Stránka 3 z 5

Re: Netěsnost motoru

Napsal: úte 21. črc 2009 21:55:03
od Zeusik
Tak po vikendovem vyletu Praha Ostrava a zpět kdy mi jen tak lechce prosakoval olej mě už teče jak svině.čeka mě vyměnit těsněni šponovaku rozvodu pokud jsem to dobře odhalil tak držte palce bude to poprve :lol: :?

Re: Netěsnost motoru

Napsal: pon 24. srp 2009 20:46:40
od DEEP
Zeusik píše:Tak po vikendovem vyletu Praha Ostrava a zpět kdy mi jen tak lechce prosakoval olej mě už teče jak svině.čeka mě vyměnit těsněni šponovaku rozvodu pokud jsem to dobře odhalil tak držte palce bude to poprve :lol: :?
Ten sponovak jsem delal jednomu typkovi u mne doma.Mel celej moitor zablitej olejem.To stary tesneni jsem proste ulamovakem odriznul a dal spesl silikon co pouziva Skodovka na motory.A....
Pohoda ani kapka.

Re: Netěsnost motoru

Napsal: úte 25. srp 2009 22:44:28
od Zeusik
DEEP píše:
Zeusik píše:Tak po vikendovem vyletu Praha Ostrava a zpět kdy mi jen tak lechce prosakoval olej mě už teče jak svině.čeka mě vyměnit těsněni šponovaku rozvodu pokud jsem to dobře odhalil tak držte palce bude to poprve :lol: :?
Ten sponovak jsem delal jednomu typkovi u mne doma.Mel celej moitor zablitej olejem.To stary tesneni jsem proste ulamovakem odriznul a dal spesl silikon co pouziva Skodovka na motory.A....
Pohoda ani kapka.

Ja dal nove tesneni pockal si 3 dny na nej nez dojde a v celku jsem vymenu zvladl az na to ze mi nesel povolit jden sroub na vyfuku tak jsem to delal pres vyfuk (malinko tam zavatel :lol: ) ale zvladl jsem to silikon jsem nedaval a bylo to ok be kapky oleje.... :ugeek:

Re: Frostys

Napsal: čtv 10. zář 2009 17:23:04
od pankornak
čauky taky mě to čeká, tak se chci zeptat jek se ten tmel přesně jmenuje, abych tam při mým štěstí nenaplácal něco jinýho :roll:
už mě to chčije straašně zezačátku skoro nic, ale teď už to nejde...
Rimmerak píše:Mě to tady na tom místě teklo taky. Z ničeho nic to začalo, měl sem uplně zaolejovanou botu a nohavici a uchcalo asi půl litru během chvíle.

Trošku na k*kot se to mění, protože je tam málo místa na jakýkoliv nářadí. Já odmontoval výfukovej svod a padáky a pak to jakžtakž jde ale je to opruz povolit. Když povolíš ty dva imbusáčky co šponovák drží, tak šponovák vytáhneš a vyjede z něj ta šponovací tyčka.
Já tam nedával papírový těsnění ale použil jsem těsnící silikonovej tmel na motory (takovej oranžovej). Když tam budeš šponovák vracet, musíš na jeho konci vyšroubovat šroubek a šáhnout do něj šroubovákem a šponovací tyčku, která je na šroubu s vysokým stoupáním a pružině, povytáhnout otáčením a držet jí dokud šponovák nenasadíš kde byl, jinak ti zase vyjede a nepůjde to nasadit. Pak ho utáhnout (v případě silikonu né až na krev, ale nechat nejdřív tmel zvulkanizovat a dotáhnout úplně až druhý den). Od opravy najeto 4000km a ani kapička.

Pak vrátit svod výfuku a mít s tím pevný nervy. Já byl z toho ježka v kleci na prášky.

