Stránka 2 z 3

Re: občas vynechá

Napsal: pát 29. kvě 2009 18:24:35
od DEEP
Ty kravo.Koukam ze ma nekdo pekny dylema.
Jak to tu tak procitam.Asi bych zacal svicema,fajfky,Kabely k zapalovani postupne prosvecovat.Ale bacha!!!!
Nez nekdo odpojite CDI od kabelu.musite nejdriv odpojit baterku.Jinak hrozi ze to CDI muzete odrovnat.Mrni se na svorky co jsou pod nadrzi.Rozdelej je vycisti a zase je sloz.Mrofoukl bych nebo vycistil privod paliva neboli palivovy kohout.Zkus premostit ruzne spinace ktere muzou prerusit startovani motoru a nasledne jeho vynuti.Treba zminovany cidlo na stojanek nebo spinac na spojce.Rozod si taky spinac vypinani motoru na prave strane riditek.Zkontroluj si vsechny sverky na elektriku co jou na ramu i pod sedlem.Okolo krku si prosvid kabely muze tam byt klido nejaky skriply.
No drzim ti palce at se ti dilo dari.
Cus Deep

Re: občas vynechá

Napsal: pon 01. čer 2009 21:42:07
od Martin G
Keď vynecháva motor tak väčšinou sú tam dve veci.Buď blbne palivo alebo elektrika.Až ti to vynecháva na 5 pri 100km to má motor asi 4500 otáčok.Neviem presne pozri si.Ide o to že pri tých istých otáčkach by mal vynechávať aj na 4-ke,3-ke atď.Kamarát mal podobný problém na R6-ke.Išla mu na 2 valce a tiež kontroloval karburátory,čistil,prefukoval a tvrdil že všetko je super čisté,potom sa jebal s elektrikou až nakoniec vymenil CDI a stále mu to nešlo.Nakoniec poštudoval manuál,pochopil ako mu fungujú karbesi,našiel ešte nejakú špinu a nezapojenú podtlakovú hadičku a hurá moto ide.Podla mňa to bude palivo.

Re: občas vynechá

Napsal: pon 01. čer 2009 21:49:46
od hroch
ale kdyby to bylo palivo tak by to delalo i na 12345 ne :) .ale je mozne ze to dela elektrika ze to ma nejake vibrace nekde je spatny dotek .me jednou nechtel chytit a kdyz chytil tak furt chcipal pak jsem nasel v manualu popsany postup jak profouknout takovy valecek pod karburatorem z jedny strany je oranzovi profoukl jsem ho a od te doby v poho.ale treba to byla jenom nahoda.v manualu strana 128.nevim jestly ti to k necemu bude.ale snaha tu byla :)

Re: občas vynechá

Napsal: úte 02. čer 2009 20:20:42
od míla3
Snaha se cení! Díky! Ale říkám si, že když jedu na 4 nad 100 tak tam teče víc benzínu, než na 5 a nedělá to.

Re: občas vynechá

Napsal: úte 02. čer 2009 20:22:06
od hroch
tak to palivo nebude tak si myslim ze problem bude elektro

Re: občas vynechá

Napsal: úte 02. čer 2009 20:24:38
od míla3
To už pak zbývá asi jen to CDI. Svíčkám i kabelům by asi bylo jedno jestli jedu na 4 nebo 5.

Re: občas vynechá

Napsal: úte 02. čer 2009 20:26:30
od hroch
to asi jo no :(

Re: občas vynechá

Napsal: úte 02. čer 2009 21:22:42
od Martin G
míla3 píše:Snaha se cení! Díky! Ale říkám si, že když jedu na 4 nad 100 tak tam teče víc benzínu, než na 5 a nedělá to.
Asi som sa správne nevyjadril,skús to na inom prevodovom stupni ale dodrž presne tie isté otáčky ako keď ti to robí na 5-ke.To znamená že na 4-ke budeš musieť ísť zákonite menej ako 100km.A nebolo by odveci keby zistíš v ako rozsahu otáčok sa to deje.
t.j.-od 4500-do 5500.Najdôležitejšia je správna diagnostika.

Re: občas vynechá

Napsal: stř 03. čer 2009 19:33:42
od míla3
Na 4to nedělá nikdy. Na 5 od nějakejch 4900 nahoru. Ale nepravidelně.

