bacalar
Re: bacalar
5 urcite nie pod 3500 ot
4 je medzi 3 a 3500 ot taka menej pouzitelna
3 ide na 3000 ot celkom OK
2 je okolo +/- 3000 ot v pohode
Tak fungovala moja moto. A este zalezi, ci akcelerujes, ci sa kochas, alebo stupanie cesty....
4 je medzi 3 a 3500 ot taka menej pouzitelna
3 ide na 3000 ot celkom OK
2 je okolo +/- 3000 ot v pohode
Tak fungovala moja moto. A este zalezi, ci akcelerujes, ci sa kochas, alebo stupanie cesty....
... kolko ludi, tolko chuti... bleee bleee
- Maxton
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 486
- Registrován: pon 30. kvě 2011 16:35:46
- Bydliště: Hřebeč - Okres Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: bacalar
Ja ty 3000 myslel při brždění motorem a celkove se snažim to nehnat nikdy tak nízko .. jinak se vědšinou pohybuju okolo 4000 otáček
Motorka prodaná .. Bude nová, tentokrát černá a vymazlená... Peníze už jsou, ale nabídka mizivá a poptávka náročná
- Plukovník
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 299
- Registrován: pát 21. led 2011 22:04:23
- Bydliště: Řitka
Re: bacalar
Pod 3 talíře nechodˇ....................otáčky to mít musí!!!!!!!!!!
Nechodˇpod ty 3 tisíce!!!!!!!!kurvíš si řetězovku, a jiné .....lehce dobře točenej motor je lepší než ukašlanej podtočenej
Freew musí mít šťávu je to jednobuch a jeho nádhernej krouták ti vše brnění do prdele vynahradí tím zátahem voe
Prostě kus mašiny
a ty zvuky...vzpomeň na Jawu....moc to řešíš
Nechodˇpod ty 3 tisíce!!!!!!!!kurvíš si řetězovku, a jiné .....lehce dobře točenej motor je lepší než ukašlanej podtočenej
Freew musí mít šťávu je to jednobuch a jeho nádhernej krouták ti vše brnění do prdele vynahradí tím zátahem voe
Prostě kus mašiny
a ty zvuky...vzpomeň na Jawu....moc to řešíš
Když ji miluješ není co řešit
protože stojí podnikání za ho....tak jsem byl donucen ( nechtěně) přesedlat na upravenou Afriku od Afrika quenss.....KTM byla a je a bude BOŽÍ motorka !!!! ale peníze se neválej na zemi...howg
protože stojí podnikání za ho....tak jsem byl donucen ( nechtěně) přesedlat na upravenou Afriku od Afrika quenss.....KTM byla a je a bude BOŽÍ motorka !!!! ale peníze se neválej na zemi...howg
Re: bacalar
Mno jawu jsem nikdy nemel:-) jen simaka, a pak piaggio 200 a ty byla zvukove kultivovana.
rv. 1999, najeto 56780 km, D.I.D. 525 zlatej, Blastry, vyhřivané rukojeti SatoII, padáky a stojan by Rimmerak, topcase, 12v zasuvka
Re: bacalar
Zdar, tak jsem tomu dnes dal po dalnici a vysledek je ze jsem z leve strany, jak sou tam ty srouby a svicky mel vsechno od oleje, vypada to ze me tece olej pod tim pravym sroubem. Co s tim?
rv. 1999, najeto 56780 km, D.I.D. 525 zlatej, Blastry, vyhřivané rukojeti SatoII, padáky a stojan by Rimmerak, topcase, 12v zasuvka
Re: bacalar
Moj nazor: ide to z pod dekla ventilov...
Teda ak mas otecene okolo sviecok, motor zlava a podobne...
Panenko maaaria, co vy tym motorkam robite?
Teda ak mas otecene okolo sviecok, motor zlava a podobne...
Panenko maaaria, co vy tym motorkam robite?
... kolko ludi, tolko chuti... bleee bleee
Re: bacalar
no a co s tim
rv. 1999, najeto 56780 km, D.I.D. 525 zlatej, Blastry, vyhřivané rukojeti SatoII, padáky a stojan by Rimmerak, topcase, 12v zasuvka
Re: bacalar
lepe receno, jde to opravit jednoduse, nebo se to cele musi rozloupnout? pomuze me s tim nekdo v blizkosti brna:-)
rv. 1999, najeto 56780 km, D.I.D. 525 zlatej, Blastry, vyhřivané rukojeti SatoII, padáky a stojan by Rimmerak, topcase, 12v zasuvka
Re: bacalar
Bacalar píše:lepe receno, jde to opravit jednoduse, nebo se to cele musi rozloupnout? pomuze me s tim nekdo v blizkosti brna:-)
Nerucim, ze je to ono. Ja som s tym nemal nikdy problem... A nerozoberam si moto doma. Nemam kde, nestiham take veci a radsej to dam odbornikovi. Nemusi to byt ale znackovy servis.
Pozri tu na stranke. Je tu kopa info o pretesnovani motora.
