Špatný chod motoru
Napsal: sob 11. bře 2017 18:29:21
Nazdárek přátelé,
dostal se ke mě nepojízdný Freewind a potřebuju jej spravit. Shrnu vám co se dělo, co se děje a co jsem zatím udělal.
Kluk jezdil nějaký čas na 100 benzin. Rychlý starty, vyšší rychlosti a jízda po zadním. Jednou to stavěl na zadní, pak jel a motorka začala kuckat a zdechla. Po dlouhém startování naskočila, ale všiml se, že po motoru teče proudem benzín. Tudíž ji odstavil a nastala zima.
Teď jsem motorku dostal já. Bez problému jsem ji nastartoval, ale benzín nikde netekl. Po chvíly se ohřála, tak jsem stáhl sitič. Otáčky ovšem neklesly a držely se těsně pod 2 tis. po chvíly začaly padat až moor nakonec zdechl. Je taky pravda, že když byly otáčky vysoko, zkusil jsem stáhnout volnoběh. Ovšem i když jsem ho následně zase vytáhl a seřídil, tak opět po chvilce volnoběhu motor zdechl. Postupně bylo obtížnější ho nastartovat. Vždy jedině s přidáním plynu.
Usoudil jsem, že i když benzín nyní neteče, určitě se tam něco odehrálo a samo se nespravilo. Tudíž jsem demontoval karbece. Zkontroloval čistotu trysek, těsnost plovákových ventilů, horní podtlakové membrány, jejich ovládací klapky, oranžovo-černý ventil. Pak jsem chtěl proměřit snímač natočení škr. klapky, ovšem nevím, které piny mám měřit, protože mám špatně vytisklý manuál a není to z něj zřejmé.
Takže první otázka, které piny se mají měřit? Jsou tři a dva se mají měřit odporově.
Jelikož jsem v karbecích nic očividného nenašel, napadla mě varianta podpálených, nebo nějak načnutých ventilů. Jelikož klučina tomu dával se 100 oktanovým benzinem..co myslíte?
A další otázka, co případně ještě zkontrolovat na karbecích? Do seřizování jako takového nikdo nehrabal.
Případně nějaký nápad na co ještě mrknout?
Díky za reakce!
dostal se ke mě nepojízdný Freewind a potřebuju jej spravit. Shrnu vám co se dělo, co se děje a co jsem zatím udělal.
Kluk jezdil nějaký čas na 100 benzin. Rychlý starty, vyšší rychlosti a jízda po zadním. Jednou to stavěl na zadní, pak jel a motorka začala kuckat a zdechla. Po dlouhém startování naskočila, ale všiml se, že po motoru teče proudem benzín. Tudíž ji odstavil a nastala zima.
Teď jsem motorku dostal já. Bez problému jsem ji nastartoval, ale benzín nikde netekl. Po chvíly se ohřála, tak jsem stáhl sitič. Otáčky ovšem neklesly a držely se těsně pod 2 tis. po chvíly začaly padat až moor nakonec zdechl. Je taky pravda, že když byly otáčky vysoko, zkusil jsem stáhnout volnoběh. Ovšem i když jsem ho následně zase vytáhl a seřídil, tak opět po chvilce volnoběhu motor zdechl. Postupně bylo obtížnější ho nastartovat. Vždy jedině s přidáním plynu.
Usoudil jsem, že i když benzín nyní neteče, určitě se tam něco odehrálo a samo se nespravilo. Tudíž jsem demontoval karbece. Zkontroloval čistotu trysek, těsnost plovákových ventilů, horní podtlakové membrány, jejich ovládací klapky, oranžovo-černý ventil. Pak jsem chtěl proměřit snímač natočení škr. klapky, ovšem nevím, které piny mám měřit, protože mám špatně vytisklý manuál a není to z něj zřejmé.
Takže první otázka, které piny se mají měřit? Jsou tři a dva se mají měřit odporově.
Jelikož jsem v karbecích nic očividného nenašel, napadla mě varianta podpálených, nebo nějak načnutých ventilů. Jelikož klučina tomu dával se 100 oktanovým benzinem..co myslíte?
A další otázka, co případně ještě zkontrolovat na karbecích? Do seřizování jako takového nikdo nehrabal.
Případně nějaký nápad na co ještě mrknout?
Díky za reakce!