Vypínání motoru

Uživatelský avatar
Rimmerak
Dustojník hvězdné pěchoty
Příspěvky: 870
Registrován: pon 17. lis 2008 0:13:35
Kontaktovat uživatele:

Re: Vypínání motoru

Příspěvek od Rimmerak »

Je to rána z volnoběžky a je normální. Kopne jí nedotáhnutá komprese nad úvrať. Alespoň to všichni říkají. Normální to nebylo u Cagivy Canyon a River, kde volnoběžka odcházela po 10-20 tisících a stála 10 000kč.
Dá se tomu předejít. Vytočit motor tak na 2000-2500 otáček a chcípnout to v těch otáčkách. Pak to ránu neudělá. Motor doběhne krásně plynule.
R 1997, od 37000km, teď 78000 km.
Uživatelský avatar
sandman.21
Big motorkář
Příspěvky: 113
Registrován: ned 21. čer 2009 9:46:00
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: Vypínání motoru

Příspěvek od sandman.21 »

To: Rimmerak

No dočetl jsem se o tom, ale stejně i když motru dám cca 2500 - 3000 otáček před chcípnutím, tak sem tam to klepne.

Ale je to o poznání míň krát, než chcípat motor při volnoběhu.... díkyyy
Freewind r.v.1999, modro-stříbrná, najeto při koupi 42tis, teď 48 tis. , vyhřívaný hefty,kufr GIVI, pneu MITAS E08 :-)
Uživatelský avatar
Household
Dustojník hvězdné pěchoty
Příspěvky: 534
Registrován: stř 01. říj 2008 7:34:00
Bydliště: Slovensko

Re: Vypínání motoru

Příspěvek od Household »

Mne sa najviac osvedčilo pri dojazde pred dom idem pomaly a: Stlačiť spojku, neutrál trošku plynu a chcípak. ;) preleštiť kým vychladne a odparkovať na koberec :lol:
Neťukla už dlho ;)
Odpovědět