Stránka 1 z 5
Re: Rimmerak
Napsal: stř 03. pro 2008 8:59:22
od Rimmerak
DEEP píše:Hm pekny fotky.Hadam Olejovy filtr Hiflo Filtro a retez znacka Vytahany Ksandy
Olejovej filtr jsi trefil
je to Hiflo... Plánuji měnit každých 6000km, né 12 jak je v manuálu, takže sem KN nekupoval.
Řetězovka je D.I.D 525V - O-ring (fotka je ještě nenapnutýho
)
Re: Rimmerak
Napsal: stř 03. pro 2008 19:47:23
od DEEP
No vidis to.Ja menim olej a oilfiltr kazdy jaro bez ohledu kolik najedu.Ale muzu te upozornit ze jako soukromnik nemam dost casu na jezdeni na motorce.Takze z tezi nalitam 5000km za rok.Ale tyhle dve veci delam automaticky kazdy rok co mam 4takty.Jinak podtlaky si delam obrok z vymenou svicek.Ventyly omrknu jednou za 4 roky.Nekdy i drive.Jo a vzduchac peru taky kazdy rok a namacim ho do oleje.Tak asi tak.
Re: Rimmerak
Napsal: stř 03. pro 2008 21:09:05
od Rimmerak
No já sem najezdil od začátku července co jsem jí koupil do října nějakých 6200km takže tak no... Příští rok to vidím nad 10000 protože budu mít motorku už od jara
Takže dvě výměny mě neminou. Jinak oil filtr peru a mažu sprejem na filtry každých 1500km, řetěz meju + mažu každých cca 500km nebo po příjezdu ze zablácený polňačky. Motorku jako celek meju tak jednou za 14 dní. Sem pečlivka, je to moje zlatíčko, člen rodiny, takže si to zaslouží.
Nevím, jestli to o značce filtru byla narážka, ale myslím, že to není špatná značka.
Svíce jsem si koupil nové dneska - NGK CR10E, na ventily jsem koukal po koupi a byly ukázkově seřízený, takže na ty teď prdím a do karburátoru se nešteluju, pokud vše funguje jak má...
Re: Rimmerak
Napsal: stř 03. pro 2008 22:17:42
od traxxas
Rimmerak píše:No já sem najezdil od začátku července co jsem jí koupil do října nějakých 6200km takže tak no... Příští rok to vidím nad 10000 protože budu mít motorku už od jara
Takže dvě výměny mě neminou. Jinak oil filtr peru a mažu sprejem na filtry každých 1500km, řetěz meju + mažu každých cca 500km nebo po příjezdu ze zablácený polňačky. Motorku jako celek meju tak jednou za 14 dní. Sem pečlivka, je to moje zlatíčko, člen rodiny, takže si to zaslouží.
Nevím, jestli to o značce filtru byla narážka, ale myslím, že to není špatná značka.
Svíce jsem si koupil nové dneska - NGK CR10E, na ventily jsem koukal po koupi a byly ukázkově seřízený, takže na ty teď prdím a do karburátoru se nešteluju, pokud vše funguje jak má...
hele s tím oil filtr meju a mažu jsi se asi splet-nemyslels náhodou vzducháč???? a ten stačí, pokud cheš bejt hodně pečlivej, tak 1x za 10.000km jinak tak po 15-20.000km pokud nejezdíš v prašném prostředí a ten spešl sprej na filtry jedině chválím-ne jkako to namočit do motroráku-ten je do motoru. A ventily?? je docela vzácnost, pokud po 20.000km je některej trošinku hnutej-je to přeci jenom rejže a na tu je SPOLEH...
joo a HIFLOFILTRO...nevím co by mělo být na této značce filtrů špatného...???...
Re: Rimmerak
Napsal: stř 03. pro 2008 22:18:25
od traxxas
traxxas píše:Rimmerak píše:No já sem najezdil od začátku července co jsem jí koupil do října nějakých 6200km takže tak no... Příští rok to vidím nad 10000 protože budu mít motorku už od jara
Takže dvě výměny mě neminou. Jinak oil filtr peru a mažu sprejem na filtry každých 1500km, řetěz meju + mažu každých cca 500km nebo po příjezdu ze zablácený polňačky. Motorku jako celek meju tak jednou za 14 dní. Sem pečlivka, je to moje zlatíčko, člen rodiny, takže si to zaslouží.