... kolko ludi, tolko chuti... bleee bleee
Re: bacalar
ja bych se do toho i pustil ale nemam kde:-(
rv. 1999, najeto 56780 km, D.I.D. 525 zlatej, Blastry, vyhřivané rukojeti SatoII, padáky a stojan by Rimmerak, topcase, 12v zasuvka
- šimi
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 860
- Registrován: ned 05. říj 2008 13:39:33
- Bydliště: Zbýšov u Brna
Re: bacalar
Zavolej Jirkovi do Prštic,už by měl být z Rumunska doma.On se Ti na to koukne.
Všude dobře,doma manželka...
I pád na hubu,je pohyb směrem dopředu !
I pád na hubu,je pohyb směrem dopředu !
- LiborZ
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 571
- Registrován: úte 29. čer 2010 21:36:04
- Bydliště: Prušánky
Re: bacalar
Pod víkem ventilů mně to také slzelo. Stačilo vyměnit těsnění (gumový O-kroužek) a byl pokoj
Dělal mně to u nás jeden maník v rámci kontroly ventilových vůlí.
Dělal mně to u nás jeden maník v rámci kontroly ventilových vůlí.
Re: bacalar
Zavolam do Prsic a u vidime
rv. 1999, najeto 56780 km, D.I.D. 525 zlatej, Blastry, vyhřivané rukojeti SatoII, padáky a stojan by Rimmerak, topcase, 12v zasuvka
Re: bacalar
Tak mám druhou závadu, po prolínaní oleja na šroubu, mě praskla žarovka podsvícení displeje:-)
rv. 1999, najeto 56780 km, D.I.D. 525 zlatej, Blastry, vyhřivané rukojeti SatoII, padáky a stojan by Rimmerak, topcase, 12v zasuvka
Re: bacalar
Je to na pet minut prace....Bacalar píše:Tak mám druhou závadu, po prolínaní oleja na šroubu, mě praskla žarovka podsvícení displeje:-)
... kolko ludi, tolko chuti... bleee bleee
Re: bacalar
vsak jo proto je tam smajlik:-)
rv. 1999, najeto 56780 km, D.I.D. 525 zlatej, Blastry, vyhřivané rukojeti SatoII, padáky a stojan by Rimmerak, topcase, 12v zasuvka
Re: bacalar
Tak mám za sebou asi poslední delší výlet do Jeseníků. Letos už asi moc nenajezdím. Jinak jsem završil na mašině najetých 60000 km. A muím říct, že kromě toho prolínaní oleje na šroubu hlavy, je to bezporuchový stroj. Spokojenost, na naučení ježdění na mašině ideál.
rv. 1999, najeto 56780 km, D.I.D. 525 zlatej, Blastry, vyhřivané rukojeti SatoII, padáky a stojan by Rimmerak, topcase, 12v zasuvka
Re: bacalar
Tak jsem udelal jeziska wetrakovi, odvezl jsem ho do servisu na serizeni, opravu
rv. 1999, najeto 56780 km, D.I.D. 525 zlatej, Blastry, vyhřivané rukojeti SatoII, padáky a stojan by Rimmerak, topcase, 12v zasuvka
Re: bacalar
Taky jsem myslel že toho moc dělat nebudu, mám seznam na celou stranu. Včera jsem byl za mechanikem, jak to pude tak si jí veze do dílny.
dát nové svíce /brisk/
dát nové sedlo (mám)
zkontrolovat karburátory a seřídit
přidat palivový filtr
vyčistit nádrž
zkontrolovat a seřídit ventily
vyměnit výfuk (mám)
namontovat scottoiler a seřídit (mám)
zkontrolovat řetězovku
namontovat spodní rolnu řetězovky /pokud jí seženu/
zkontrolovat kluzák řetězu na kyvce
zkontrolovat rozvodový řetízek a napínák
dát nástavečky na řídítka (mám)
zkontrolovat ložiska krku řízení
zkontrolovat tlumiče, případně vyměnit olej a gufera
dát nové zrcátka a nástavečky zrcátek (mám)
vyměnit destičky (mám)
vyměnit brzdovou kapalinu
zkontrolovat brzdiče a jejich chod
vyměnit olej a filtr (mám)
vyměnit poškožené pojistkové pouzdro
zkontrolovat dráty kol
zkontrolovat ložiska kol
zkontrolovat uložení kyvky
zkontrolovat rám *praskliny, rez a podobné nepřípustnosti *
zkontrolovat padáky a držáky kufrů *uchycení, praskliny*
zkontrolovat spojku obložení *musí vydržet nejméně 15000Km* nebo musí ven
zkontrolovat a případně vyměnit táhla plynu, sitiče, spojky
zkontrolovat chladicí systém, a to včetně spouštění ventilátorů
zkontrolovat dobíjení a pokud by bylo možné namontovat pípák na zapnuté směrovky *pořád zapomínám*
A to pořád nevím zda to bude vše
dát nové svíce /brisk/
dát nové sedlo (mám)
zkontrolovat karburátory a seřídit
přidat palivový filtr
