Stránka 1 z 1

zavada = zahada

Napsal: stř 23. dub 2014 16:23:22
od casio
ahoj, potreboval bych tipy a rady jak vyresit zavadu na me moto. Jedna se o to, ze jednou za cas (nepravidelne, jednou za 300-3000km) vyleti gufero u pastorku, cislo 30: http://www.partsdepot.cz/originalni-dil ... 01/418352/
kazdopadne loni na podzim jsem gufero vymenil a jezdil dal a ted na jare mi pri druhe jizde opet vyletelo. Odfuk prevodovky ucpany neni, v servise si s tim nevim rady :/
neni to v podstate zadna velka zavada, horsi jsou dusledky -> za jizdy vyleti nepozorovane gufero, od pastorku zacne chcat olej pred zadni kolo a v zatacce to zjistim, zatim jsem to nastesti 2x ustal, ale momentalne je pro me moto s touto zavadou nepojizdna, pokouset to nebudu...
nevi nekdo prosim cim by to mohlo byt? co by tam mohlo tlakovat (jestli to vubec muze tlakovat, kdyz odfuk je volny), nebo nejake jine napady proc vyletava? diky vsem za rady.... jsem uz zoufaly
moto jede pekne, olej nezere, necadi, 150 ve dvou a s kuframa jede ;)

Re: zavada = zahada

Napsal: čtv 24. dub 2014 20:58:33
od casio
Nikdo nic? :(

Re: zavada = zahada

Napsal: čtv 24. dub 2014 22:04:38
od hroch
je težke poradit když nevíme jestli gufero daváš spravne atd jestli ti nehazí hřídel gufero melo byt zaroven s karterem pokud se nepletu,ja ho menil koupil origo japan a drželo v pohode.jde o to jestly ho nenacpeš moc dovnitř a jestli je rovne jinak ti neporadím :( jestli to tlakuje nevím jak zkusit

Re: zavada = zahada

Napsal: čtv 24. dub 2014 23:08:14
od casio
hroch píše:je težke poradit když nevíme jestli gufero daváš spravne atd jestli ti nehazí hřídel gufero melo byt zaroven s karterem pokud se nepletu,ja ho menil koupil origo japan a drželo v pohode.jde o to jestly ho nenacpeš moc dovnitř a jestli je rovne jinak ti neporadím :( jestli to tlakuje nevím jak zkusit
no davam ho rovne ale zaroven s karterem neni, ja tak 3-5 mm vsunute dovnitr, kazdopadne at je tak nebo tak, nejaka sila ho musi tlacit ven a nevim teda jaka kdyz odfuk je volny, nebo to na to muze mit vliv ze je vrazene moc uvnitr?

Re: zavada = zahada

Napsal: pát 25. dub 2014 8:26:05
od Maxton
Nemáš tam moc oleje ? Taky už se to takhle někomu stalo...

Re: zavada = zahada

Napsal: pát 25. dub 2014 9:07:25
od yuri13
Jak by ve skříni vznikl takový tlak? Větrání skříně přeci musí zvládnout i kompresi vnitřního vzduchu, která vzniká pohybem pístu.. Možná je to lůžko pro gufero nějak vylágrované.. Zkus vypustit olej, pořádně ten prostor odmastit a gufero lípnout nějakým dvousložkovým lepidlem.. Ale jak píše hroch.. Měl by sis být jistý, že ti nehází hřídel, protože pak se bude simerink hůře vyjímat.. :ugeek:

Re: zavada = zahada

Napsal: pát 25. dub 2014 9:37:29
od casio
Oleje mam mezi rysky, hřídel taky nevypadala ze by mela vůli, to bych poznal i z venku od gufera ne?

