Rimmerak
- Vitouš
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 888
- Registrován: stř 01. říj 2008 12:39:16
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rimmerak
Já mám Renaulta a tam stojí nové turbo opravdu okolo 40 000,-kč repas stojí okolo 16 000,- kč
- Rimmerak
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 870
- Registrován: pon 17. lis 2008 0:13:35
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rimmerak
Ještě že sem si nekoupil to 1,5 ClioVitouš píše:Já mám Renaulta a tam stojí nové turbo opravdu okolo 40 000,-kč repas stojí okolo 16 000,- kč
R 1997, od 37000km, teď 78000 km.
- Zeusik
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 556
- Registrován: pát 10. črc 2009 17:32:58
- Bydliště: stredočeky kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rimmerak
Mazdu MPV 2,5 TD sedmi mistne rok vyroby 98 ale byl to trefa vedle turbo odeslo jako prvni oprava za nove 38 tis. repas neco pres 25 s pulrocni zarukou jsem zavrhl. pak jsem chytl spatnou naftu a oprava cerpadla dalsi 35 tis. pote se posrala spojka s tou jsem pocital 22t. no a ve finale mi prdla hlava a vyvareni 18 t. mezitim jsem stihl driv nez se mi vysralo turbo obednat gumy za 15t. a ted a ted jsem delal cepy rizeni ty nastesti vysli i s praci na 3t brzdy ty uz ani nepocitam ale ted vsude muzu tvrdit ze mam nove auto ale je to skvele rodine autiRimmerak píše:A ty máš co za auto?Zeusik píše:ja to řikam pořat nafta je nafta a neměnil bych a už ani netankuju na levnych pumpach od dob co mi tam střelili ředidlo s nějakyma sračkama ale jinak spokojenost sice spotreba nejde pod 9 lit na sto km ale ten prostor a pohodli je nenahraditelne
Jo koukal jsem na ceny dílů a většina jich je o polovinu levnější než na Fiestu co sem měl. Například snímač polohy škrtící klapky, kterej mi na fiestě odešel stojí 4500kč, na Punto 1400kč. (Já ho na fiestu rozebral a opravil ) No a asi nejobávanější závada u turbodieselu - turbo stojí original 14000kč, repas polovinu. Není to tak krvavý, slýchal jsem i částky 40 tisíc a podobně.
- šimi
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 860
- Registrován: ned 05. říj 2008 13:39:33
- Bydliště: Zbýšov u Brna
Re: Rimmerak
Se mě s těch cen udělalo pěkně blbě.To si doma tiskneš prachy,nebo co?Zeusik píše:Mazdu MPV 2,5 TD sedmi mistne rok vyroby 98 ale byl to trefa vedle turbo odeslo jako prvni oprava za nove 38 tis. repas neco pres 25 s pulrocni zarukou jsem zavrhl. pak jsem chytl spatnou naftu a oprava cerpadla dalsi 35 tis. pote se posrala spojka s tou jsem pocital 22t. no a ve finale mi prdla hlava a vyvareni 18 t. mezitim jsem stihl driv nez se mi vysralo turbo obednat gumy za 15t. a ted a ted jsem delal cepy rizeni ty nastesti vysli i s praci na 3t brzdy ty uz ani nepocitam ale ted vsude muzu tvrdit ze mam nove auto ale je to skvele rodine autiRimmerak píše:A ty máš co za auto?Zeusik píše:ja to řikam pořat nafta je nafta a neměnil bych a už ani netankuju na levnych pumpach od dob co mi tam střelili ředidlo s nějakyma sračkama ale jinak spokojenost sice spotreba nejde pod 9 lit na sto km ale ten prostor a pohodli je nenahraditelne
Jo koukal jsem na ceny dílů a většina jich je o polovinu levnější než na Fiestu co sem měl. Například snímač polohy škrtící klapky, kterej mi na fiestě odešel stojí 4500kč, na Punto 1400kč. (Já ho na fiestu rozebral a opravil ) No a asi nejobávanější závada u turbodieselu - turbo stojí original 14000kč, repas polovinu. Není to tak krvavý, slýchal jsem i částky 40 tisíc a podobně.
Všude dobře,doma manželka...