Re: Netěsnost motoru

Napsal: stř 07. říj 2009 19:42:39
od DEEP
Koukam ze jsem tady trosku zaspal dobu.Snad va to pomuze ted:

Re: Netěsnost motoru

Napsal: stř 07. říj 2009 19:44:04
od DEEP
Koukam ze jsem tady trosku zaspal dobu.Snad va to pomuze ted:

Re: Netěsnost motoru

Napsal: stř 14. říj 2009 1:16:29
od komcas
taky mě to tam prosakuje... :( Nejdřív jsem myslel, že je to netěsnost svíčky, ale asi to bude jak říkáte:
"..časem se skulinka objeví" :lol:

Otázka zní: Je nutné s tím něco dělat? Za 5000km spotřeba cca 100ml oleje.
Spíš esteticky je to takový špinavý, jak to vítr rozfoukne až k benzínovému ventilu od nádrže :(

Re: Netěsnost motoru

Napsal: stř 28. říj 2009 22:04:38
od DEEP
No jestli mas rad Masinu v cajku tak s tim neco delej.A jestli ti to je putna tak to nech plavat ,no.Holt budes mit za cas takovou malou olejovou kouly jako napriklad byly CZ.

Re: Netěsnost motoru

Napsal: pát 06. lis 2009 23:54:57
od DEEP

Re: Netěsnost motoru

Napsal: sob 07. lis 2009 11:34:20
od Sinner
DEEP píše:neco od SUZUKI
http://gsxr.wz.cz/sacs.htm
Tohle je parádní odkaz. Dávám 1*

Re: Netěsnost motoru

Napsal: čtv 01. črc 2010 22:58:58
od Rimmerak
Hale já jsem zjistil, že mi to teče ted docela hodně a vypadá to že to jde od toho velikýho šroubu co drží hlavu na válci. Jak je vedle svíčky na levo a napravo. Tuším na 17 klíč. Dotáhnout nejde. Je pod ním měděná podložka. Podle mě to teče tam. Co s tím? Nechci mít moto od oleje, v kolonách se to tam peče a smrdí to.

Re: Netěsnost motoru

Napsal: pát 02. črc 2010 12:29:23
od Household
Tiež mám tento problém, aj keď len v malom merítku, proste to len tak zmokvalo. :D

V stredu šibal 120km vkuse 140-150 km/h, proste čo to dalo a všimol som, že tiež mi to presiaklo práve na tých dvoch šroubách. :( Až som sa zľakol po príchode domov čo to smrdí :oops:

Dnes ráno som bol v servise a teba vraj vymeniť tie medené podložky a dotiahnuť momentovým kľúčom.
Pri prehriati motoru vraj povolia tie podložky a šrouby. No počkám si ale aj na verdikt miestnych odborníkov ;)

Re: Netěsnost motoru

Napsal: pát 02. črc 2010 19:16:02
od Rimmerak
Já bych si ty měděný podložky klidně vyměnil, ale nevím co se stane když ten šroub vyšroubuju... Jestli někde něco neupadne :-) Myslím tím, jestli na něm ještě neco někde nedrží v motoru. Ještě mě napadlo zapatlat to okolo tý podložky silikonem na motory.
PS neví někdo utahovací moment těch šroubů? Já čučím do servisního manuálu a nevidím to tu :( Zkusil bych jeden vyndat a juknout na tu měděnou podložku, jestli se dá koupit.
PS2 : Tak je to 38N.m. Jdu to zkusit, jestli nechtějí jen dotáhnout.
PS3: Tak ten co to okolo teklo byl utáhlý jen na nějakých 20N.m. Na dotáhnutí na 40N.m byla potřeba skoro polovina otáčky ! Tak už to snad nepoteče.

Re: Netěsnost motoru

Napsal: pát 09. črc 2010 18:38:12
od komcas
Kluci! začne to prosakovat až když jedete právě těch 120Km/h a víc. Při testování v nižších rychlostech se nic neprojevilo.
Nemělo by to prosakovat z pod toho šroubu, ale pod víkem hlavy. K tomu šroubu to jen steče (a taky k zadní svíčce. Přední je čistá).
Nápad s utažením mě taky už napadl. I to, že by to mohlo téct právě z pod tohoto šroubu. Chce to dotáhnout. A co dotáhnout víc to víko té hlavy? Třeba přidat 10 Nm :?: Napište jestli něco z toho pomohlo. ;) Nechce se mi sundávat celé víko hlavy. :evil:

Re: Netěsnost motoru

Napsal: pát 09. črc 2010 23:37:20
od Rimmerak
Víko hlavy neteče. To mám přetěsněný. Teče to 100% kolem toho šroubu. Sledoval jsem to. Rychlost na to vliv nemá, po 50km začně být olej kolem šroubu, po 150 už stéká a po 300 už je až u výfuku a peče se tam a smrdí.

