Srovnání vidlic v brejlích

Odpovědět
Uživatelský avatar
Fernet
Motorkář
Příspěvky: 89
Registrován: sob 01. lis 2008 22:36:41
Bydliště: Praha Žižkov

Srovnání vidlic v brejlích

Příspěvek od Fernet »

Zdravim pánové, mám takový problém, spadla mi motorka z bočního stojanu a to dost prudce a mám teď mírně uhlé řidítka. Předpokládám, že je to v brejlích, nemáte s tím někdo zkušenost? Jinak na "motorkářích"jsem našel tento postup:
všechno povolit a přitahovat v pořadí:
1. lehce spodní brýle vs. tlumiče
2. krk (tzn. horní brýle na sloupku řízení)
3. horní brýle vs. tlumiče
tohle ideálně bez předního kola a pokud tam je, tak by mělo být alespoň úplně povolené (osa i patky)
Uživatelský avatar
Sinner
Moderátor
Příspěvky: 1792
Registrován: stř 01. říj 2008 17:09:56
Kontaktovat uživatele:

Re: Srovnání vidlic v brejlích

Příspěvek od Sinner »

free-k píše:Zdravim pánové, mám takový problém, spadla mi motorka z bočního stojanu a to dost prudce a mám teď mírně uhlé řidítka. Předpokládám, že je to v brejlích, nemáte s tím někdo zkušenost? Jinak na "motorkářích"jsem našel tento postup:
všechno povolit a přitahovat v pořadí:
1. lehce spodní brýle vs. tlumiče
2. krk (tzn. horní brýle na sloupku řízení)
3. horní brýle vs. tlumiče
tohle ideálně bez předního kola a pokud tam je, tak by mělo být alespoň úplně povolené (osa i patky)
No nevím, asi by ti nejlépe poradil Deep, ale jestli šla bokem tak na to hnutí v brejlích moc nevěřím. Myslím že to budou spíš křivá řidítka. Pořádně je prohlídni a případně změř.
ɐɹoɟ oɥıuznʞsıp ɹoʇɐɹǝpoɯ
Všechno co je príma, je buď nebezpečné, zakázané, drahé a nebo se po tom tloustne.
"Piješ?" Pokud je to otázka, tak ne, pokud je to nabídka, tak ano!
Uživatelský avatar
Vitouš
Dustojník hvězdné pěchoty
Příspěvky: 888
Registrován: stř 01. říj 2008 12:39:16
Kontaktovat uživatele:

Re: Srovnání vidlic v brejlích

Příspěvek od Vitouš »

Sinner píše:
free-k píše:Zdravim pánové, mám takový problém, spadla mi motorka z bočního stojanu a to dost prudce a mám teď mírně uhlé řidítka. Předpokládám, že je to v brejlích, nemáte s tím někdo zkušenost? Jinak na "motorkářích"jsem našel tento postup:
všechno povolit a přitahovat v pořadí:
1. lehce spodní brýle vs. tlumiče
2. krk (tzn. horní brýle na sloupku řízení)
3. horní brýle vs. tlumiče
tohle ideálně bez předního kola a pokud tam je, tak by mělo být alespoň úplně povolené (osa i patky)
No nevím, asi by ti nejlépe poradil Deep, ale jestli šla bokem tak na to hnutí v brejlích moc nevěřím. Myslím že to budou spíš křivá řidítka. Pořádně je prohlídni a případně změř.
Sinnerovi věř s padáním ze stojánku má zkušenost. :D :oops:
Uživatelský avatar
kanko00
Pátá kolona
Příspěvky: 1367
Registrován: čtv 02. říj 2008 10:32:36
Bydliště: Slovensko

Re: Srovnání vidlic v brejlích

Příspěvek od kanko00 »

Mne ked rypol na zem freewind, tak sa nic nestalo iba:
- skrabance na nadrzi
- ohnute lava strana riaditok
- pohnute teleskopy v okularoch.
Dal som to urobit do servisu, co maju u nas chalani, ktori jazdia zavody.
... kolko ludi, tolko chuti... bleee bleee
Uživatelský avatar
Fernet
Motorkář
Příspěvky: 89
Registrován: sob 01. lis 2008 22:36:41
Bydliště: Praha Žižkov

Re: Srovnání vidlic v brejlích

Příspěvek od Fernet »

Tak to byly ty řidítka. Dal jsem to do servisu a teď mám nové chromové neoriginály. Servisman říkal, že po pádech z policajta je to dost běžné - tak pozor na to. Aby se to prej hnulo v brejlích nebo trubka tak to by prej musela být hodně velká velká rána. Takž tak.
Uživatelský avatar
Radek
Big motorkář
Příspěvky: 154
Registrován: pon 26. dub 2010 18:16:23
Bydliště: Široký brod okres Jeseník

Re: Srovnání vidlic v brejlích

Příspěvek od Radek »

Ahoj mám jinou zkušenost. malinko jsem boural a bylo to daleko od domova tak jsem standartně jako u kola dal přední kolo mezy nohy a narovnal řízení,no a hotovo. Doma jsem jen zkontroloval dotažení brýlí a předních vidlic. :o :D
Uživatelský avatar
Fernet
Motorkář
Příspěvky: 89
Registrován: sob 01. lis 2008 22:36:41
Bydliště: Praha Žižkov

Re: Srovnání vidlic v brejlích

Příspěvek od Fernet »

Jo to jsem taky zkoušel takhle srovnat ale fakt to bylo ohlý v řidítkách u uchycení k vidlicím, řitítko bylo přirozpláclý. Jinak na jemné doladění se to fakt prej dělá nohou na odvrácené straně kola. Tak jse se ho ptal jestli by nebyly lepší ty řidítka z hrazdou ale prej nebyly, že se ohnou hned u hrazdy a nejjednodušší je je za 900,- vyměnit :ugeek:
Odpovědět