Stránka 1 z 1
Porucha ukazatele paliva
Napsal: stř 11. čer 2014 18:57:51
od Rimmerak
Ahoj, včera jsem se konečně pustil do řešení problémů s nefunkčním ukazatelem paliva v nádrži. Trpěl jsem tenhle neduh skoro 2 roky, než jsem se k tomu odhodlal.
Sundal a vypustil jsem nádrž, položil jsem jí na bok, odšrouboval tu přírubu, ze který vedou 2 dráty a vyndal celý mechanismus měření hladiny. Je to pěkně složitá serepetička
Každopádně závadu jsem našel, byl prasklý jeden cínový spoj. Stačilo to přepájet a už to zase funguje
Re: Porucha ukazatele paliva
Napsal: stř 22. čer 2016 11:38:42
od verxes
Ahoj,
sice 2 roky po založení tématu, ale nechci zakládat stejný topic. Možná mi poradíte, jestli je to stejný problém:
Zapnu klíček do polohy ON a buď se ukáže stav paliva, nebo neukáže, když neukáže, tak vypnu a zase zapnu - občas opakuji i víckrát, ale většinou to na podruhý fakčí.
Další problém je, že se tomu za jízdy občas nedá věřit - je to schopný ukázat 3/4 nádrže (tj.reálný stav) a postupně to ubývá, že po 6 km jízdy po rovince mám jeden dílek, pak klidně žádnej.. pak se to zase vzpamatuje a dílky přibývají..
Výsledek je, že stejně jezdím pro sichr na rezervu + si nuluju trip po načepování. Dá se to nějak přeměřit a otestovat, aniž bych tenhle bazmek musel vymontovávat z nádrže? Jinak to tuhle sezónu přetrpím a v zimě si s tím pohraju.. budu se muset podívat do servisního manuálu, jak vlastně tahle serepetička funguje.
Re: Porucha ukazatele paliva
Napsal: čtv 01. zář 2016 13:47:45
od Rimmerak
Je to něco na způsob lineárního potenciometru (elektrikáři, nekamenujte mě). Jak se hýbe plovák, jezdí na předtištěným rastru na PCB (tišťáku). Pokud je tam nějaký drátek upadlý, nebo prasklá pájka, ale ještě to neodpadlo, může to ukazovat zmateně. Vyndat to není problém. Zkoukni to než špekulovat čím to.