Re: Netěsnost motoru

Napsal: sob 10. črc 2010 9:20:08
od Sinner
Rimmerak píše:Víko hlavy neteče. To mám přetěsněný. Teče to 100% kolem toho šroubu. Sledoval jsem to. Rychlost na to vliv nemá, po 50km začně být olej kolem šroubu, po 150 už stéká a po 300 už je až u výfuku a peče se tam a smrdí.
Hel je to fakt bolák, já mám nově přetěsněno včetně nového těsnění a po nájezdu cca 2000km to začalo zase sáknout. Je fakt že sem jí chudinku štval v Rakousku po horách a potom po dálnici domů.

Re: Netěsnost motoru

Napsal: sob 10. črc 2010 11:29:59
od Rimmerak
Já to okolo toho šroubu zkusím pořádně odmastit a zapatlat to silikonem. Chtěl jsem to udělat už minule, ale nenašel jsem ho, tak musím nejdřív koupit.
Podle mě tam není velkej tlak, takže ten silikon pokud se přilepí, tak to snad udrží.

Re: Netěsnost motoru

Napsal: sob 10. črc 2010 15:36:52
od komcas
Jako je pravda, že je to kolem toho šroubu pořád zaolejovaný a to i po vystříkání wapkou :o
Těším se na rezult :-)

Re: Netěsnost motoru

Napsal: ned 11. črc 2010 5:50:09
od Sinner
komcas píše:Jako je pravda, že je to kolem toho šroubu pořád zaolejovaný a to i po vystříkání wapkou :o
Těším se na rezult :-)
Podle toho jakou máš wapku, máme v práci macka kterej ti klidně sundá i lak, ten to očistí. ;)

Re: Netěsnost motoru

Napsal: čtv 23. zář 2010 3:28:26
od komcas
Pořád to chlémstáááá :x Prosakuje, skapává na koleno a při vyšších rychlostech až na alternátor.
Kluk co mi šteloval ventyly prý ty velký šrouby dotáhl - že byly málo dotáhlé, ale mě se zdá, že to teče víc a víc. Navíc olej vůbec ale vůbec nemizí!!! :o Moje řešení je tohle: prosakuje mi to ze zadní svíčky! Už při výměně svíčky jsem si všiml zapečeného oleje pod těsněním svíčky. Svíčka tedy nesedí rovně a při vysokých otáčkách prosakuje směs ven. Proto není úbytek oleje a přesto jsou po 30km rychlé jízdy všechny horní žebra zašpiněné. Kape z nich něco na koleno.

Re: Netěsnost motoru

Napsal: čtv 06. led 2011 22:39:38
od Rimmerak
Tak už jsem přišel na to kudy nám ten olej teče, ten na straně u svíček jak zasírá celej motor a kape na koleno výfuku. Ty dva šrouby, jak drží hlavu na válci, jak jsou pod nima ty měděný podložky, tak koukejte jak ta podložka vypadá, je vymačkaná. Nechal jsem si vyrobit nový podložky, vyžíhal jsem je a už to ani nekápne :-)
IMGP7522.JPG
IMGP7522.JPG (284.44 KiB) Zobrazeno 22593 x

Re: Netěsnost motoru

Napsal: čtv 06. led 2011 22:41:41
od Rimmerak
Komco, směs je jen benzín a vzduch :-) To by se hned vypařilo a nedělalo by to takovej bordel. Olej ubývá tak málo, že si toho nevšimneš. Ale je to olej. Určitě. Neboj už to řeším dlouho a konečně sem na to kápnul.

Re: Netěsnost motoru

Napsal: čtv 06. led 2011 22:50:40
od Chozze1
Chlape, tak ty se fakt ve světě nestratíš. Smekám před tebou.
Nechválím tě proto, abych dostal slevu na padáky, je to prostě tak. ;)

Re: Netěsnost motoru

Napsal: čtv 27. led 2011 22:25:34
od Rimmerak
Mimochodem, kdyby někdo plánoval výměnu těch podložek, tak jsem si nechal vyrobit 4. Takže dvě můžu prvnímu zájemci poslat.

Re: Netěsnost motoru

Napsal: čtv 27. led 2011 22:39:26
od LiborZ
Rimmerak píše:Mimochodem, kdyby někdo plánoval výměnu těch podložek, tak jsem si nechal vyrobit 4. Takže dvě můžu prvnímu zájemci poslat.
Rimmeraku, beru je a smáznu Ti ty dvě dlužné piva :P :P :P