Re: zavada = zahada

Napsal: pát 25. dub 2014 9:38:42
od casio
Jinak se mi zda taky jako blbost aby to bylo způsobené tlakem, tak se ted zamerim na uložení toho gufera, diky;)

Re: zavada = zahada

Napsal: pát 25. dub 2014 21:21:33
od hroch
casio píše:Oleje mam mezi rysky, hřídel taky nevypadala ze by mela vůli, to bych poznal i z venku od gufera ne?
ne vuly ale ohla jakoby hazela

Re: zavada = zahada

Napsal: pát 25. dub 2014 21:22:52
od hroch
casio píše:Jinak se mi zda taky jako blbost aby to bylo způsobené tlakem, tak se ted zamerim na uložení toho gufera, diky;)
Ono je asi 3 mm dovnitř ja si to přesne nepamatuju ale vím že tam není žadna zarážka .Nemáš moc doplý řetez ten by mohl tahat za hřídel a zničit ložisko a pak by byla vule

Re: zavada = zahada

Napsal: pát 25. dub 2014 22:10:15
od yuri13
Tak mám možná řešení tvého problému, příteli.. ;) Bavil jsem se o tom s kamarádem a on říkal, že takový problém na spalovacích motorech už řešil a že to na 90% budou vadné pístní kroužky.. Méně pravděpodobné je, že by to mohly dělat těsnění ventilů.. Každopádně to bude podcházejícím expanzním tlakem ze spalovacího prostoru.. :) Být tebou, začnu tímhle.. :ugeek:

Re: zavada = zahada

Napsal: sob 26. dub 2014 12:09:50
od casio
retez mam naopak moc dlouhy, potrebuju vymenit retezovku :D konzultoval jsem to ve 3 servisech a v podstate se shodli ze kdyby byla vada v "motoru" - ty krouzky apod - tak by to delalo porad a ne nahodne a nevydrzelo by to treba 3000km. pokud by byly spatne krouzky - to bylo prvni co me napadlo, tak by to 1) delalo porad 2) motorka nejela tak jak ma 3) zralo by mi to olej 4) v servisu mi dnes rekli ze motor je ve 100% kondici - nemel teda sundanou hlavu s vackou
nevim, mozna rikam blbost, kdyztak me opravte, jsem rad za jakykoliv nazor, kazdopadne ty krouzky bych asi vyloucil, myslenka s ohlou hrideli je zajimava :) zatim je me reseni ze jsem objednal original gufero z partsdepot, vypustim olej, odmastim to, vymenim za original, a z venku zalepim dvouslozkovym lepidlem a snad by to melo fakcit... pritom zkontroluju hridel jsetli nehaze. pripadne se da jeste zvetsit odfuk od prevodovky. Pristi tyden snad jeste necham zmerit tlak pres naplnovaci vicko na olej - tak se pozna jestli to tlakuje nebo je chyba u gufera

kdyz budu menit gufero mam ho teda "naklepat" dovnitr az na doraz, nebo zaroven s karterem?
Diky za nazory a rady!!!! pripadne napiste jeste cokoliv ;)

Re: zavada = zahada

Napsal: sob 26. dub 2014 15:31:25
od hroch
Na doraz he neklepej žadnej tam není a zajede ti do motoru a mužeš ho vzít a vyhodit.dej ho tak aby bylo tak akorat zaroven s tim ubranim co tam je a ja bych ho nelepil jestly tam bude problem tak at se ukáže radši hned.jinak ja daval vždy origo gufera.

Re: zavada = zahada

Napsal: ned 27. dub 2014 23:07:25
od casio
hroch píše:Na doraz he neklepej žadnej tam není a zajede ti do motoru a mužeš ho vzít a vyhodit.dej ho tak aby bylo tak akorat zaroven s tim ubranim co tam je a ja bych ho nelepil jestly tam bude problem tak at se ukáže radši hned.jinak ja daval vždy origo gufera.
Diky ;)

Re: zavada = zahada

Napsal: ned 04. kvě 2014 18:43:59
od Fernet
Na to taky existují speciální tmely-lepidla na vymezení radiálních vůlí a ty jsou tak účiné že udrží i ložisko ve vymletém futru. Dobrý je v tom Loctite. Tož tak. :geek: