Stránka 2 z 2
Re: Karburátor
Napsal: pát 15. kvě 2009 16:14:24
od Sinner
Kamil.M píše:jo a ještě jednu drobnost nevíte kde bych sehnal ten manuál
Ahoj Kamile, když tady na stránkách trochu zaserfuješ, najdeš kde co. Nalézt odkaz na manuál mi trvalo asi tak 15 sekund a nemusel jsem se ani moc snažit.
Stačí používat funkce stránek například tlačítko "hledat" a potom do příslušného políčka napsat "manuál"
vyskočí ti
takováto to stránka.
Tam už se snad zorientuješ.
Re: Karburátor
Napsal: pon 18. kvě 2009 7:44:15
od Kamil.M
Děkuji a omlouvám se ja s počítačem nejsem moc kamarád
Re: Karburátor
Napsal: pon 18. kvě 2009 10:12:48
od Sinner
Kamil.M píše:Děkuji a omlouvám se ja s počítačem nejsem moc kamarád
To se časem vylepší
nastavenie zmesi podla manualu
Napsal: ned 19. črc 2009 22:54:14
od humusak
v manualy v kapitole 4 hlava 6 sa pise - Pilot screw - preset - 3 turns back.
dnes som to riesil tak iba aby reč nestala.
Re: Karburátor
Napsal: stř 12. kvě 2010 13:05:59
od komcas
Tohle téma se nějak zaseklo
Mám určitě originální nastavení karbecu, originál výfuk.
1, co jsou to za šroubky ty 2 pod každým karburátorem, které jsou nasměřovány vodorovně lehce pod úhlem, aby se daly štelovat z boku motorky? Myslel jsem, že to je na štelování směsi, ale to ne! Asi to budou hlavní nebo volnoběžné trysky. Je to tak?
2,
Má význam odvrtat bezpečnostní zátky a zkoušet si hrát s bohatostí? Chod motoru je výborný, ale nemůžu posoudit jestli by nemohl být výkon lepší. Svíčky mám ještě původní Denso = 20 000km a seřízení ventylů taky asi nebylo. Udělat vše dohromady?
Výměna svíček + seřízení ventylů + vyprání vzduchového filtru + seřízení karburátoru
Re: Karburátor
Napsal: stř 12. kvě 2010 20:37:59
od Rimmerak
Pokud máš originální výfuk, nemá cenu zátky odvrtávat. Je to nastavený tak, jak má... Výkon stejně nezvýšíš.
Re: Karburátor
Napsal: čtv 13. kvě 2010 0:01:54
od komcas
Rimmerak píše:Pokud máš originální výfuk, nemá cenu zátky odvrtávat. Je to nastavený tak, jak má... Výkon stejně nezvýšíš.
JJ. Máš pravdu. Nemám problém a jakýmkoliv zásahem si na problém jedině zadělám. Motorka mi jede krásně za plynem a bez toho vašeho střílení a toho bych si měl vážit. Hold z toho víc nevytáhnu. I tak to stačí.
Re: Karburátor
Napsal: čtv 13. kvě 2010 21:21:55
od hroch
komcas píše:Rimmerak píše:Pokud máš originální výfuk, nemá cenu zátky odvrtávat. Je to nastavený tak, jak má... Výkon stejně nezvýšíš.
JJ. Máš pravdu. Nemám problém a jakýmkoliv zásahem si na problém jedině zadělám. Motorka mi jede krásně za plynem a bez toho vašeho střílení a toho bych si měl vážit. Hold z toho víc nevytáhnu. I tak to stačí.
strileni
ale ten zvoucek
Re: Karburátor
Napsal: čtv 13. kvě 2010 21:51:08
od Rimmerak
Přesně tak Hrošíno ! Ten zvuk
Re: Karburátor
Napsal: pát 14. kvě 2010 15:19:36
od palciatko
@komcas: Nič neodvrtávaj, a hlavne ked nemáš žiadne problémy...
Rozoberal som karbík po 30tkm (preventívne), a nič mu nebolo, len minimálny jemný povlak po stenách a tryskách. Tak som ešte dal moto na synchro, podtlaky bol rozladené len minimálne.
Takže len bežný servis - ventile, sviečky, vzduchový filter + nemeníš aj motorový olej a filter? Lepšie sa to potom ráta a pamätá.
Keď som včera po polroku
štartoval moto, tak som si na tie vodorovné skrutky na spodku plavákových komôr spomenul až vtedy, keď som úplne vymlátil baterku
Nič sa nimi nenastavuje, 'iba' sa nimi dá vypustiť benzín z komôr - ideálne po zime, kedy tam môže skondenzovať voda.
S nabitou baterkou som dnes ráno naštartoval okamžite
Re: Karburátor
Napsal: ned 16. kvě 2010 11:10:56
od komcas
palciatko píše:@komcas: Nič neodvrtávaj, a hlavne ked nemáš žiadne problémy...
Rozoberal som karbík po 30tkm (preventívne), a nič mu nebolo, len minimálny jemný povlak po stenách a tryskách. Tak som ešte dal moto na synchro, podtlaky bol rozladené len minimálne.
Takže len bežný servis - ventile, sviečky, vzduchový filter + nemeníš aj motorový olej a filter? Lepšie sa to potom ráta a pamätá.