I pád na hubu,je pohyb směrem dopředu !
I pád na hubu,je pohyb směrem dopředu !
- Rimmerak
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 870
- Registrován: pon 17. lis 2008 0:13:35
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rimmerak
Autí je to pro rodinu určitě super. Takovej mikrobus Ale ty ceny, to je fakticky síla. Docela by mě zajímalo, jakej byl poměr ceny práce / dílů například u opravy spojky. U turba tu cenu chápu, turbo je drahý a je vyměněný hned, ale ta spojka, to je docela řacha.
Ikdyž teď když jsem juknul na autokelly, spojky tam mají dvě a jednu za 14 a jednu za 25 ! To je síla, na mýho punťu stojí 2800, od stejnýho výrobce jako ta na MVP za 25000. Asi přenáší tedy x-vetší sílu,ale přesto.
Ikdyž teď když jsem juknul na autokelly, spojky tam mají dvě a jednu za 14 a jednu za 25 ! To je síla, na mýho punťu stojí 2800, od stejnýho výrobce jako ta na MVP za 25000. Asi přenáší tedy x-vetší sílu,ale přesto.
R 1997, od 37000km, teď 78000 km.
- Zeusik
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 556
- Registrován: pát 10. črc 2009 17:32:58
- Bydliště: stredočeky kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rimmerak
No on byl problem ten ze spojka smotna byla snad za 15 ale jeste se tam musely dodavat nejaky valecky nebo neco takoveho. Drahy to je proto ze to je vse v originalech prevazne.moc jim do toho nikdo nefusije bo to neni tak velka tuctovka. Jinak za opravu turba si vzal za praci cca 3500 kc se sestelovanim vstriku. Jinak mam znameho opravare v praze a ten si moc za praci nebere jen tak normalni ceny ted naposled kdyz mi delal cepy rizeni tak menil oba a delal geometriji a za praci si vzal 400 jinak ja ho zasobuju dobre vozim mu tam firemaka pak MPV a jeste feldose kdyz si neco nezvladnu udelat sam nebo nemam naladu.tak jsem u nej jak doma obcas.. Jinak penizky bych šimi rad tiskl ale to neumim musim makat a jak se mi to postupne posralo tak jsem vycerpal vsechny penizky nasetrene na zimu ja pres zimu moc nemakam tak musim v lete nasetrit at mame dost
Re: Rimmerak
Myslel jsem, že je to o motorkách , ale připojím se.
Mám mondeo 2,0i rok 97 a druhý 2,0i rok 01 super autíčka bez závad a s nejlevnějšíma dílama. Nárazník 800kč, práh 450kč lem zadního blatníku 450kč, blatník 780kč, olej u forda 5W-30 po 160kč/l a jízdní vlastnosti srovnatelné s BMW. A zapoměl jsem výfuk je stále původní z roku 97 o tom si může škodovka jenom nechat zdát.
Mám mondeo 2,0i rok 97 a druhý 2,0i rok 01 super autíčka bez závad a s nejlevnějšíma dílama. Nárazník 800kč, práh 450kč lem zadního blatníku 450kč, blatník 780kč, olej u forda 5W-30 po 160kč/l a jízdní vlastnosti srovnatelné s BMW. A zapoměl jsem výfuk je stále původní z roku 97 o tom si může škodovka jenom nechat zdát.
- Rimmerak
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 870
- Registrován: pon 17. lis 2008 0:13:35
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rimmerak
Tak jsem byl s Punťou u známýho na prohlídce. Díval se na celkový stav a hlavně na turbo. Říkal, že celkově je to auto fakt pěkný. Testoval tlak turba, říkal že je v naprostým pořádku a je tichý. Taky říkal, že je to turbo bez přepouštěcího ventilu nebo čeho a že víc vydrží, je tam toho mín, co se může podělat.
Občas se mi rozsvítí "check engine" kontrolka, zjistili jsme, že je to tím, že auto dlouho stálo a zasvinili se, nebo byly zasviněný vstřiky. Pomohla vodička na čištění motoru a shell v-power diesel (29kč litr ). Ještě sem tam frknul odstranovač vody z nádrže a po cca 300km si nechám vyměnit palivovej filtr.
