
1) Myslíte si, že udané km jsou skutečné?
2) Je možné, že destičky jednoho výrobce žerou kotouče více než od jiného výrobce? Popřípadě jaké destičky jsou nejhodnější na kotouče?
začnu s těmi destičkami-fakt je to možné a taky hodně záleží na jízdím stylu, tlouštku kotouců co píšeš jsem tedy neměl ani když jsem to prodával Meldarovi-viď Meldare, a to to mělo skoro 50 000 km-49 a nějaké drobné, jestli si dobře pamatuji a tacho stáčené nebylo-minulý majitel v CR to nestih kvůli mé přepadovce u něj v garáži před prodejem a já to beru jako svinárnu...kuklic píše:Zdarec chlapi. Mám ´vinda rok 99, podle tacho cca 34000 km (při koupi cca 33000 km). Je mi divné, že oba kotouče mají tloušťku pod 4 mm (dejme tomu 3,8 mm oba). Tak mám strach, abych nehavaroval.
1) Myslíte si, že udané km jsou skutečné?
2) Je možné, že destičky jednoho výrobce žerou kotouče více než od jiného výrobce? Popřípadě jaké destičky jsou nejhodnější na kotouče?
no je to tak-fakt důvod k prodeji.....jak říkám...sonyk píše:Minula sezona 2600km tahle 3300Km holt neni cas a kdyz je tak je pocasi na pi*u.
U bandasky je limit 4mm ale pak nehrozi ze by to nebrzdilo ale hrozi zes e kotouc zkrouti.
Jinak co sem cetl tak nektere desticky tusim goldfren znacka papa kotouce vice
EDIT: vymena dvou kotoucu u B6 rok 97 stala cca 10000kc
EDIT: koukam na partsdepot.cz a kotouc na bandita 600 rok 2003 jeden kus 8500Kc to jem azec to je jen za kotouce 17000Kc. tfuj
já vím, ale pokud potřebuješ vyměnit 3 kotouče-2 přední a 1 zadní a origo cena se pohybuje 18-25.000,- Kč, tak to tu motorku fakt radši v čas prodám, i než bych měnil i za 1/2 ceny neorigo náhražku, byť jak píšeš kvalitní.....( i tak to vyjde na 9-12.000,-Kč).....a to že má freew vepředu jen jeden a když budeš měnit jen ten, tak i se spojovacím materiálem tě to vyjde bez práce alespoň okolo 5.000,- Kč ( origo více) a vzhledem k ceně freewa je to dost OUT-nemyslíš????.....Rimmerak píše:Existují firmičky vyrábějící kotouče do soutěží - hlavně motocross a není problém si u nich nechat koutouč udělat. Stojí někdy i polovinu ceny originálu. Kvality bych se rozhodně nebál. Čet jsem rozhovor s jedním takovým člověkem a ten psal ,že kotouče vyrábí 20 let pro soutěžní crossky a vše v pohodě. Našel jsem jednou i materiálové zkoušky značkových "firemních" kotoučů tuším že Hondy a byla to prachobyčejná ocel, žádná super pevnost. Klasická 12020 a 12050. U dražších kotoučů bylo použitý to nejobyčenější antikoro - vyloženě pro tu parádu, aby nerezli.
že by šli s cenou už takhle dolů??? na Suzuki, jakoukoliv, se ještě před rokem nedal koupit kotouč pod 6 táců....sonyk píše:kdyz brzdy tak bud origo nebo racing. a ty nejsou za par kacen. ale ted sem zjistil ze origo na bandoura se daj sehnat i pod 5000kc takze to zas tak neni ale radsi prodat nez se s tim srat
No,možná na tom něco bude.On si totiž u něj koupil skútra pro manželku.Ale já jsem u něj měl taky motorku a dával mě tam nové svíčky,vyčistil komplet airbox a karburátory.Vyměnil těsnění na šponováku rozvodovky(prosakoval mě olej).Seřídil karbece a ventily.Poladil brzdy a vypucoval motorku - což prý dělá automaticky,protože od něj se mašina musí lesknout jak dětská prdýlka.Platil jsem 2280 Kč a mašina jede tak jak ještě nejela.traxxas píše:ceny dílů za lidovku a práce zadarmo.....jenom nechápu, jak se ten mechanik může za tu cenu práce uživit-teda pokud to dělá legálně a podle dokladu asi jooo a zaplatí daně, sociální a zdravotní, možná nájem dílny a vůbec nepočítám nějakej lízink na nějaký mašiny, tak mu zbyde akorát tak na polívku v bufáči....
takže si toho človíčka považujte a využívejte ho páč to nemusí být napořád....a typuju, že si určitě v porschaku nejezdíííííí........
PS: připadá mi to, že ta cena byla ze známosti....
tak už chápu lépe, tady jsme na ceně práce něco okolo 1700,-Kč a to by odpovídalo....šimi píše:No,možná na tom něco bude.On si totiž u něj koupil skútra pro manželku.Ale já jsem u něj měl taky motorku a dával mě tam nové svíčky,vyčistil komplet airbox a karburátory.Vyměnil těsnění na šponováku rozvodovky(prosakoval mě olej).Seřídil karbece a ventily.Poladil brzdy a vypucoval motorku - což prý dělá automaticky,protože od něj se mašina musí lesknout jak dětská prdýlka.Platil jsem 2280 Kč a mašina jede tak jak ještě nejela.traxxas píše:ceny dílů za lidovku a práce zadarmo.....jenom nechápu, jak se ten mechanik může za tu cenu práce uživit-teda pokud to dělá legálně a podle dokladu asi jooo a zaplatí daně, sociální a zdravotní, možná nájem dílny a vůbec nepočítám nějakej lízink na nějaký mašiny, tak mu zbyde akorát tak na polívku v bufáči....
takže si toho človíčka považujte a využívejte ho páč to nemusí být napořád....a typuju, že si určitě v porschaku nejezdíííííí........
PS: připadá mi to, že ta cena byla ze známosti....
Dobrej bejt muze ale co ty ceny tech kotoucu?šimi píše:Tak taky něco přidám.V těchto věcech se vůbec nevyznám,ale kamarád z Brna má Freewa r.v.99 a před týdnem si nechal v Brně udělat brzdy a tady je faktura.Mimochodem ten mechanik je dost dobrej a taky levnej,mohu vřele doporučit.