okamžitou spotřebu. Průměrná je 4,5 :-) Neboj, já to nehoním. To že se má nechat tak půl minutky po střelbě na volnoběhu, aby koloval olej turbem a chladil ložiska jsem čet :-) Já ho budu opečovávat, neboj.
PS: včera se mi povedlo odlepit dálniční známku z fiesty, voňavkou "vygumovat" propiskou napsanou SPZ a nalepit jí do Fiata :D

Re: Rimmerak

Napsal: čtv 01. říj 2009 13:08:39
od Vitouš
Kluci píšou že 95000km je moc.Já si myslím že sou reálné a alespoň je pravděpodobné že km nejsou stočené.Jinak já když přičichl k naftě tak už jiné auto nechci.Už mám čtvrtého diesla a nechci nic jiného.Pravda je že ujedu ročně okolo 40 000km tak se to i vyplácí.

Re: Rimmerak

Napsal: čtv 01. říj 2009 19:17:00
od Rimmerak
Dneska se strejda bavil s šéfem v práci, který má firemní Fiat Doblo s tím samým motorem a má najeto 260 000 km bez problémů. :-)

Re: Rimmerak

Napsal: čtv 01. říj 2009 22:04:05
od Zeusik
ja to řikam pořat nafta je nafta a neměnil bych a už ani netankuju na levnych pumpach od dob co mi tam střelili ředidlo s nějakyma sračkama :( ale jinak spokojenost sice spotreba nejde pod 9 lit na sto km ale ten prostor a pohodli je nenahraditelne :)

Re: Rimmerak

Napsal: pát 02. říj 2009 7:09:45
od Rimmerak
Zeusik píše:ja to řikam pořat nafta je nafta a neměnil bych a už ani netankuju na levnych pumpach od dob co mi tam střelili ředidlo s nějakyma sračkama :( ale jinak spokojenost sice spotreba nejde pod 9 lit na sto km ale ten prostor a pohodli je nenahraditelne :)
A ty máš co za auto?
Jo koukal jsem na ceny dílů a většina jich je o polovinu levnější než na Fiestu co sem měl. Například snímač polohy škrtící klapky, kterej mi na fiestě odešel stojí 4500kč, na Punto 1400kč. (Já ho na fiestu rozebral a opravil :-) ) No a asi nejobávanější závada u turbodieselu - turbo stojí original 14000kč, repas polovinu. Není to tak krvavý, slýchal jsem i částky 40 tisíc a podobně.