Nevím, jestli to o značce filtru byla narážka, ale myslím, že to není špatná značka.
Svíce jsem si koupil nové dneska - NGK CR10E, na ventily jsem koukal po koupi a byly ukázkově seřízený, takže na ty teď prdím a do karburátoru se nešteluju, pokud vše funguje jak má...
hele s tím oil filtr meju a mažu jsi se asi splet-nemyslels náhodou vzducháč???? a ten stačí, pokud chceš bejt hodně pečlivej, tak 1x za 10.000km jinak tak po 15-20.000km pokud nejezdíš v prašném prostředí a ten spešl sprej na filtry jedině chválím-ne jako to namočit do motroráku-ten je do motoru. A ventily?? je docela vzácnost, pokud po 20.000km je některej trošinku hnutej-je to přeci jenom rejže a na tu je SPOLEH...
joo a HIFLOFILTRO...nevím co by mělo být na této značce filtrů špatného...???...
Re: Rimmerak
Napsal: stř 03. pro 2008 22:32:31
od Rimmerak
Přesně jak říkáš, myslel jsem vzducháč
No po 1500km už z něj teče pěkná špína... asi tady na Kladensku máme hodně prachu v ovzduší a občas si profrčím polňačku takže prachu je až až. Lepší častějš než to zanedbat
Re: Rimmerak
Napsal: stř 03. pro 2008 22:35:04
od DEEP
Rimmerak píše:No já sem najezdil od začátku července co jsem jí koupil do října nějakých 6200km takže tak no... Příští rok to vidím nad 10000 protože budu mít motorku už od jara
Takže dvě výměny mě neminou. Jinak oil filtr peru a mažu sprejem na filtry každých 1500km, řetěz meju + mažu každých cca 500km nebo po příjezdu ze zablácený polňačky. Motorku jako celek meju tak jednou za 14 dní. Sem pečlivka, je to moje zlatíčko, člen rodiny, takže si to zaslouží.
Nevím, jestli to o značce filtru byla narážka, ale myslím, že to není špatná značka.
Svíce jsem si koupil nové dneska - NGK CR10E, na ventily jsem koukal po koupi a byly ukázkově seřízený, takže na ty teď prdím a do karburátoru se nešteluju, pokud vše funguje jak má...
ne to nebyl vysmech jezdim ho taky.Pozdal jsem ho taky proto.
Re: Rimmerak
Napsal: stř 03. pro 2008 22:41:18
od DEEP
Jo a jeste neco.Kdyz jsou karbce rozhozeny.A to prisaham to nepoznas.Ponevac se rozhodi treba behem dvou let.A vubec ti to neprijde ze to pokulhava na volnobeh.Casem si pridas volnobeh protoze to jde moc ve vysokych otackach.cca o 500ot\min.Nebo obracene.Apak kdyz se rovnaji klapky to bys vydel co to dela .Jak ten motor jde pekne za plynem.Az to budu na jare delat tak to natocim na video.a vrazim vam to na leteckou postu.
Re: Frostys
Napsal: čtv 04. pro 2008 2:12:26
od šimi
Olej na pravé straně prosakoval i mě a mému kámošovi.Oba dva jsme měnili těsnění na šponováku rozvodovky.Je to vidět očima až při otáčkách motoru nad pět a půl tisíc.Jemu to prosakovalo skoro neznatelně,ale mě to teklo dost.Na 500 km mě ubyla hladina oleje o cca.2 mm na olejoznaku.
Re: Frostys
Napsal: čtv 04. pro 2008 8:17:39
od Rimmerak
Mě to tady na tom místě teklo taky. Z ničeho nic to začalo, měl sem uplně zaolejovanou botu a nohavici a uchcalo asi půl litru během chvíle.
Trošku na k*kot se to mění, protože je tam málo místa na jakýkoliv nářadí. Já odmontoval výfukovej svod a padáky a pak to jakžtakž jde ale je to opruz povolit. Když povolíš ty dva imbusáčky co šponovák drží, tak šponovák vytáhneš a vyjede z něj ta šponovací tyčka.
