Obuv moto.

SMIEGL

Obuv moto.

Příspěvek od SMIEGL »

Zdravím, může mi někdo poradit jaký boty bych si měl koupit na KTM 990 Adventura. Jsem nováček doufejme že tu bestii zkrotím, obávám se že budu mít co dělat. Oblečení jsem koupil myslím že dobře ale Boty to je oříšek, myslím si že do začátku silnice tak měsíc a pak uvidím jak se mi povede a jestli přežiju tak bych chtěl pomalu na nějakou tu polní cestu. Poradíte mi někdo jaký boty ?
Uživatelský avatar
Household
Dustojník hvězdné pěchoty
Příspěvky: 534
Registrován: stř 01. říj 2008 7:34:00
Bydliště: Slovensko

Re: Obuv moto.

Příspěvek od Household »

Zaleží od ceny a koľko do toho chceš dať ;)

Napr. na mňa sa už tešia Diadora Stone :lol:
Keď budem veľký tak si ich kúpim.
Přílohy
diadora_stone_3_pro_trials_boot.jpg
diadora_stone_3_pro_trials_boot.jpg (33.65 KiB) Zobrazeno 16598 x
Uživatelský avatar
Zeusik
Dustojník hvězdné pěchoty
Příspěvky: 556
Registrován: pát 10. črc 2009 17:32:58
Bydliště: stredočeky kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: Obuv moto.

Příspěvek od Zeusik »

ja mam podobne XVR s 4mi přeskama a pohoda jsem spokojen ;)
SMIEGL

Re: Obuv moto.

Příspěvek od SMIEGL »

Super, vypadají opravdu skvěle koukal jsem jestli někde v Praze není kamenný obchod nebo prodejce ale všechno Morava a jižní Čechy. klido bych je objednal přes net ale mám obavu o velikost mám 42 až 43 a tyhle boty se musí kupovat tak o číslo až dvě větší? Někde jsem to četl ale už to nemohu najít. Takže kdyby jste někdo věděl kde je koupit v Praze nebo okolí budu rád , jsou moc hezký a budou určitě pohodlný a snad i těsný kvůli vodě. Díky moc za poznatky a typ. Zdeněk
Uživatelský avatar
Zeusik
Dustojník hvězdné pěchoty
Příspěvky: 556
Registrován: pát 10. črc 2009 17:32:58
Bydliště: stredočeky kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: Obuv moto.

Příspěvek od Zeusik »