PS konečně kára, která při zapnutí turba jede skoro jako Freewind
Občas se mi rozsvítí "check engine" kontrolka, zjistili jsme, že je to tím, že auto dlouho stálo a zasvinili se, nebo byly zasviněný vstřiky. Pomohla vodička na čištění motoru a shell v-power diesel (29kč litr ). Ještě sem tam frknul odstranovač vody z nádrže a po cca 300km si nechám vyměnit palivovej filtr.
PS konečně kára, která při zapnutí turba jede skoro jako Freewind
R 1997, od 37000km, teď 78000 km.
- Rimmerak
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 870
- Registrován: pon 17. lis 2008 0:13:35
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rimmerak
Fotky mého přelakovaného miláčka.
Nejdřív pár informací. Lakoval jsem to sám, jako základ pod žlutou jsem použil stříkací bílý plnič od Motip (1ks-500ml,160kč). Pod černou jsem použil béžový plnič (1ks-500ml,160kč). Plniče jsou na plastech 2 vrstvy. Před stříkáním plniče jsem povrch obrousil pod vodou 1500 smirkem, každou vrstvu plniče po denním tvrdnutí vybrousil znovu 1500 smirkem. Laku jsou 3-4 vrstvy. Černý 3, žlutý zpravidla 4. Mezi každou vrstvou laku byl 1 den tvrdnutí kus od topení, každá vrstva přebroušena 2000 smirkem pod vodou. Zlehla i ta finální. Pak následovalo leštění leštící pastou a pak tekutou leštěnkou. Každý díl cca 20 minut.
Žlutý jsem spotřeboval 3 kusy po 400ml za 130kč kus, značka MotoDupli, odstín RAL1021,lesk.
Černá je RAL5005, lesk - taky 2 kusy po 400ml, 120kč kus.
Takže finální náklady jsou 950kč za spreje, cca 50kč za smirky. Hodiny jsem nepočítal, ale platit bych to nikomu nechtěl
Tak doufám, že se líbí Dalo mi to práci.
PS: Myslím, že takovej freewind je jedinej na světě. Jako ten Hrocha
fotky zde http://rimmerak-freewind.rajce.idnes.cz/Freewind_bee/
Nejdřív pár informací. Lakoval jsem to sám, jako základ pod žlutou jsem použil stříkací bílý plnič od Motip (1ks-500ml,160kč). Pod černou jsem použil béžový plnič (1ks-500ml,160kč). Plniče jsou na plastech 2 vrstvy. Před stříkáním plniče jsem povrch obrousil pod vodou 1500 smirkem, každou vrstvu plniče po denním tvrdnutí vybrousil znovu 1500 smirkem. Laku jsou 3-4 vrstvy. Černý 3, žlutý zpravidla 4. Mezi každou vrstvou laku byl 1 den tvrdnutí kus od topení, každá vrstva přebroušena 2000 smirkem pod vodou. Zlehla i ta finální. Pak následovalo leštění leštící pastou a pak tekutou leštěnkou. Každý díl cca 20 minut.
Žlutý jsem spotřeboval 3 kusy po 400ml za 130kč kus, značka MotoDupli, odstín RAL1021,lesk.
Černá je RAL5005, lesk - taky 2 kusy po 400ml, 120kč kus.
Takže finální náklady jsou 950kč za spreje, cca 50kč za smirky. Hodiny jsem nepočítal, ale platit bych to nikomu nechtěl
Tak doufám, že se líbí Dalo mi to práci.
PS: Myslím, že takovej freewind je jedinej na světě. Jako ten Hrocha
fotky zde http://rimmerak-freewind.rajce.idnes.cz/Freewind_bee/
R 1997, od 37000km, teď 78000 km.
Re: Rimmerak
Parádní kombinace, ratuluju
- Vitouš
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 888
- Registrován: stř 01. říj 2008 12:39:16
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rimmerak
Mě se to zdá taky povedené.Vyloženě profesionální provedení Jen bych dal ten malej kryt výfuku do černé aby levá a pravá strana více ladili.Ale po boji každý generál Celkový dojem super.
