Ale jo E-07, jsou docela v pohodě. Ale hučej taky a na podmáčený trávě jsou vyloženě o hubu. Nevím teda, jestli E-09 na tom budou líp. ale třeba jo. Ale pořád je to spíš silniční guma ( E-09 ).
Tak už konečně jezdim. Mám za sebou dnes 77 Km. Taky jsem se dnes koupil 3 litry Motul 5100 + olejový filtr a sprej na vzduchový filtr. Ještě si musim objednat Valvoline High pressure lubrican na řetěz a bude vše o.k.
Pech píše:Tak už konečně jezdim. Mám za sebou dnes 77 Km. Taky jsem se dnes koupil 3 litry Motul 5100 + olejový filtr a sprej na vzduchový filtr. Ještě si musim objednat Valvoline High pressure lubrican na řetěz a bude vše o.k.
kolik si dal za motoula? A jak se ti líbilo svezení.
ɐɹoɟ oɥıuznʞsıp ɹoʇɐɹǝpoɯ Všechno co je príma, je buď nebezpečné, zakázané, drahé a nebo se po tom tloustne.
"Piješ?" Pokud je to otázka, tak ne, pokud je to nabídka, tak ano!
228 Kč za litr.Jinak svezení perfektní. Při jízdě mi přijde že něco slabě píská,ale ještě nevím z čeho to jde. Je to ale jen z lehka. Taky při ubrání plynu to vždy cukne do předu,ale to jde jen o zvyk. Pk když už jsem se zkamarádil s plynem, tak to tak hrozní nebylo. Jinak jsem dopnul řetěz,protože jsem ho dal až ke kyvce bez sebemenšího odporu.
Dobrá cena za litřík. Ale já o tom tak špekuloval i s lidma na dr-650 a došli jsme k závěru, že jedinný co je potřeba je to, aby tam bylo dostatek oleje a až tak nezáleží na typu a kvalitě. V době kdy tenhle motor vymejšleli, tak top-oleje byly kvalitativně na úrovní dnešních motoolejů za 120kč litr. Takže já tam minule frknul Panolin za 160kč litr a příště jdu do naprosto jakýhokoliv 10W-40 pro 4T motorky
Pískání si moc nevšímej, nebo se z toho zblázníš. Já zase pořád slyšel šustění a vyměnil jsem kvůli tomu rozvoďák a šustí to stejně
Tak dnes jsem provedl výměnu oleje a olejového filtru. Vypustil jsem toho přes 2 litry určitě, ale když jem dával nový olej,tak jsem po nalití druhého litru už měl sklíčko na konrolu plné. Tak jsem dolévání zavřel a nechal trochu proběhnout motor aby se olej dostal všude i do filtru. Pak jsem nechal ještě chvilku odstát a dolil cca 100 ml, takže jsem tam nalil 2100 ml místo 2400. Co na to říkáte je lepší hlídat si to podle sklíčka,nebo tam nalít předepsané množství? Já to nechám takhle s tím že budu hlídat kdyby náhodou olej klesnul. Chtěl jsem vyprat a nastříkat vzduchový filtr, ale po vyndání jsem zjistil že filtr je suchý a drolí se. Takže musím koupit nový vzduchový filtr. Tak jsem dnes vzal motku poprvé trochu do terénu,tak jsem ji málem hned 2x položil v luxusnim bahně, protože obutí do terénu tam zatím opravdu nemám Jinak konečně přikládm pár fotek.
ɐɹoɟ oɥıuznʞsıp ɹoʇɐɹǝpoɯ Všechno co je príma, je buď nebezpečné, zakázané, drahé a nebo se po tom tloustne.
"Piješ?" Pokud je to otázka, tak ne, pokud je to nabídka, tak ano!
Tak vpátek jsem udělal očistu řetězu a namazání sprejem Valvoline. Ještě počkat než mi přijde nový vzduchový filtr a jsem spokojen. Pak si postupně dokupovst věci na sebe.
Přílohy
DSC00710_Změnit velikost.JPG (243.86 KiB) Zobrazeno 15359 x
DSC00709_Změnit velikost.JPG (198.47 KiB) Zobrazeno 15358 x
DSC00706_Změnit velikost.JPG (240.19 KiB) Zobrazeno 15357 x
Pech píše:Díky. Dnes mi konečně přišel vzduchový filtr. Byl pěkně zdahej za kus molitanu vyhodit 900Kč, ale posuďte sami že to bylo třeba.
Nechci tě naštvat ale příště se poraď tady na fóru nebo hledej na netu.Já ho koupil okolo 560,-kč.Jeto sice už dva roky ale cena se určitě o tolik nezvedla.
Vím to, tk když jsem přišel do krámu kde mi ho objednávali,tak jsem měl připraveno 600Kč a bafnula na mě s touhle cenou. Tak jsem to slušně zalatil a šel s brekem a filtrem dom. Mám to jako ponaučení pro příště.