Stránka 2 z 2
Re: Zlobí, dlouho nestartuje - poraďte :'(
Napsal: ned 10. bře 2013 23:15:11
od Twin
Vitouš píše:Já používám přípravek do benzinu (musím se v garáži podívat jak se jmenuje).Je sice drahej 350,-kč 2 deci ale vždy bez problému nastartuji.Pokud bych vyměnil benzín v nádrži tak to vyjde dráž.
Na zvodnatění benzínu přez zimu moc nevěřim. V každý sekačce je benzín daleko dýl a přece nastartuje.
Asi bych to v mém případě viděl na netrpělivost a unavený svíčky.
Zkusil jsem to jak mi radil šimi.
Vyčistil jsem svíčky, přepnul jsem kohout na PRI a stopnul jsem si 5 min. (se nezdá jak dlouhá je to doba, předtim jsem určitě tak dlouho nečekal)
Protočil jsem startér a zas 5 min. no a napodruhý už chytla.
Re: Zlobí, dlouho nestartuje - poraďte :'(
Napsal: pon 11. bře 2013 5:28:40
od Sinner
Sláááva.
Re: Zlobí, dlouho nestartuje - poraďte :'(
Napsal: ned 18. kvě 2014 16:25:18
od Fífa
yuri13 píše:Jo a ještě jedna věc! Pokud máš podtlaky vpořádku, tak by tohle mohl způsobovat ještě solenoidový ventil.. Z klingonštiny do češtiny.. To je elektromagnetický ventil, který uzavírá, nebo otvírá okruh podtlaků, když je vypnuté zapalování.. Na nákresu karburátorů by to měla být součást č.35.. Podle toho nákresu by měl být přichycený pod pravým karburátorem (z pohledu jezdce).. Očisti jeho kontakty a ošetři je trochou Kontaktolu (pokud máš).. Každopádně je vezmi zlehka lihem (např. štětičkou do uší).. Ten pokud nefunguje, nebo ti ho např. zapoměli zpátky připojit, tak podtlaky nefungují!
P.S.: Teď jsem na to koukal.. Je černý a kulatý.. Přístupný z pravé strany, pod pravým karburátorem, ale konektor má ze strany levé.. Kontakty očisti důkladně!
Pánové mě také nechtěl jít ven benzín na jinou polohu než PRI a opravdu stačilo ten solenoidový ventil odpojit zásuvku,prostříkat kontaktolem a nacvaknout zpět(radši jsem ještě dotlačil konektory uvnitř zásuvky šroubovákem na doraz)a zase vše funguje normálně.
Re: Zlobí, dlouho nestartuje - poraďte :'(
Napsal: ned 18. kvě 2014 16:31:10
od Fífa
Sinner píše:Zvodnatění benzínu, zaflákané - mokré svíce, suchej karburátor a slabá jiskra kvůli točením oslabené baterce.
Usušit svíce, nebo vyměnit, stříknout trochu benzínu rovnou do sání. Ale opravdu jen trošku jen aby si dejchla rovnou výparparů, dobít baterku a vyměnit benzín (pravděpodobně nejlepší za natural 98, Luckyus1 se v těch benzínech "vrtal" a přišel na to že to je jediný benzín který neobsahuje bio složky a tudíž ani vodu). No a potom to už snad pojede, po zimě je to vždy trochu problém. Já jel do servisu taky dodávkou. Prostě jsem už nenastartoval. Ale nic z toho co tady doporučuji jsem nedělal, byla ještě zima a bylo jednodušší sehnat tu dodávku
.
Má pravdu Sinnerek-pátral jsem a dohledal že benzín 98 oktanů se u nás vůbec nevyrábí a všechen se dováží z Rakous a z Němec a nesmí obsahovat žádné biosložky,tudíž nevodnatí a pátral jsem ještě dále a zjistil,že rafinováním se z ropy nedá u benzínu získat vyšší oktanové číslo než 98,takže ty slavné 100 oktany(benzina,omv,shell)jsou jen prachsprosté 95 oktany dopované chemicky vyrobenými aditivy(také by měli zabraňovat vodnatění-odpuzovat ji),ale já radši budu věrný 98,nechci svého wentilátora prasit jakoukoli přísadou(ať již bio,nebo chemií)
Re: Zlobí, dlouho nestartuje - poraďte :'(
Napsal: čtv 05. čer 2014 21:32:51
od Rimmerak
95 i 98 je stejně aditivovaná, takže je to už jedno jestli jich je v tý 100 víc
Spíš bych řek, že když je ten motor dělaný v době, kdy byl standard 91 a 95, tak že to jakýkoliv vyšší oktanový číslo prostě nevyužije - nemá to totiž tak velký kompresní poměr, aby mělo vyšší oktanový číslo užitek.
Re: Zlobí, dlouho nestartuje - poraďte :'(
Napsal: pát 06. čer 2014 14:24:37
od Fífa
Rimmerak píše:95 i 98 je stejně aditivovaná, takže je to už jedno jestli jich je v tý 100 víc
Spíš bych řek, že když je ten motor dělaný v době, kdy byl standard 91 a 95, tak že to jakýkoliv vyšší oktanový číslo prostě nevyužije - nemá to totiž tak velký kompresní poměr, aby mělo vyšší oktanový číslo užitek.
Kdepak Rimme,98 není nahoněná aditivováním ale rafinováním ropy,čili nijak dokrmovaná narozdíl od 100.Já ho tam neleju kvůli výkonu,ale kvůli vodnatění a je fakt,že opravář mi říkal,že na rozdíl od ostatních co mají v karbcích ten zelený šlem,já mám karbce jak kdyby vyjeli z fabriky.
Re: Zlobí, dlouho nestartuje - poraďte :'(
Napsal: sob 07. čer 2014 22:53:48
od martinbrejcha
nejsou ti Vaši wětráci nějaký cimprlíny ????
Tankuji do klavíru normální levnou 95 na globusu a startujev pohodě......
prvních pět sekund jako Freewind na jeden válec, pak se přidá druhej
Maty