Já tam nedával papírový těsnění ale použil jsem těsnící silikonovej tmel na motory (takovej oranžovej). Když tam budeš šponovák vracet, musíš na jeho konci vyšroubovat šroubek a šáhnout do něj šroubovákem a šponovací tyčku, která je na šroubu s vysokým stoupáním a pružině, povytáhnout otáčením a držet jí dokud šponovák nenasadíš kde byl, jinak ti zase vyjede a nepůjde to nasadit. Pak ho utáhnout (v případě silikonu né až na krev, ale nechat nejdřív tmel zvulkanizovat a dotáhnout úplně až druhý den). Od opravy najeto 4000km a ani kapička.
Pak vrátit svod výfuku a mít s tím pevný nervy. Já byl z toho ježka v kleci na prášky.
Re: Frostys
Napsal: čtv 04. pro 2008 8:45:22
od Sinner
Mě prosakuje taky kolem válce okolo hlavy, je to jejich nemoc. Už mi to přetěsňovali v servise ale vydrželo to jednu sezónu. Kamarád se do toho pustil sám a bylo to ještě horší, pak mu mechanik řek, že tam jsou nějaké mikropřepouštěcí kanálky do hlavy a ty že ucpal, po znovu opravě nebyl problém. U toho šponováku mi to teklo taky, nechal jsem to udělat zároveň s tou hlavou, je tam zase to papírové.
Re: Frostys
Napsal: čtv 04. pro 2008 9:57:12
od Frostys
Už při koupy jsem si všimnul toho oleje ale i tak mi to něják nevrtalo hlaou....Dovezl jsem motorku domů kde jsem olej utřel a doufal že se tam neoběví.Jezdil jsem a olej pořád nikde .Pak jsem se jel jednou projet a po 100km se tam oběvil olej znova........zase jsem to doma vičistil jezdil a nic.....pak zase najednou opět olej.........tak jsem to nechal být a řekl si že to poladim přez zimu.Za tu dobu co jsem jezdil tak mi klesl olej asi o 2mm na olejoznaku.Me se ten olej obevuje na vrchni casti pod svickama...Jeden borec mi rikal ze to tece od Víka že tam není těsnění ale jenom ten silikon kterej muze bit třeba jen na 5mm poškozenej a tece to....Potřeba to rozdelat a kouknout na to....jinak takle vubec nevim kde se to tam bere....
Re: Frostys
Napsal: čtv 04. pro 2008 11:00:05
od Rimmerak
Tak u svíčky mám taky občas trošku oleje, ale nikam neteče, jen je to tam umaštěný a když to utřu a za měsíc kouknu, zase je to tam mastný. Takže dokud to neteče tak že by to dělalo kapičky, tak na to kašlu
Re: Frostys
Napsal: čtv 04. pro 2008 13:05:51
od Vitouš
Pod svíčkama se mě to taky špiní.Měl jsem podezření že mám povolené svíčky ale jsou ok.Přesný zdroj jsem nenašel.
Re: Frostys
Napsal: čtv 04. pro 2008 13:38:22
od Rimmerak
No kdyby kolem povolených svíček prosakoval olej bylo by to už trošku horší
U čtyrtaktu
Re: Frostys
Napsal: čtv 04. pro 2008 13:53:56
od Vitouš
Rimmerak píše:No kdyby kolem povolených svíček prosakoval olej bylo by to už trošku horší
U čtyrtaktu
To ano já to mám ale spiš jakoby zamaštěný a nabaluje se mě tam prach .
Re: Frostys
Napsal: čtv 04. pro 2008 15:07:08
od Rimmerak
Tak to to máš přesně tak jako to mám já. Spíš uslintaný než že by to teklo.
Re: Frostys
Napsal: čtv 04. pro 2008 17:49:50
od DEEP
Frostys píše:Už při koupy jsem si všimnul toho oleje ale i tak mi to něják nevrtalo hlaou....Dovezl jsem motorku domů kde jsem olej utřel a doufal že se tam neoběví.Jezdil jsem a olej pořád nikde .Pak jsem se jel jednou projet a po 100km se tam oběvil olej znova........zase jsem to doma vičistil jezdil a nic.....pak zase najednou opět olej.........tak jsem to nechal být a řekl si že to poladim přez zimu.Za tu dobu co jsem jezdil tak mi klesl olej asi o 2mm na olejoznaku.Me se ten olej obevuje na vrchni casti pod svickama...Jeden borec mi rikal ze to tece od Víka že tam není těsnění ale jenom ten silikon kterej muze bit třeba jen na 5mm poškozenej a tece to....Potřeba to rozdelat a kouknout na to....jinak takle vubec nevim kde se to tam bere....