- Zeusik
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 556
- Registrován: pát 10. črc 2009 17:32:58
- Bydliště: stredočeky kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rimmerak
pěkna povedlo se a chvalim
- Rimmerak
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 870
- Registrován: pon 17. lis 2008 0:13:35
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rimmerak
Díky,díky S nosičem počítám.Jen nevím jestli ho střiknout žlutě nebo černě
To Vitouš: Kryt svodů černý byl, ale zdálo se mi, že to bude hezčí zluté, tak jsem ho přestříkal a líbí se mi víc
To Vitouš: Kryt svodů černý byl, ale zdálo se mi, že to bude hezčí zluté, tak jsem ho přestříkal a líbí se mi víc
R 1997, od 37000km, teď 78000 km.
Re: Rimmerak
Je to pěkný.
ɐɹoɟ oɥıuznʞsıp ɹoʇɐɹǝpoɯ
Všechno co je príma, je buď nebezpečné, zakázané, drahé a nebo se po tom tloustne.
"Piješ?" Pokud je to otázka, tak ne, pokud je to nabídka, tak ano!
Všechno co je príma, je buď nebezpečné, zakázané, drahé a nebo se po tom tloustne.
"Piješ?" Pokud je to otázka, tak ne, pokud je to nabídka, tak ano!
Re: Rimmerak
Teda klobouk dolů, vypadá to super !!!
- Rimmerak
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 870
- Registrován: pon 17. lis 2008 0:13:35
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rimmerak
Tak už mi dorazily samolepky... A taky jsem předělal držák navigace. Povedlo se mi najít v dílně starý držák odrazky z horskýho kola a šikovný šroubek držící přístrojovku hned kus u plexi. Takže jsem to zkloubil a výsledek zde. Výhoda je, že na GPS nebude při alespoň trochu rychlejší jízdě pršet, takže jí nebudu muset při první kapce schovávat.
Jo a trubka nosiče už je na žluto
Jo a trubka nosiče už je na žluto
R 1997, od 37000km, teď 78000 km.
- Vitouš
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 888
- Registrován: stř 01. říj 2008 12:39:16
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rimmerak
Jó ty seš šikovnej stejně jako Deep a seš z nás nejtvořivější co se týče doplňků.Smekám před tebou.
- Rimmerak
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 870
- Registrován: pon 17. lis 2008 0:13:35
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rimmerak
Ale kvůli chvále to sem nedávám Chci inspirovat k další tvorběVitouš píše:Jó ty seš šikovnej stejně jako Deep a seš z nás nejtvořivější co se týče doplňků.Smekám před tebou.
R 1997, od 37000km, teď 78000 km.
- Vitouš
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 888
- Registrován: stř 01. říj 2008 12:39:16
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rimmerak
Já vím že to sem nedáváš kvůli chvále.Nic méně měl jsem potřebu ti vyseknout poklonu.
- Rimmerak
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 870
- Registrován: pon 17. lis 2008 0:13:35
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rimmerak
Pozdrav z Makotřas 10.1.2010, -5°C
http://rimmerak-freewind.rajce.idnes.cz/Snowmoto/
Další foto na rajce.net R 1997, od 37000km, teď 78000 km.
Re: Rimmerak
To je paráda.
ɐɹoɟ oɥıuznʞsıp ɹoʇɐɹǝpoɯ
Všechno co je príma, je buď nebezpečné, zakázané, drahé a nebo se po tom tloustne.
"Piješ?" Pokud je to otázka, tak ne, pokud je to nabídka, tak ano!
Všechno co je príma, je buď nebezpečné, zakázané, drahé a nebo se po tom tloustne.
"Piješ?" Pokud je to otázka, tak ne, pokud je to nabídka, tak ano!
- šimi
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 860
- Registrován: ned 05. říj 2008 13:39:33
- Bydliště: Zbýšov u Brna
Re: Rimmerak
Teda Rimeráku!!!To je paráda,ta žlutá Freewovi sekne.
Všude dobře,doma manželka...
I pád na hubu,je pohyb směrem dopředu !
I pád na hubu,je pohyb směrem dopředu !
- pind
- Big motorkář
- Příspěvky: 149
- Registrován: stř 11. bře 2009 17:55:13
- Bydliště: Piešťany/Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rimmerak
ale napadalo, mozem len zavidiet, na zapadnom Slovensku uz 3 dni v kuse prsi