xsarkanx píše:kanko, chces vidiet moju motorku ?? pridam osobny test ku gumam, do prirody sa zacnime bavit od E09 vsetko ostatne je somarina, C02 brutalny zaber ked je nova potom od polovice sa da zrovnat s e09 , hnusna na ceste a nerovnostiach na ceste, v tvrdom terene tiez onicom, je to guma do blata,je neskutocne makka zmes, 3000km a tahaj... momentalne idem skusit king stire alebo take cosi, ma to hustejsi drapak ako C02 , ale tvrdsia zmes, tak som zvedavy, s E09 jazdime s chalanmi uz 7rokov , iba teraz som skusil C a uz ju nechcem, nebavi ma to s nou na ceste, ale ked pojdem na ukrajinu tak si ju dam, tam ju vyuzijem, takze tak, kanko, pozdravujem ta, inak uz mam 95000km
Dovolil bych si lehce nesouhlasit...
Na začátek bych uvedl, že jsem velkým zastáncem E-09tek Pro mě je kombinace
Mitas C-21 vepředu a E-09 vzadu nejlepší volba pro lidi, co chtějí jezdit po asfaltu a podívat
se
občas hlouběji do bláta..................V téhle kombinaci se dá jezdit
ostře na asfaltu, perfektně na suchým a vlhkým terénu. Ale ta E-09 je náchylná na ostré
kamení, špunty jsou pak pořezaný, ale nezažil jsem, že by špunty upadly, nebo zmizely.........
Beru tuto kombinaci jako výbornou....C-21 ve předu je opravdu bezkonkureční enduro guma
jak na asfaltu, tak na kamení, tak na blátě. E-09 ve předu se jí nemůže vyrovnat ani na asfaltu.
Mám na ní najeto 5tis km a když jí otočím, tak ještě 2tis pojezdí. E-09 vepředu byla za 4tis km
oskákaná........ale nevím, jestli řešit nájezd u Mitas gum, který stojí kolem 40€.....za to nemám
ani polovinu pseudo enduro gumy typu touracky, nebo anakee, nebo trailmax, na kterých se
nepodívám ani na louku po dešti
Ale protože jezdím často i vyloženě na podmáčeným terénu, pořídil jsem kombinaci C-21 a
C-02. Ano, na asfaltu je to jako krotit hada, ale dá se na to zvyknout a už pro mě není problém
zalehnout do zatáčky, ostře přibrzdit, nebo vzít za plyn. Motorka se vždy zavlní, ale dá se naučit
to ignorovat a prostě se nebát.....Jinak C-02 drží jak přibitá, jen se nebát!!! Kolegové ji jezděj i
na R1200Gs, nebo LC8 a ty se s tim na asfaltu opravdu nemazlej. Jezděj naložený na dovolený
s babama a nebojej se mazat po silnici jako na E-09...Je to i o nahuštění. I ta C-02 se dá nahustit
na 2,3 bar a pak se tolik nevlní....Nelze ji nechat na 1,2bar a uhánět po asfaltu.....
Na promáčený louce, nebo jílu se vám odvděčí oproti E-09 pocitem stability a bezpečí....
Maty