Stránka 2 z 5

Re: Frostys

Napsal: čtv 04. pro 2008 22:13:43
od Sinner
Vitouš píše:
DEEP píše:
Vitouš píše:Pod svíčkama se mě to taky špiní.Měl jsem podezření že mám povolené svíčky ale jsou ok.Přesný zdroj jsem nenašel.
Asi se u tebe na jare zastavim jak jsem slibil.Udelam ti ten starter a klido i tohle viko.Je to malina.Momentak mam od Tony.10-100Nm.Je to pohodicka kdyz to umis. ;) :D
To domluvíme.Už jsem varoval manželku že v rámci servisu mého Wětráka udělám pánskou jízdu.Mohli by chom přibrat jako kybice třeba Vitase a Sinnera. :lol:
Prosím já se hlááásím. Rád se něco teoreticky přiučím. :) 8-)

Re: Netěsnost motoru

Napsal: úte 30. pro 2008 19:09:52
od kuklic
Ten samý problém s olejem, viz foto. Nějak se mi do opravy nechce, jelikož to budu dělat poprvé :? .

Re: Netěsnost motoru

Napsal: čtv 01. led 2009 2:28:36
od DEEP
Jo to je v poho!
Jak to rozeberes tak to i slozis.
Jen nezapomen ze se srouby dotahuji na 10Nm.

Re: Netěsnost motoru

Napsal: úte 10. úno 2009 23:27:31
od DEEP
Tak panove uz ma motor resp.viko hlavy pretesnene!!!
Do konce tydne vlozim postup a samozrejme fotky.

Re: Netěsnost motoru

Napsal: stř 11. úno 2009 19:00:47
od DEEP
Takze:proste povolite vsechno co prekazi v ceste za sundanim vika hlavy.
Imbusy ktere drzi prirubu z olejoveho chladice,sroub ktery drzi benzo olejoveho mazani drzaky na hlave mezi ramem a palici.Pak nastavite motor do polohy komprese horni uvrat kdyz jsou vsechny ventyly pozavirane.Pak povolite srouby na vikach ventylu a vyndate je ven.Vyko drzi 12ks sroubu.10ks z venci a 2ks zevnitr.jsou hned v prostgoru stelovani ventylu.Viko ale jen tak sundat nejde jsou tam vystredovaci valecky.Takze musite krapet pouzit nasily.Ze strany svicek jsou vycka drzaku vahadel jsou na imbus,Tak do toho bliz ke karbcum jsem lehce klepl nasadou od kladivka smerem nahoru.Jako kdyz to chcete vyrazit.Az vyskoci ven je to jednoduche vycistit dosedaci plochy od stareho tesneniodmastit lehce potrit nejakym vysoce odolnym teplotam silikonem.A zase to vse slozit do hromady.Utahnete srouby rukou nebo lehce racnou.Pak pouzijete momentovy klic nastavite na 10Nm.A utahujte je do krize.
Sroub na mazani klikove skrine ktery vede z hlavy dolu do motoru ma 23Nm.Ty dva imbusy co vedou od chladice maji 10Nm.A ty tri co drzi drzak mezy ramem a hlavou maji 40Nm

POZOR!!!!!!!!!!!
Srouby si polozte nekde stranou tak jak tam byli.
Pokud si dobre vzpominam tak tam je 6 paru a kazdy par je jiny.Dokonce 2 pary jsou dany krizem.Tak bacha na to!!!!


Tak vam drzim palce:
Deep ;) ;) ;)

Re: Netěsnost motoru

Napsal: stř 11. úno 2009 19:10:07
od DEEP
A jeste

Re: Netěsnost motoru

Napsal: stř 11. úno 2009 19:11:56
od DEEP
A jeste

Re: Netěsnost motoru

Napsal: stř 11. úno 2009 19:27:44
od DEEP
A dalsi

Re: Netěsnost motoru

Napsal: stř 11. úno 2009 19:29:04
od DEEP
a jeste

Re: Netěsnost motoru

Napsal: stř 11. úno 2009 19:30:39
od DEEP
a dal

Re: Netěsnost motoru

Napsal: stř 11. úno 2009 19:35:35
od DEEP
atd

Re: Netěsnost motoru

Napsal: stř 11. úno 2009 19:37:27
od DEEP
Utahovani

Re: Netěsnost motoru

Napsal: stř 11. úno 2009 19:38:16
od DEEP
atd

Re: Netěsnost motoru

Napsal: stř 11. úno 2009 21:15:52
od Sinner
Deepe moc pěkný, ještě by to chtělo dát popisky k jednotlivým obrázkům a co je co za součástku a byla by to naprostá bomba. ;)
Opravdu super.

Re: Netěsnost motoru

Napsal: stř 11. úno 2009 23:24:53
od vitas
Sinner píše:Deepe moc pěkný, ještě by to chtělo dát popisky k jednotlivým obrázkům a co je co za součástku a byla by to naprostá bomba. ;)
Opravdu super.
Prima servisní manuál, jen tak dál. :!: ;)

Re: Netěsnost motoru

Napsal: čtv 12. úno 2009 9:52:47
od Vitouš
Kamera chválí.Jelikož jsme toho od tebe viděli už víc tak jak říká Vitas za chvilku vydáš manuál.Blíží se jaro tak by mohla byt u nás na chalupe ta trachtace a možná by mohlo dojít i na můj startér.Co ty na to?

Re: Netěsnost motoru

Napsal: čtv 12. úno 2009 18:43:10
od DEEP
Ten starter neni zadny problem.Sice se musi rozhodit kvuli nemu dost veci.Ale uz jsem si to delal 2x takze vim kudy kam.

