Takže motorka je z Německa - r.v. 2001, kde ji v 9623 km s poslední důkladnou servisní prohlídkou v BMW v roce 2007 (tento doklad mám) prodal němec bývalému majiteli do ČR. Dovozové papíry mám. Bývalý majitel si jí přivezl sám bez žádných překupníků, kteří stáčí km, okrádají, atp...
Od 22.3.2007 do 13.12.2011 byla motorka u bývalého majitele, měla pravidelný servis ( byl to automechanik - vše si dělal sám, mám veškeré učty za koupený materiál), měnil, olej dokonce po 7 tis, a jelikož jezdil dlouhé výlety (Rusko, Ukrajina, Balkán, Německo, Rakousko, Itálie ...) a trošku kolem komína...dělal spousty servisů stejně jako já...předem a raději dřív než je potřeba---neb nechceš stát někde v prdeli v Rusku, nebo Albánii a zjistit, že jsi něco pochybil.....
Bývalý majitel koupil v 10 000 km...mně prodal za 4 roky najeto 34 000 km, důvod přechod na F800GS.
Servis: 23500 km - nová baterie, 27500 km nové čidlo tlaku oleje a nová vodní pumpa, 28500 km - nové lamely + pružiny spojky, doplňky, laděné výfuky Remus, dopňkový přední blatník, originál boční a horní nosič BMW na plast kufry GIVI - dovyztužen a upraven, aby tam šly alu kufry, přední mřížka světla, zvýšené plexi, padací rámy, bílé blinkry, zásuvka 12V, vyhřívané hefty. Doložil mi také protokoly z STK o stavu km.
Od 14.12.2011 do současnosti - já. Najeto celkem cca 44.000 km. Mé doplňky - zvýšení řídítek, kryt pístku brzdy, kryt zadní nádobky brzdy, vlastní výroba - držák navigace do kokpitu a současné přizvednutí plexi na cestovní pohodu, rozšíření bočního stojánku a servis. Ihned po koupi kontrola a seřízení ventilů + rozvodů, výměna všech kapalin, výměna gumové manžety v zadní rozetě - originál BMW, kompletní obnovení brzdové kapaliny + nové destičky, nové plynové lanko, nová svíčka, filtr, vzduch filtr, oleje, kompletní seřízení motorky. Zde mi také můj motomechanik potvrdil opravdu pravidelný servis a poctivě najeté km. Letos příprava na výlet na Balkán (bohužel nejedu) - svíčka, filtr, olej, vzduch, kontrola kapalin, doplnění brzdovky, kompletní repase přední vidle - sundání vidlic, vyčištění, nové progresivní pružiny, nový olej, nový gufera... montáž zpět a rovnou montáž neoprenů pro ochranu vidlic. 3 x sada pneumatik, originál, nová ještě zabalená zrcátka (1.500,- Kč)....atd...atd....
Po prvních projížďkách jsem pro jistotu před dlouhým výletem dal nové zadní desky, do zadního kola ložisko a gufero. Pro jistotu zpátky originál (přední zuby 16, zadní zuby 47 - měl jsem tam řetězovku na dálky přední 16, zadní 45) novou řetězovku, tento servis a kompletní obhlídku před dlouhou cestou mi dělali v Touratech servisu 14.5.2013 - 43.500 km.
Kdyžtak zodpovím po telefonu. Motorka má větší servis, než vlastní manželka
. K motorce jsou všechny 3 klíče, originální servisní knížka - s německým i českým servisem. Všechny účty od dílů, které byly namontovány mám k dispozici.
Oproti motorkám v inzerci jsem si jist, že je výjmečná. Cena dle mého názoru je odpovídající mezi 95 - 100.000,- Kč.....ale 1150 se do garáže nevejde s Dakarem dohromady....pokud to bude rychlej obchod, a nejlépe někomu co se bude starat ---myslím že nabídnu cenu 90 tis....některý blbostičky mohu prodat zvláště
Tímto jsem si jist že normální hezkej dakar v inzerci je kolem 80....tis....takže můj naloženej miláček kolem 90 - 95 TIS...je dle mého dobrej kšeft....????NEBO ???
Já jsem takovou krasavici sháněl pře půl roku....určitě to i někde na fotu píšu NA FORU kolik jsme toho s kámošema objeli.....tolik mrdek a sviní co slibuijou super stav...sem dlouho nepotkal
Chci prodat pouze vážnému zájemci, který ocení doplňky za 30.000,- Kč a servis za 20.000,- Kč.
Jediný důvod proč bych chtěl miláčka prodat je přechod na R1150GSA.