Rezerva
- Rimmerak
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 870
- Registrován: pon 17. lis 2008 0:13:35
- Kontaktovat uživatele:
Rezerva
Ahoj. Už někdo zkoušel jet na rezervu ? Já ano. Protože mi chcípnul ukazatel paliva a neustále se mi nuluje denní počítadlo tak jsem jel s tím, že až začne kuckat, přepnu na rezervu a dojedu k benzínce. Kuckat začala, hned to chcíplo. Tak jsem přepnul na rezervu a 5 minut se mi nepodařilo motorku nastartovat. Pak se konečně povedlo (dlouho asi trvá, než se napustí prázdný karburátor) a ujel jsem celé 2km na rezervu a konec. Tak sem otevřel nádrž a zjistil jsem, že je úplně, ale fakt úplně na suchu. Takže v manuále proklamovaná rezerva 4 litry jaksi nebyla a já chvíli tlačil a pak si zavolal safety-car s petkou benzínu.
Zajímavější je, že jsem do týhle uplně prázdný nádrže natankoval 14,5 litru (cca 1 litr jsem dolil z tý petky) Takže 15,5 litru až k víčku. Kde je místo na ty zbylý do 18 litrů, o kterých se píše v manuále?
Zajímavější je, že jsem do týhle uplně prázdný nádrže natankoval 14,5 litru (cca 1 litr jsem dolil z tý petky) Takže 15,5 litru až k víčku. Kde je místo na ty zbylý do 18 litrů, o kterých se píše v manuále?
R 1997, od 37000km, teď 78000 km.
Re: Rezerva
Já na rezervu jel. Už tam byla jen jedna čárka. Ale úplně suchej sem nebyl nikdy. I když v Rakousích sem mněl fest nahnáno, že zůstanu bez benzínu a německy ani slovo.
ɐɹoɟ oɥıuznʞsıp ɹoʇɐɹǝpoɯ
Všechno co je príma, je buď nebezpečné, zakázané, drahé a nebo se po tom tloustne.
"Piješ?" Pokud je to otázka, tak ne, pokud je to nabídka, tak ano!
Všechno co je príma, je buď nebezpečné, zakázané, drahé a nebo se po tom tloustne.
"Piješ?" Pokud je to otázka, tak ne, pokud je to nabídka, tak ano!
- Household
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 534
- Registrován: stř 01. říj 2008 7:34:00
- Bydliště: Slovensko
Re: Rezerva
To sa mi nezdá.
Teraz som šiel zo zrazu a pri ceste späť mi zdechnula.
Prepol som na rezervu a potom späť, reku pre istotu.
A naozaj zkapala zase.
Tak som nechal rezervu rezervou a prešiel som presne: 48 km kým som natankoval.
Teraz som šiel zo zrazu a pri ceste späť mi zdechnula.
Prepol som na rezervu a potom späť, reku pre istotu.
A naozaj zkapala zase.
Tak som nechal rezervu rezervou a prešiel som presne: 48 km kým som natankoval.
-
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 569
- Registrován: pon 17. led 2011 23:02:12
- Bydliště: Janov nad Nisou
Re: Rezerva
Já když jsem u konce(to ještě nejedu na rezervu) tak běžně tankuju cca.15l .Takže by to odpovídalo těm cca.18l
FREEWIND Móóóóóóc líbit ale já už nemít
- Plukovník
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 299
- Registrován: pát 21. led 2011 22:04:23
- Bydliště: Řitka
Re: Rezerva
Hele Jirko myslíš benzín nebo pivo
mám pocit že jsme jeli na rezervu celej víkend nebo .....
jinak normárně.....už se mi to stalo kolikrát a nejlépe v Pražských uličkách....tak myslím že kolem 3 litrů zůstatku je akorát....
sem měl staženou prde....l několikrát............ale ujel jsem vždy nějak normálně cca 40 - 50 km
no tak uvidíme co další zkušenosti
mám pocit že jsme jeli na rezervu celej víkend nebo .....
jinak normárně.....už se mi to stalo kolikrát a nejlépe v Pražských uličkách....tak myslím že kolem 3 litrů zůstatku je akorát....
sem měl staženou prde....l několikrát............ale ujel jsem vždy nějak normálně cca 40 - 50 km
no tak uvidíme co další zkušenosti
Když ji miluješ není co řešit
protože stojí podnikání za ho....tak jsem byl donucen ( nechtěně) přesedlat na upravenou Afriku od Afrika quenss.....KTM byla a je a bude BOŽÍ motorka !!!! ale peníze se neválej na zemi...howg
protože stojí podnikání za ho....tak jsem byl donucen ( nechtěně) přesedlat na upravenou Afriku od Afrika quenss.....KTM byla a je a bude BOŽÍ motorka !!!! ale peníze se neválej na zemi...howg
Re: Rezerva
Ja sem taky jel par krat na rezervu a bez komplikaci.. jednou mi dokonce dosel benzin v polohe "on" v 110 km rýchlosti na dalnici, pridam plyn a ono nic... doklouzal sem na spojce asi 20 metru pred značku "pumpa po 500 m" ... v prvni chvýli sem si neuvedomil, ze je tam ta rezerva a ze budu muset potupne tlacit stroj po krajnici k pumpe... ale asi po minute bezradneho stáni mne osvitilo, prepol sem kohoutek na rezervu a po par pokuses o start to naskocilo a normalne sem dojel k pumpe. Ale odvtedy si davam bacha a rezervu preventivne prepnu pri jizde dalnici predem...