Re: občas vynechá

Napsal: pát 19. čer 2009 22:07:25
od míla3
Ahoj! Tak jsem si jěště všiml, že když to vynechá, tak naopak otáčkoměr vyskočí nahoru. Jsem z toho jelen! čau

Re: občas vynechá

Napsal: sob 20. čer 2009 14:04:52
od hroch
bordel v elektrice.si myslim

Re: občas vynechá

Napsal: sob 20. čer 2009 22:21:47
od mates
Neco podobnyho mi to taky tropilo. Pri konsatni rychlosti, napr. pri 100 km/h to z niceho nic najednou cuklo, tachac se nevynuloval a pak to jelo zase treba 200 km bez problemu. Casem se se pridala i obcasna strela do vyfuku a nakonec motor i chcipnul za jizdy, napr. pri predjizdeni (velice prijemna vec). Motor chcipnul, pristrojovka svitila, svetla svitila ,ale pri pokusu o nastartovani netocil starter. Az po nekolikatem vypnuti a zapnuti zapalovani motor zase najednou bezproblemu naskocil. nejlepsi na tom bylo, ze clovek nikdy nevedel, kdy ho to potka. Jestli pred garazi nebo pri predjizdeni kolony kamionu ,jako me. kontakty na baterce byly v cajku, tak padlo podezreni na CDI... nakonec vse vyresila dukladna rozborka a peclive vycisteni cervenyho chcipaku na riditkach. Od te doby bez problemu.

Re: občas vynechá

Napsal: čtv 24. zář 2009 20:20:10
od míla3
Ahoj! Tak jsem všecko vyzkoušel, cdi zkusil vymněnit, vše vyčistil a dělá to pořád. Teď jsem jel a jen tak jsem brnknul o spojku a udělalo to přesně ono. Cuklo to a otáčkomněr skočil nahoru. Myslíte, že by to mohla dělat spojka? Že by nějak začínala umírat? Ale pořád jen na 5. Díky:
čau

Re: občas vynechá

Napsal: čtv 24. zář 2009 22:04:40
od Rimmerak
Stav spojky zjistíš velice snadno. Při cca 70km/h zařadíš pětku a zprudka přidáš plyn, mělo by to správně škubat a bránit se. Pokud motor zvýší otáčky neúměrně zrychlení, spojka si klouzla. To by možná vysvětlovalo to, že ti to dělá jen na pětku. Tam je totiž největší převod do rychla, takže je spojka nejvíc namáhaná na prokluz.

Re: občas vynechá

Napsal: pát 25. zář 2009 7:35:38
od hroch
spis sy myslim ze by to mohl delat spinac na spojce ,nemas tam nejaky zkrat?

Re: občas vynechá

Napsal: pát 25. zář 2009 9:36:43
od Vitouš
hroch píše:spis sy myslim ze by to mohl delat spinac na spojce ,nemas tam nejaky zkrat?
Taky bych se přikláněl k tomu spínači.Na druhou stranu by to mělo dělat na každou rychlost.Je to záhada :?: :(

Re: občas vynechá

Napsal: pát 25. zář 2009 12:32:47
od míla3
Jestli myslíte ten spínač co je u páčky tak ten jsem odpojil a dělalo to pořád. Díky

Re: občas vynechá

Napsal: pát 25. zář 2009 14:56:46
od hroch
aha tak to nevim.jedine ze by ti nekde neco soupalo lanko od spojky :?

Re: občas vynechá

Napsal: ned 27. zář 2009 21:30:41
od Zeusik
No s chcipanim se mi stalo že když jsem to někde trochu vice honil v serpentikach a pak přifrčel na červenou na semafor tak mi to chciplo ale normalně jsem nastartoval tak jsem to nikdy neřešil přisuzoval jsem to jako nejake nečistotě v benzinu nebo tak něco.

Re: občas vynechá

Napsal: stř 20. led 2010 21:05:12
od Jirka VFR
Taky jsem měl problém s vynecháváním, projevovalo se trvalé vynechávání při rychlosti kolem 80 km, když byl plyn otevřen cca na 1/2 až 3/4, střílelo to do výfuku, po rozjetí při otevřeném plynu se uklidnilo, dalo se jet bud na 1/4 plynu nebo plnej. Rozebíral a čistil jsem karburátory nikdy na nic nepřišel, po namontování zpět vždy v pohodě několik měsíců. Při poslední rozborce v září v Chorvatsku, jsem se všimnul spadlé hadice mezi karburátorem a air boxem ( manuál 4-21 označení air control hose) předpokládám, že to bylo tím, ( na hadici nebyla stahovací klema) nevím, ale jestli jsem hadici neuvolnil při sundavání nádrže. Neměl jsem čas zkusmo sundat, starám se o 3 další motky ve stádu.
Do konce sezóny před napadnutím sněhu bez problémů.

Re: občas vynechá

Napsal: stř 20. led 2010 23:06:02
od DEEP
;) jeste jedna vec mne napadla.Zkus si odpojit kabel netralu z motoru.Bohuzel ti nepovim kde je.Nikdy jsem ho nehledal.Vypoj ho a zkus to projet.Ale asi az sleze snih.