Re: Netěsnost motoru

Napsal: pon 16. úno 2009 22:51:47
od DEEP
kuklic píše:Ten samý problém s olejem, viz foto. Nějak se mi do opravy nechce, jelikož to budu dělat poprvé :? .
Sorry Kamo ze to takhle pisu.Peknej hnuj ta tvoje hlava.Vsiml jsem si jednoho detejlu.Mas tam prehozeny srouby.Ty z tema tesnicima podlozkama.Maji bejt na druhe strane.Ale to uz je ted asi jedno.Kazdopadne se to musi znova pretesnit.A mozna koupit i gumicky do ventylovych vicek.

Re: Netěsnost motoru

Napsal: čtv 19. úno 2009 11:48:07
od kuklic
DEEP píše:
kuklic píše:Ten samý problém s olejem, viz foto. Nějak se mi do opravy nechce, jelikož to budu dělat poprvé :? .
Sorry Kamo ze to takhle pisu.Peknej hnuj ta tvoje hlava.Vsiml jsem si jednoho detejlu.Mas tam prehozeny srouby.Ty z tema tesnicima podlozkama.Maji bejt na druhe strane.Ale to uz je ted asi jedno.Kazdopadne se to musi znova pretesnit.A mozna koupit i gumicky do ventylovych vicek.
No jo. A po zpětné montáži víka, nemusí se znova štelovat ventily?

Re: Netěsnost motoru

Napsal: čtv 19. úno 2009 19:04:16
od DEEP
kuklic píše:
DEEP píše:
kuklic píše:Ten samý problém s olejem, viz foto. Nějak se mi do opravy nechce, jelikož to budu dělat poprvé :? .
Sorry Kamo ze to takhle pisu.Peknej hnuj ta tvoje hlava.Vsiml jsem si jednoho detejlu.Mas tam prehozeny srouby.Ty z tema tesnicima podlozkama.Maji bejt na druhe strane.Ale to uz je ted asi jedno.Kazdopadne se to musi znova pretesnit.A mozna koupit i gumicky do ventylovych vicek.
No jo. A po zpětné montáži víka, nemusí se znova štelovat ventily?

Si nejspis jo.Ale maximalne budes mit vetsi vule na ventilu nez mensi.
Co jsem to delal poprvy tak jsem ventyly taky nesteloval.Jen jsem je zmeril.Bily v mezi.Takze dobry.
Kdybis ale menil tesneni pod hlavou tak to by bylo neco jineho.Tady ale neni ani desetina milimetru tesneni.Tak co?

Re: Netěsnost motoru

Napsal: úte 03. bře 2009 23:20:21
od palciatko
DEEP píše:
kuklic píše:Ten samý problém s olejem, viz foto. Nějak se mi do opravy nechce, jelikož to budu dělat poprvé :? .
Sorry Kamo ze to takhle pisu.Peknej hnuj ta tvoje hlava.Vsiml jsem si jednoho detejlu.Mas tam prehozeny srouby.Ty z tema tesnicima podlozkama.Maji bejt na druhe strane.Ale to uz je ted asi jedno.Kazdopadne se to musi znova pretesnit.A mozna koupit i gumicky do ventylovych vicek.
DEEP: myslis tie skrutky, co su v mikrofisoch oznacene ako 5*13?? Lebo kuklic ma tie podlozky na dobrej strane...
xf_hlava.JPG
xf_hlava.JPG (76.22 KiB) Zobrazeno 23747 x

Re: Netěsnost motoru

Napsal: čtv 05. bře 2009 18:02:08
od hroch
tak to je motor :o

Re: Netěsnost motoru

Napsal: pon 09. bře 2009 20:43:43
od DEEP
palciatko píše:
DEEP píše:
kuklic píše:Ten samý problém s olejem, viz foto. Nějak se mi do opravy nechce, jelikož to budu dělat poprvé :? .
Sorry Kamo ze to takhle pisu.Peknej hnuj ta tvoje hlava.Vsiml jsem si jednoho detejlu.Mas tam prehozeny srouby.Ty z tema tesnicima podlozkama.Maji bejt na druhe strane.Ale to uz je ted asi jedno.Kazdopadne se to musi znova pretesnit.A mozna koupit i gumicky do ventylovych vicek.
DEEP: myslis tie skrutky, co su v mikrofisoch oznacene ako 5*13?? Lebo kuklic ma tie podlozky na dobrej strane...
xf_hlava.JPG

To je ale dost divny ponevac kdyz jsem to rozebiral po prve tak to bylo jeste origo.
A ty podlozky jsem mel na strane u rozvodoveho retezu.Masinu jsem kupoval na 2000km.Pochybuji ze by to nekdo delal pre demnou.Byl tam jeste origo bily silikon.

Re: Netěsnost motoru

Napsal: stř 29. dub 2009 20:03:25
od Filda
Ahoj, tak jsem se taky pustil do přetěsnění napínáku rozvoďáku. Použil jsem taky silikonový těsnící tmel a najel jsem něco málo přes dva tisíce a supr, postup snad popisovat nemusím, už je to tu někde popsaný, snad jen doplním, že tu “šponovací tyčku“ zasunete otáčením proti směru hodinových ručiček, na konci jde jakoby dotáhnout, aby se hned zase nevytáhla a nemusela se držet. Omlouvám se za mizerný fotky, ale foťák není nikdy po roce, když je potřeba, ale lepší jak drátem do oka :)

Re: Netěsnost motoru

Napsal: úte 16. čer 2009 8:28:46
od kuklic
Mám také přetěsněno. Sice to nemám tak pěkné jako DEEP, ale zatím to funguje a to je hlavní.Ventilové vůle jsem jen zkontroloval- 0,10 mm sací a 0,20 mm výfukové. Šlo to celkem hladce.