Nemuze byt ta nefunknoct proste ucpaným ventilem nabo hadickou z polohy rezerva? Nevim, ci je vubec mozne se podivat na dno nadrze a videt ze jsem fakt uplne na suchu... nebo jo? Pak by tam moholo byt tých cca 3 l benzínu a tomu by odpovídal i ten tankovanej objem 15 l.... Ale to je jenom uvaha...
Nemuze byt ta nefunknoct proste ucpaným ventilem nabo hadickou z polohy rezerva? Nevim, ci je vubec mozne se podivat na dno nadrze a videt ze jsem fakt uplne na suchu... nebo jo? Pak by tam moholo byt tých cca 3 l benzínu a tomu by odpovídal i ten tankovanej objem 15 l.... Ale to je jenom uvaha...
- martinbrejcha
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 699
- Registrován: čtv 09. zář 2010 10:04:03
- Bydliště: Liberec Pavlovice
Re: Rezerva
Stává se mi pokaždý, když dám motku do servisu. Tam mi to přepnou na polohu ON, i když já nechávám na res. Dochází mi benzín, když mám tak dvě čárky v červeným. Zastavím, přepnu na polohu PRI, nechám pár sekund a přepnu na RES. Pak chytne na první drknutí startérem. Takhle mi došel benzín už několikrát. Naposledy před srazem. To jsem dojížděl na pumpu, kde jsem se měl sejít s Jahoďákem a přestala mi svítit i ta poslední čárka a dojel jsem.
Re: Rezerva
Já jezdím na rezervu běžně, i když zmizí i poslední dílek displeje palivoměru Třeba dneska zrovna, když jsem se vracel dom, tak jsem už na palivoměru neměl jedinou čárku, najeto od tankování mám přes 400km. Tankoval jsem už i víc než těch 18,5litru, co píšou, jednou snad až ke 20litrům, ale to jsem to hodně přelil
Jinak na ty poslední 3 dílky palivoměru označených jako rezerva najedu snad ke 100km
Nebaví mě totiž furt stavět u benzínky, takže tankuju vždycky co nejvíc, a pak to vyjíždím skoro do prázdna. To mi vychází na těch +- 400km.
Jinak na ty poslední 3 dílky palivoměru označených jako rezerva najedu snad ke 100km
Nebaví mě totiž furt stavět u benzínky, takže tankuju vždycky co nejvíc, a pak to vyjíždím skoro do prázdna. To mi vychází na těch +- 400km.
- Rimmerak
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 870
- Registrován: pon 17. lis 2008 0:13:35
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rezerva
Ale já nemluvil o červenejch malejch dílkách na palivoměru, ale o době, kdy motorka na polohu palivovýho kohoutu - ON přestane jet a je nutno přepnout do polohy RES Když mi ještě fungoval ten digitální ukazatel, taky jsem najel na poslední 3 čárky ještě přes 100km, ale to není rezerva dle mýho Ta je až po otočení kohoutu - pokud to teda funguje.
R 1997, od 37000km, teď 78000 km.
Re: Rezerva
Jo takhle, tak to nevím, to jsem nezkoušel, já to rovnou přepínám na rezervu, když vidím, že mám už ty poslední 3 čárky. Nechci, aby mi pak třeba při předjíždění došel benzín.
- Household
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 534
- Registrován: stř 01. říj 2008 7:34:00
- Bydliště: Slovensko
Re: Rezerva
Mne to ale sedí. Keď mi ostenú posledné 3 čiarky tak 100% viem že každú chvíľu to zdochne a musím prepnúť na rezervu.
Pri posledných dvoch čiarkách to zdochne a musím prepnúť kohúta.
Ostáva mi 50km na 100% (to mám odskúšané).
Inak max. som 65km spravil.
Pri posledných dvoch čiarkách to zdochne a musím prepnúť kohúta.
Ostáva mi 50km na 100% (to mám odskúšané).
Inak max. som 65km spravil.
- Rimmerak
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 870
- Registrován: pon 17. lis 2008 0:13:35
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rezerva
Tak tím pádem mi propouští kohout na poloze ON a vyteče mi i palivo, který by jinak teklo až na polohu RES. Jiný vysvětlení nemám.
R 1997, od 37000km, teď 78000 km.