Jo,jo,jo.U tech svicek jsem mel olej taky slo to od ventylovich vik.Musel jsem to cely sundat i z vahadlama.Ocistit lehce namaznout dat spet utahnout momentakem na 10Nm.A je klid.Ale u toho napinaku to slysim vazne prvne.Proc ho nevyndate a nepodmaznete nejakym silikonem?
Re: Frostys
Napsal: čtv 04. pro 2008 17:53:54
od DEEP
Vitouš píše:Pod svíčkama se mě to taky špiní.Měl jsem podezření že mám povolené svíčky ale jsou ok.Přesný zdroj jsem nenašel.
Asi se u tebe na jare zastavim jak jsem slibil.Udelam ti ten starter a klido i tohle viko.Je to malina.Momentak mam od Tony.10-100Nm.Je to pohodicka kdyz to umis.
Re: Frostys
Napsal: čtv 04. pro 2008 17:55:02
od DEEP
Frostys píše:Už při koupy jsem si všimnul toho oleje ale i tak mi to něják nevrtalo hlaou....Dovezl jsem motorku domů kde jsem olej utřel a doufal že se tam neoběví.Jezdil jsem a olej pořád nikde .Pak jsem se jel jednou projet a po 100km se tam oběvil olej znova........zase jsem to doma vičistil jezdil a nic.....pak zase najednou opět olej.........tak jsem to nechal být a řekl si že to poladim přez zimu.Za tu dobu co jsem jezdil tak mi klesl olej asi o 2mm na olejoznaku.Me se ten olej obevuje na vrchni casti pod svickama...Jeden borec mi rikal ze to tece od Víka že tam není těsnění ale jenom ten silikon kterej muze bit třeba jen na 5mm poškozenej a tece to....Potřeba to rozdelat a kouknout na to....jinak takle vubec nevim kde se to tam bere....
Slusne ZABLITY!!!!!!
Re: Netěsnost motoru
Napsal: čtv 04. pro 2008 18:15:43
od DEEP
Ojoj tak jsem se byl kouknout na to jestli mi to teda taky jeste po tech 6 letech na ty hlave rosy.A ejhle.
Rosy!!!
Aspon bude zabava na zimu.
Re: Netěsnost motoru
Napsal: čtv 04. pro 2008 18:16:54
od DEEP
Tohle proste musi dolu!!!
Tady ot tud to tece jiny misto to neni.
Ps:Toho silikonu vazne jen malilinkato.
Nejlepe jenom tak zaspinit.Ne ze tam toho naserete kybl.To neni spojkovy viko na triapule.
Re: Netěsnost motoru
Napsal: čtv 04. pro 2008 18:38:37
od traxxas
Kluci až to budete sundávat a přetěsňovat, tak dosedací plochy-které to umožňují-zabrousit a zalapovat, starý fígl-stůl a tlusté sklo a jemný šmirgl.....stará vesta-všechny odlévané (i tlakově) díly ať už z litiny nebo z hliníku na motoru trpí teplem a stárnou a mění tvar a deformují se....a většinou jenom dekly, blok jako takový nebo jakékoliv "pořádné maso" drží tvar déle....
PS: sice nejsem punťa, ale trochu lepší pravopis a gramatika by vůbec neškodily, některé příspěvky jsou jakoby je psal cizinec a nebudu uvádět jeho národnost a i ten by to možná napsal lépe....týká se to FROSTYSE.....
Re: Frostys
Napsal: čtv 04. pro 2008 20:07:03
od Vitouš
DEEP píše:Vitouš píše:Pod svíčkama se mě to taky špiní.Měl jsem podezření že mám povolené svíčky ale jsou ok.Přesný zdroj jsem nenašel.
Asi se u tebe na jare zastavim jak jsem slibil.Udelam ti ten starter a klido i tohle viko.Je to malina.Momentak mam od Tony.10-100Nm.Je to pohodicka kdyz to umis.
To domluvíme.Už jsem varoval manželku že v rámci servisu mého Wětráka udělám pánskou jízdu.Mohli by chom přibrat jako kybice třeba Vitase a Sinnera.
Re: Netěsnost motoru
Napsal: čtv 04. pro 2008 21:31:49
od DEEP
Tak to by bylo peklicko