Lepení šroubků
Napsal: úte 15. bře 2016 22:27:14
Kolegové, kamarádi..
Na Vás se s důvěrou obracím, protože na GSfóru aby člověk rozumnou odpověď pohledal.. Možná trochu teorie protože to není o Freewindu, ale o GS.. Mám R1150GS a klepaly mi škrticí klapky v sání.. Jsou normálně mosazné a uložené v ocelových, zevnitř poteflonovaných pouzdrech (běžná KU kluzná pouzdra).. Řeší se to tak, že se ta pouzdra vylisují a nalisují se nová.. Žádný problém..
A teď v čem je problém, o kterém se chci s někým rozumným poradit..
Na GSfóru mi tvrdí, že dva maličké šroubky (asi M3) se zápustnou hlavičkou na drážku, které spojují kotouček - tedy samotnou škrticí klapku - s její osičkou (oboje z mosazi) nestačí při zpětné montáži pouze zašroubovat, ale je třeba je minimálně zalepit.. Tak.. Ptal jsem se kamaráda, se kterým roky děláme motorky a auta, jestli je to fakt a já to nevím, nebo jak.. A on (stejně, jako já) tvrdí, že se to nikdy nedělalo, nebo že alespoň neví o nikom, kdo by to na jakémkoliv stroji dělal..
Šroubky nešly nijak volně a zatočit zpět šly úplně stejnou silnou, jakou jsem je vytočil.. Tak řekněte.. Fakt to mám zalepit? To pak abych ty hlavičky odvrtával, ne?
Co jsem začal řešit věci kolem GS tam, tak mi přijde, že jsem debil, co nikdy nedržel v ruce šroubovák.. Tady to je snad jediné skutečně funkční a přátelské fórum na celém širém internetu..
Předem díky každému za názor!
P.S.: Nejsem líný to udělat, ale přijde mi to prostě zbytečná komplikace pro příští demontáž.. Freewindům zdar!
P.P.S.: Jinak jako motorka bezva, ale to fórum občas.. Resp. spíš často.. Ouvej, ouvej..
Na Vás se s důvěrou obracím, protože na GSfóru aby člověk rozumnou odpověď pohledal.. Možná trochu teorie protože to není o Freewindu, ale o GS.. Mám R1150GS a klepaly mi škrticí klapky v sání.. Jsou normálně mosazné a uložené v ocelových, zevnitř poteflonovaných pouzdrech (běžná KU kluzná pouzdra).. Řeší se to tak, že se ta pouzdra vylisují a nalisují se nová.. Žádný problém..
A teď v čem je problém, o kterém se chci s někým rozumným poradit..
Na GSfóru mi tvrdí, že dva maličké šroubky (asi M3) se zápustnou hlavičkou na drážku, které spojují kotouček - tedy samotnou škrticí klapku - s její osičkou (oboje z mosazi) nestačí při zpětné montáži pouze zašroubovat, ale je třeba je minimálně zalepit.. Tak.. Ptal jsem se kamaráda, se kterým roky děláme motorky a auta, jestli je to fakt a já to nevím, nebo jak.. A on (stejně, jako já) tvrdí, že se to nikdy nedělalo, nebo že alespoň neví o nikom, kdo by to na jakémkoliv stroji dělal..
Šroubky nešly nijak volně a zatočit zpět šly úplně stejnou silnou, jakou jsem je vytočil.. Tak řekněte.. Fakt to mám zalepit? To pak abych ty hlavičky odvrtával, ne?
Co jsem začal řešit věci kolem GS tam, tak mi přijde, že jsem debil, co nikdy nedržel v ruce šroubovák.. Tady to je snad jediné skutečně funkční a přátelské fórum na celém širém internetu..
Předem díky každému za názor!
P.S.: Nejsem líný to udělat, ale přijde mi to prostě zbytečná komplikace pro příští demontáž.. Freewindům zdar!
P.P.S.: Jinak jako motorka bezva, ale to fórum občas.. Resp. spíš často.. Ouvej, ouvej..