Hanz393
Napsal: čtv 09. dub 2015 2:00:52
Zdravím kolegové, kamarádi
jsem zde sice už pár měsíců zaregistrován, ale na to vytvořit si galerii jsem si vzpoměl až teď .
Co se motorky jako takové týče, je super. je to má první dospělá motorka a co do jízdních vlastností nemám co bych vytknul.
Horší to bylo se stavem motorky, koupil jsem opravdu dobře , na motorce se podepsalo zanedbávání péče předchozích majitelů a samozřejmě i já jsem mohl být více obezřetný při koupi motorky...Tušil jsem opotřebovanější převodovku, ale nic víc
No najel jsem něco málo kilometrů a končila sezona, tak motorka putovala do servisu. Do té doby se jen potvrdily mé doměnky z repase převodovky, ale s tím jsem počítal. Zanedlouho telefon ze servisu - i přez relativně tichý a klidný chod motoru přidřená hlava...a pak už mi to bylo jedno, udělalo se vše co bylo třeba, když už to bylo v servisu...Sehnala se druhá hlava v dorbém stavu, udělali se na ní gufera ventilů, druhá převodovka, vyměnil se rozvodový řetaz a motor mohl zpět do rámu.Následovala výměna zadního brzdiče, který byl vyčvachtaný v čepech, výměna oleje a gufer přední vidlice, protože ta šla skoro až k zemi, přezutí na nové pneu mitas E-09 a vyvážení kol. Nová baterka, nová řetězová sada ,olej ,svíčky, a to bylo v servisu asi tak vše, v půlce unora jsem se na ní vesele vezl domů V garáži následovali další úkony - padací rám made by Rimmerak, o chvíli později přibila od tohoto klučiny i mřížka chladiče. Obojí šlo do černého matu, plus na mřížce stříknuté červeně ''S'' . Dále jsem sháněl zadní blatníček -ten šel taky do černého matu, následovalo i lakování podsedlového rámu a krytu lolena výfuku. Pak přibylo turistické plexi od Skidmarx UK. Nějaká ta výměna žárovek jako prevence taky proběhla. Nakonec jsem sháněl i druhý origo výfuk, protože některý expert ho protáhl dlouhým tlustým vrtákem aby to mělo ''echt '' zvuk, bohužel tím podpálil ventily na staré hlavě... ...No a to je prozatím asi tak vše, do budoucna je v plánu ještě výměna zadního tlumiče, protože jsem nedávno zjistil, že tlumič co tam mám není originál, nelze na něm měnit ani útlum ani přepětí pružiny, což by se mi popravdě líbilo teď už mě čeká jen ladění směsy, nějaké ty mouhy atd, to nejhorší mám snad za sebou sorry za romány a snad se foto líbí
A hlavně poděkování Rimmerákovi za cenné poradenství a Zeusíkovi, který mě jeho náhradními díly moooc ulehčil život !!!
Původní stav :
aktuální foto :
jsem zde sice už pár měsíců zaregistrován, ale na to vytvořit si galerii jsem si vzpoměl až teď .
Co se motorky jako takové týče, je super. je to má první dospělá motorka a co do jízdních vlastností nemám co bych vytknul.
Horší to bylo se stavem motorky, koupil jsem opravdu dobře , na motorce se podepsalo zanedbávání péče předchozích majitelů a samozřejmě i já jsem mohl být více obezřetný při koupi motorky...Tušil jsem opotřebovanější převodovku, ale nic víc
No najel jsem něco málo kilometrů a končila sezona, tak motorka putovala do servisu. Do té doby se jen potvrdily mé doměnky z repase převodovky, ale s tím jsem počítal. Zanedlouho telefon ze servisu - i přez relativně tichý a klidný chod motoru přidřená hlava...a pak už mi to bylo jedno, udělalo se vše co bylo třeba, když už to bylo v servisu...Sehnala se druhá hlava v dorbém stavu, udělali se na ní gufera ventilů, druhá převodovka, vyměnil se rozvodový řetaz a motor mohl zpět do rámu.Následovala výměna zadního brzdiče, který byl vyčvachtaný v čepech, výměna oleje a gufer přední vidlice, protože ta šla skoro až k zemi, přezutí na nové pneu mitas E-09 a vyvážení kol. Nová baterka, nová řetězová sada ,olej ,svíčky, a to bylo v servisu asi tak vše, v půlce unora jsem se na ní vesele vezl domů V garáži následovali další úkony - padací rám made by Rimmerak, o chvíli později přibila od tohoto klučiny i mřížka chladiče. Obojí šlo do černého matu, plus na mřížce stříknuté červeně ''S'' . Dále jsem sháněl zadní blatníček -ten šel taky do černého matu, následovalo i lakování podsedlového rámu a krytu lolena výfuku. Pak přibylo turistické plexi od Skidmarx UK. Nějaká ta výměna žárovek jako prevence taky proběhla. Nakonec jsem sháněl i druhý origo výfuk, protože některý expert ho protáhl dlouhým tlustým vrtákem aby to mělo ''echt '' zvuk, bohužel tím podpálil ventily na staré hlavě... ...No a to je prozatím asi tak vše, do budoucna je v plánu ještě výměna zadního tlumiče, protože jsem nedávno zjistil, že tlumič co tam mám není originál, nelze na něm měnit ani útlum ani přepětí pružiny, což by se mi popravdě líbilo teď už mě čeká jen ladění směsy, nějaké ty mouhy atd, to nejhorší mám snad za sebou sorry za romány a snad se foto líbí
A hlavně poděkování Rimmerákovi za cenné poradenství a Zeusíkovi, který mě jeho náhradními díly moooc ulehčil život !!!
Původní stav :
aktuální foto :