vyčistit nádrž
zkontrolovat a seřídit ventily
vyměnit výfuk (mám)
namontovat scottoiler a seřídit (mám)
zkontrolovat řetězovku
namontovat spodní rolnu řetězovky /pokud jí seženu/
zkontrolovat kluzák řetězu na kyvce
zkontrolovat rozvodový řetízek a napínák
dát nástavečky na řídítka (mám)
zkontrolovat ložiska krku řízení
zkontrolovat tlumiče, případně vyměnit olej a gufera
dát nové zrcátka a nástavečky zrcátek (mám)
vyměnit destičky (mám)
vyměnit brzdovou kapalinu
zkontrolovat brzdiče a jejich chod
vyměnit olej a filtr (mám)
vyměnit poškožené pojistkové pouzdro
zkontrolovat dráty kol
zkontrolovat ložiska kol
zkontrolovat uložení kyvky
zkontrolovat rám *praskliny, rez a podobné nepřípustnosti *
zkontrolovat padáky a držáky kufrů *uchycení, praskliny*
zkontrolovat spojku obložení *musí vydržet nejméně 15000Km* nebo musí ven
zkontrolovat a případně vyměnit táhla plynu, sitiče, spojky
zkontrolovat chladicí systém, a to včetně spouštění ventilátorů
zkontrolovat dobíjení a pokud by bylo možné namontovat pípák na zapnuté směrovky *pořád zapomínám*
A to pořád nevím zda to bude vše
ɐɹoɟ oɥıuznʞsıp ɹoʇɐɹǝpoɯ
Všechno co je príma, je buď nebezpečné, zakázané, drahé a nebo se po tom tloustne.
"Piješ?" Pokud je to otázka, tak ne, pokud je to nabídka, tak ano!
Všechno co je príma, je buď nebezpečné, zakázané, drahé a nebo se po tom tloustne.
"Piješ?" Pokud je to otázka, tak ne, pokud je to nabídka, tak ano!
- Radek
- Big motorkář
- Příspěvky: 154
- Registrován: pon 26. dub 2010 18:16:23
- Bydliště: Široký brod okres Jeseník
Re: bacalar
To si kup rovnou novou....... Aby jsi vůbec stihl příští sezónu.
Re: bacalar
Proč myslíš že jsem za nim byl už včera?Radek píše:Aby jsi vůbec stihl příští sezónu.
Není to tak hrozný, spíše jsou to montáže novinek, a důkladná kontrola.
A dost! Nebo si budu muset udělit banan, za kurvení tématu
ɐɹoɟ oɥıuznʞsıp ɹoʇɐɹǝpoɯ
Všechno co je príma, je buď nebezpečné, zakázané, drahé a nebo se po tom tloustne.
"Piješ?" Pokud je to otázka, tak ne, pokud je to nabídka, tak ano!
Všechno co je príma, je buď nebezpečné, zakázané, drahé a nebo se po tom tloustne.
"Piješ?" Pokud je to otázka, tak ne, pokud je to nabídka, tak ano!
Re: bacalar
Ty vole to je rozpis na 5 motorek minimálně. Aby jsi jí pak nemusel každých 50 km dávat cukříček, aby byla tak laskavá a kouda popojela, jak jí rozmazluješ.Sinner píše:Proč myslíš že jsem za nim byl už včera?Radek píše:Aby jsi vůbec stihl příští sezónu.
Není to tak hrozný, spíše jsou to montáže novinek, a důkladná kontrola.
A dost! Nebo si budu muset udělit banan, za kurvení tématu
Ne jen se o ní postarej.
- Vitouš
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 888
- Registrován: stř 01. říj 2008 12:39:16
- Kontaktovat uživatele:
Re: bacalar
Cukr nejlépe do nádrže.To ti pojede jak dráha To bude docela dost peněz vyplatí se taková péče u staršího šimlavitas píše:Ty vole to je rozpis na 5 motorek minimálně. Aby jsi jí pak nemusel každých 50 km dávat cukříček, aby byla tak laskavá a kouda popojela, jak jí rozmazluješ.Sinner píše:Proč myslíš že jsem za nim byl už včera?Radek píše:Aby jsi vůbec stihl příští sezónu.
Není to tak hrozný, spíše jsou to montáže novinek, a důkladná kontrola.
A dost! Nebo si budu muset udělit banan, za kurvení tématu
Ne jen se o ní postarej.
Re: bacalar
v konecným dusledku to delam stejne:-)
rv. 1999, najeto 56780 km, D.I.D. 525 zlatej, Blastry, vyhřivané rukojeti SatoII, padáky a stojan by Rimmerak, topcase, 12v zasuvka
Re: bacalar
tak motor kompletne rozdelan, hlava na prebrouseni, sroub od svodu zlomen:-( gufera novy,brzdova kapalina nova, karbece vycisteny, brzdovy desky novy, olej nachystan, filtr vzduchu novy,
rv. 1999, najeto 56780 km, D.I.D. 525 zlatej, Blastry, vyhřivané rukojeti SatoII, padáky a stojan by Rimmerak, topcase, 12v zasuvka