Keď som včera po polroku
štartoval moto, tak som si na tie vodorovné skrutky na spodku plavákových komôr spomenul až vtedy, keď som úplne vymlátil baterku
Nič sa nimi nenastavuje, 'iba' sa nimi dá vypustiť benzín z komôr - ideálne po zime, kedy tam môže skondenzovať voda.
S nabitou baterkou som dnes ráno naštartoval okamžite
OK. díky za názor. Pro mě to znamená, že na to šahat nemusím.
No a ty vodorovný šroubky... asi by to tak mohlo být. Mě ještě napadlo, že by to mohlo být jako u staré JawaČZ 250ky, tedy hlavní trysky. Kdyby se třeba ucpaly, aby se daly vyšroubovat a pročistit.
Re: Karburátor
Napsal: ned 16. kvě 2010 20:56:06
od hroch
ty sroubky pod karbecem jsou na vypusteni benalu z karbcu
Re: Karburátor
Napsal: ned 16. kvě 2010 20:56:08
od hroch
ty sroubky pod karbecem jsou na vypusteni benalu z karbcu
Re: Karburátor
Napsal: ned 25. črc 2010 21:38:22
od gondwanarain
Nemohl by mi někdo poradit, kde se štelujou karburatory?Nemůžu najít ten správnej šroub a jezdím za 6-7 litrů a to jezdím piánko!!!.Tak si myslím, že tam je něco špatně...Taky kdyby někoho napadlo něco dalšího co by to mohlo být, dejte mi vědět, dík
Re: Karburátor
Napsal: pon 26. črc 2010 15:10:57
od Vitouš
gondwanarain píše:Nemohl by mi někdo poradit, kde se štelujou karburatory?Nemůžu najít ten správnej šroub a jezdím za 6-7 litrů a to jezdím piánko!!!.Tak si myslím, že tam je něco špatně...Taky kdyby někoho napadlo něco dalšího co by to mohlo být, dejte mi vědět, dík
Koukni se do sekce TUNING na LADĚNÝ VÝFUK.tAM MÁŠ VŠE POPSANÝ A VYFOCENÝ.Je tam toho hodně tak jeď od zadu tuším že to je na 11 a pak zpátky.Pokud máš origo výfuk tak základní nastavení je necelé 4 otáčky od polohy utaženo.Šroubky jsou ze spodu karburátorů ze předu po směru jízdy k válci.Nejsou vidět neb jsou utopený v takovejch nálitcích.Koukni na ten tuning a bude ti to jasný
Re: Karburátor
Napsal: pon 17. zář 2012 20:32:43
od yuri13
Ahoj! Pročetl jsem všechna témata, co jsem tu našel a na 2T jsem to už dělal, tak se chci jen ujistit.. Na svém Freewu jsem skouknul nastavení bohatosti a zjistil jsem, že plomby jsou odvrtané a tudíž bude se šroubky nejspíš hýbáno.. Levý karburátor měl nastaveno 3.5 otáčky, pravý karburátor 4 otáčky.. Oba "pilot screws"
jsem tedy utáhl a následně pomaličku povolil na 3 otáčky.. Každý mi vyšel trochu jinak (rozdíl cca 1/4 otáčky), ovšem to přikládám výrobním odchylkám karburátorů i šroubků.. Nemusím je nijak zajišťovat, ne? Jediné, co teď zbývá je po delší projížďce zkontrolovat barvu svící a pozorovat, jestli motor někde neztrácí výkon, že?
Spotřeba doposavad 4.8 - 5.5 litru.. Heh.. Teď nedávno jsem najel 100km výhradně v terénu a to se musím pochlubit spotřebou, která se vyšplhala až na 6.9 litru.. 1800km dovolené Alpami, apod. ve dvou a v plné palbě bylo ovšem zas za 4.9 litru.. Tak jsem zvědav, co se bude dít teď..
Synchro a ventilové vůle jsem nechal dělat na začátku sezóny, tak už by to snad mělo být všechno..
Re: Karburátor
Napsal: čtv 02. kvě 2013 15:36:07
od Dave842
Čaute kamarádi,
teď o víkendu jsem seřizoval ventily. Jak jsem to tak jenom bez helmy projížděl, tak jsem zjistil, že to dost střílí z výfuku. Ventilama to nebude, ty jsou v cajku. Střílí to jenom když otáčky kolem 4 tis. a půstím plyn. Taky vám to střílí? Případně co by to mohlo být?
A ještě jeden poznatek. Když jsem otáček pomalu klikou, tak v momentě, kdy se zavřou sací ventili a píst jde do koprese, něco cvakne v hlavě. Tak lupne. Komprese tam nic zatlačit nemohla, protože jsem měl svíci venku. Při chodu motoru se to projevuje jako cvakání ventilů, nebo něco takovýho.. Mám něco špatně, nebo je to normální jev?
Dík!
Re: Karburátor
Napsal: čtv 02. kvě 2013 19:49:23
od yuri13
Střílí každý motor s takhle krátkým výfukovým potrubím jako mají motorky.. Navíc když si ten přetlak netahá žádný další válec přes vazbu ve svodech.. Nesmí to být ostré rány, to by znamenalo ventily, nebo směs.. Co se cvakání týče, to nevím, co by to mohlo dělat, jsou-li ventily ok..