Re: občas vynechá

Napsal: čtv 21. led 2010 11:35:26
od DEEP
;) tak hele kamo.Odpoj tyto veci.Tachometr,pristrojovku ma ze zadu multypinovou zastrcku.spojku,neutral,stojanek.Vsechny tyto veci maji vlyv na chod motoru.Pak jeste spinacka a cervene vs. Cerne tlacitko na prave str. riditek.ALE JEN TACHO,PRISTROJOVKA,CIDLO POLOHY NA KARBCICH A CDI PRACUJI NEZAVISLE NA SOBE.Pridas plyn na doraz na 5ku v 4000ot.A zacnou se dit veci.Cdi zacne prepocitavat casove dopredu
prectih treba o 0,01mm.Proste se zacne menit predstih.Male otacky vs. Klapka na karbci je na plno.Buh vi jestli z tim nema neco spolecnyho i tacho.Ale asi ne.Da se jezdit i bez neho.jestli jsi mel nekdy starou Skodarnu, z karbce vedla trubicka a pak hadicka do rozdelovace.Po prudkem pridani plynu se kdesi v karbci vytvoril velky akceleracni podtlak.A ten putoval na membranu (takova malala placka na boku rozdelovace asi o prumeru 4cm) ktera prez tahlo hejbala z predstihem podle toho jak byl motor zatizeny. Tak tohle fungujdm na stejnem principu.Tak kamo jdu si zatopit a neco uklohoit.Mam hlad a je mi zimmma.Cus a drzim ti palce uz mne nic nenapada.

Re: občas vynechá

Napsal: čtv 21. led 2010 17:59:39
od Jirka VFR
u mě to muselo bejt v karbcích nebo v čidlu polohy, vždy po demontáži a montáži karbců a těch hadiček se spravilo. Ta hadice mezi karbci a air boxem má vliv na podtlak nad membránou co zvedá šoupátka, takže elektrikou to u mě nebylo, na čidlo polohy nesázím, jede to i bez toho.

Re: občas vynechá

Napsal: pát 22. led 2010 13:01:56
od šimi
DEEP píše:;) tak hele kamo.Odpoj tyto veci.Tachometr,pristrojovku ma ze zadu multypinovou zastrcku.spojku,neutral,stojanek.Vsechny tyto veci maji vlyv na chod motoru.Pak jeste spinacka a cervene vs. Cerne tlacitko na prave str. riditek.ALE JEN TACHO,PRISTROJOVKA,CIDLO POLOHY NA KARBCICH A CDI PRACUJI NEZAVISLE NA SOBE.Pridas plyn na doraz na 5ku v 4000ot.A zacnou se dit veci.Cdi zacne prepocitavat casove dopredu
prectih treba o 0,01mm.Proste se zacne menit predstih.Male otacky vs. Klapka na karbci je na plno.Buh vi jestli z tim nema neco spolecnyho i tacho.Ale asi ne.Da se jezdit i bez neho.jestli jsi mel nekdy starou Skodarnu, z karbce vedla trubicka a pak hadicka do rozdelovace.Po prudkem pridani plynu se kdesi v karbci vytvoril velky akceleracni podtlak.A ten putoval na membranu (takova malala placka na boku rozdelovace asi o prumeru 4cm) ktera prez tahlo hejbala z predstihem podle toho jak byl motor zatizeny. Tak tohle fungujdm na stejnem principu.Tak kamo jdu si zatopit a neco uklohoit.Mam hlad a je mi zimmma.Cus a drzim ti palce uz mne nic nenapada.

Jóó mládenci,kdybych tak věděl o čem se bavíte :o :o :o

Re: občas vynechá

Napsal: pát 22. led 2010 15:59:28
od DEEP
šimi píše:
DEEP píše:;) tak hele kamo.Odpoj tyto veci.Tachometr,pristrojovku ma ze zadu multypinovou zastrcku.spojku,neutral,stojanek.Vsechny tyto veci maji vlyv na chod motoru.Pak jeste spinacka a cervene vs. Cerne tlacitko na prave str. riditek.ALE JEN TACHO,PRISTROJOVKA,CIDLO POLOHY NA KARBCICH A CDI PRACUJI NEZAVISLE NA SOBE.Pridas plyn na doraz na 5ku v 4000ot.A zacnou se dit veci.Cdi zacne prepocitavat casove dopredu
prectih treba o 0,01mm.Proste se zacne menit predstih.Male otacky vs. Klapka na karbci je na plno.Buh vi jestli z tim nema neco spolecnyho i tacho.Ale asi ne.Da se jezdit i bez neho.jestli jsi mel nekdy starou Skodarnu, z karbce vedla trubicka a pak hadicka do rozdelovace.Po prudkem pridani plynu se kdesi v karbci vytvoril velky akceleracni podtlak.A ten putoval na membranu (takova malala placka na boku rozdelovace asi o prumeru 4cm) ktera prez tahlo hejbala z predstihem podle toho jak byl motor zatizeny. Tak tohle fungujdm na stejnem principu.Tak kamo jdu si zatopit a neco uklohoit.Mam hlad a je mi zimmma.Cus a drzim ti palce uz mne nic nenapada.

Jóó mládenci,kdybych tak věděl o čem se bavíte :o :o :o

Tak to zabal do bedny a posli mi to Ja ti to dam do kupy ;) ;)