Zeusik píše:ja sehnal desky bendix M na predek i na zadek za 1400 kč a nejsou nejhorsi.
Jaké jsou/byly ty Bendix M brzdové destičky?
Ještě je tam pořad mam a vypada to že na jaře někdy je asi budu měnit ted už na nich mam cca 15000 kotouče nežerou a brzdim dost často brutalně za mne doporučuju
Tak jsem koupil GOLDfreny za 450Kč kus. Směs AD. Zítra už budou na motorce spolu s výměnou brzdovky.
-Vím, že nejsou moc chváleny, ale nebyl čas vybírat. Ve čtvrtek jedu do Itálie-Říma
Tak pak napíšu, jak se chovaly při sjezdu alpskými serpentýnami. Stelvio atd.
r.v.1999; poč.stav: 13300km x 32222km nyní; Pneu Michelin Anakee 2; Motul 5100; NGK CR10EK-22222km; Goldfren AD(vydržely jen 15000km) +seřízení ventylů-24200km Výlety: Barcelona, Řím; UK
Tak po 3150km výletu nemám negativní slova k Goldfren AD. Brzdí normálně jako ty originální Nissiny.
A to i po sjíždění Passo della Stelvio a mega brždění zadní brzdou... Pravda, z sytě oranžové barvy destiček je teď v zadu barva vypálené cihly. Předek jsem šetřil, tak má pořád jasně oranžovou barvu.
-Ještě bych měl vyvrátit rčení, že požírají kotouče...snad se mi to podaří vyvrátit, jinak bych přece musel kupovat nové kotouče a to nikdo nechce. Stále je budu sledovat. Pro jistotu.
r.v.1999; poč.stav: 13300km x 32222km nyní; Pneu Michelin Anakee 2; Motul 5100; NGK CR10EK-22222km; Goldfren AD(vydržely jen 15000km) +seřízení ventylů-24200km Výlety: Barcelona, Řím; UK
Ahoj, taky jsem si koupil dozadu GoldFreny za 438kč v BikersCrownu a dneska mi přišel od ALDYho ten vyráběný kotouč. Tak jsem na to zvědavý. Večer dám report a možná i fotečku
Maxton píše:Co koupit origo TOKICO ? Jsou nejlepší a nežerou kotouč
Když to říkáš, tak kolikpak stojí? A kde se dají koupit. Díky.
PS: na Goldfren AD co mám nemám špatného slova. A to stojí jen těch 450Kč sada. (x2)
Oprava: Dneska jsem jel a zajímal se jak brzdí. Ve dvou z kopce nic extra. Dokážu si představit lepší brzdy! Takže je to takový průměr=za 3. Musel jsem brzdit oběma brzdama, abych to ubrzdil. Samotná přední to nedala. Odhaduji, že lepší(dražší) destičky budou brzdit lépe. Ale pořád poměr výkon/cena je výbornej.
Závěrem: U toho našeho jednoválce stačí stejně většinou pustit plyn a lehce přibrzdit. Nemám s tím problém.
r.v.1999; poč.stav: 13300km x 32222km nyní; Pneu Michelin Anakee 2; Motul 5100; NGK CR10EK-22222km; Goldfren AD(vydržely jen 15000km) +seřízení ventylů-24200km Výlety: Barcelona, Řím; UK
Jedinne v Suzuki origo ... a kolik stojej nevim, snad sem zavítá Plukovník, ten je kupoval ... možná mam v garáži účet od něho, tak se pak podívám ....
Motorka prodaná .. Bude nová, tentokrát černá a vymazlená... Peníze už jsou, ale nabídka mizivá a poptávka náročná
Maxton píše:Jedinne v Suzuki origo ... a kolik stojej nevim, snad sem zavítá Plukovník, ten je kupoval ... možná mam v garáži účet od něho, tak se pak podívám ....
právě proto......máš kompletní účty...tak se podiv kolik to stálo......a kupoval jsem je v Suzuki..Praha...byly drahý..ale zase----------CO NEUBRZDÍŠ TO NEUKECÁŠ
Když ji miluješ není co řešit
protože stojí podnikání za ho....tak jsem byl donucen ( nechtěně) přesedlat na upravenou Afriku od Afrika quenss.....KTM byla a je a bude BOŽÍ motorka !!!! ale peníze se neválej na zemi...howg
Tak jsem koukal na účet a stály 1560 ,- ... ale zato brzděj docela pekelně ... natož ze je vepředu jen dvoupístek, brzdí to s temahle deskama brutálně, oproti těm jebkám co tam byli předtim
Motorka prodaná .. Bude nová, tentokrát černá a vymazlená... Peníze už jsou, ale nabídka mizivá a poptávka náročná
Maxton píše:Tak jsem koukal na účet a stály 1560 ,- ... ale zato brzděj docela pekelně ... natož ze je vepředu jen dvoupístek, brzdí to s temahle deskama brutálně, oproti těm jebkám co tam byli předtim
Oni se právě nádherně dávkujou ... ty starý vůbec nebrzdily a pak z ničeho nic hrozně kopli ... tyhle se daj krásně regulovat a plynule zvyšujou brzdnej učinek, v celym rozsahu dráhy páčky
Motorka prodaná .. Bude nová, tentokrát černá a vymazlená... Peníze už jsou, ale nabídka mizivá a poptávka náročná