Čau hoši
Omlouvám se, dlouho jsem tu nebyl, přez ty svátky jsem těžce indisponovanej
.... k dotazu.... Všechno je tak, jak psal Plukovník akorát..... štelování není potřeba, pokud máš mašinu seštelovanou dobře na puvodní šoupě... neměmej se jehly jen tam jde míň benzínu....tudíž to neleze do vysokejch otáček, a nemusí se štelovat...... Cena byla přesně 3020,- včetné montáže .... obědnávali se 2x šoupě po 1280kč -tzn 2560kč za šoupátka a 460kč hodinka práce ..... za ty 3020,- je to nejlevnější v cely ČR zjištoval jsem to a ješte to mám cca 4 km od baráku..... SUZUKI Hamouz Kladno
... Jinak tenhle servis vřele doporučuju, jezdím tam od začátku své motokariéry a vži super přístup,levně, pokecáte s p.Hamouzem
i poradí co a jak
.... Jinak ta myšlenka na výměnu karburátorů by nešla, protože se musí obědnat ta origo škrtíci sada, její číslo se napíše do papíru o kontáži, kterž se pošle do Prahy a z Prahy přijde oficiální papír o uškrcení se kterým se zajde na ůřad.... a stará škrtící sada tam nejde namontovat, protože nejsou schopni zajistit že nebyla nejak upravená a je opravdu origo..... pak by měl servis problém, ptal jsem se na to..... Jinak co se týká dotazu proč jsem to nechal uškrtit.... opravdu je to kvůli řidičáku jelikož je mi 18
...... proto jsem si taky vybral Windíka, protože je levný uškrcení a mám super servis kousek od baráku
........ Martin Brejcha ty máš toho Winda škrcenýho dodatečně nebo z výroby.... protože z výroby se snad škrtili jinak aby to šlo co nejhůř zrušit, kdežto dodatečně se škrtily co nejjednodušeji aby byla jednoduchá a levná montáž...... mám doma origo otevřený šoupátka.... tak je můžu vzít na sraz a koukneš se jak vypadaj, v těch neorigo je snad jen menší (nebo vědší Plukovníku nepamatuješ si to? ) díra, takže by ty tvoje šli určitě upravit, jestli je to škrcený jen těma šoupatama..... Kdyby jste chteli cokoliv vědet ohledně toho škrcení tak buď mě napište zprávu nebo sem.... zatim čau a krátkou zimu... s pozdravem Maxton a DUCK