Kohout Poloha PREE
- DEEP
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 671
- Registrován: sob 01. lis 2008 14:37:48
- Bydliště: Hradek nad Nisou Okr. Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Kohout Poloha PREE
Pisi to tady ponevac mi dneska Zeusik Rekl ad to jsem radsi napisu.
Co je stary,to je dobry ...
Re: Kohout Poloha PREE
A co teda máš napsat?? Jsem celý nažhavený na nové info
- DEEP
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 671
- Registrován: sob 01. lis 2008 14:37:48
- Bydliště: Hradek nad Nisou Okr. Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kohout Poloha PRI
Nekdy zacatkem Brezna zazvonil telefon a druhe strane se mi ozval Vitas ze ma problem z masinou.
Domluvili jsme se na terminu kdy se na to prijedu juknout.
25.3 odpoledne jsem skocil do sveho Fakyra a vyrazil smer Praha.
Po prijezdu jsem dlouho neotalel a pustil jsem se do zjistovani zavady.Motor sel prapodivne do otacek.Vubec se mu nechtelo a kdyz uz konecne se chytl tak po pridani plynu a naslednem ubrani motor reagoval dost podivne.Pomalu nahoru a rychle dolu az do uplnyho chcipnuti,Karbce mi hned mihli hlavou.Motor se kurevsky ulejva.Nehlede na to ze ze sani z vypustni trubycky se muselo vypustit neurcene mnozstvi cehosi.Benzin,Olej?Bylo to tam pod fesnym tlakem
Karbce sli ven.Rozebral jsem je kouknul jak zaviryji plovaky trysky byli vsechny cisty.Vse bylo v ABnormalnim poradku.Az na ulomeny ventylek na elektromagnetu zpojeny z podtlakem karburatoru.
Jelikoz uz byla vecer kosa a hlad tak jsme to hodili za hlavu a sli se ohrat a najizt.Vecer standartne do putiky.Rano z malim bolehlavem opet nastup na opravu.
Ulomeny ventylek jsem zalepil dvouslozkovym lepidlem(pryskyrice).Drzelo to snad lip nez oryginal.
Karbce zpet do motoru vse zkompletovat a nastartovat motor bez nadrze z napojenou flaskou plnou benzinu.No byl jsem zdesen kdyz jsem zjistil ze se nic nezmenilo.Tak jsem si nachvilku odpocinul a zacal premyslet nad tim kde by co a jak mohlo byt spatne.Nechal jsem motr bublat a behem vrkotu jsem ruzne odpojoval hadice a cekal na zmenu co se bude dit ci nebude.Az najednou odpojim hadici od motorove skrine ktera odfukuje podtlak z motoru.Ma to snad kazdy spalovaci motor z Hlavy valce do sani.Tady to je ale dole na skrini.Po odpojeni jsem malinko strnul kdyz z motoru zaclo litat ven benzin+olej.
Kriknul jsme na Vitase a za chodu motoru jsem ho poprosil at se jukne na kontrolni vicko oleje jestli je prazdne:NEBYLO!!!!.Motor okamzite STOP.Ty kravo !!!Motor je plnej Benzinu.Okamzite vypustit!!!!Vyteklo z toho tak 4l cehosi.Sundal jsem jeste jedno vicko od ventylu.Motor jsme vypustili a ja bez vypustaku,predtlakove hadice a vycka ventylu jsem motor natocil.
Jak to hned pene slapalo.Z palice jsem nechal vylitat vsechny sracky a nechal motor z krze vypustak poradne vykapat..Pak jsme nalil do motoru nejaky olej co Michal (Vitas) privezl a nechal jsme ho pekne protocit na olej.Brblal pekne.tak jsem ho hned napichl na podlaky .Budiky ukazovali uplne libove,Na nic jsem tedy nesahal.Motor jme proturovali aby se olej poradne zahral a vyplachl vsechny sracky z motoru.Pak jsme olej vylili a na lili novy Castrol GPS+olejovy Filtr.Vse radne zapojili.Vecer znova do Putiky smazrejme se nam to trosicku vymklo z rukou opet.A to tam s nama byl jeste Synner. No meli jsme ji peknou vsichni.Tagem domu.Druhy den si Michal Masinu natocil zdalo se byt vse v poradku.Kdyz vse fungovalo tak jak melo zeptal jsem se ho na zminenou polohu PRI.Jestli to omilem nenechla zaply prez zimu.Karbce to muzou ale i nemusi udrzet.Prez krouzky vam to tam nepusti.Ale zadem U Michala prez sani neni problem.
Ma tam totiz zkrat v hadici na vnitrni podtlak motoru.Neni tak dlouha jak ma byt.Misto cca 80cm ma asi 10cm.V tom bude ten uraz.Ale prosim vas nespolihejte jen na toto.POLOHA PRI se pouziva jen kdyz jsou karbce prazdne a potrebujete je rychle bez ztartovani nalit.Ne ze to nechate dlouhodobe otevrene.Plovaky to nemusi udrzet a to nemluvim o tom ze v lete v nmadrzi teplem benzin vzlina a tlaci na ventyl tlakem nez vam to nahore vickovy ventilek uvolni.
TAK BACHA NA TO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Marek (DEEP)
Domluvili jsme se na terminu kdy se na to prijedu juknout.
25.3 odpoledne jsem skocil do sveho Fakyra a vyrazil smer Praha.
Po prijezdu jsem dlouho neotalel a pustil jsem se do zjistovani zavady.Motor sel prapodivne do otacek.Vubec se mu nechtelo a kdyz uz konecne se chytl tak po pridani plynu a naslednem ubrani motor reagoval dost podivne.Pomalu nahoru a rychle dolu az do uplnyho chcipnuti,Karbce mi hned mihli hlavou.Motor se kurevsky ulejva.Nehlede na to ze ze sani z vypustni trubycky se muselo vypustit neurcene mnozstvi cehosi.Benzin,Olej?Bylo to tam pod fesnym tlakem
Karbce sli ven.Rozebral jsem je kouknul jak zaviryji plovaky trysky byli vsechny cisty.Vse bylo v ABnormalnim poradku.Az na ulomeny ventylek na elektromagnetu zpojeny z podtlakem karburatoru.
Jelikoz uz byla vecer kosa a hlad tak jsme to hodili za hlavu a sli se ohrat a najizt.Vecer standartne do putiky.Rano z malim bolehlavem opet nastup na opravu.
Ulomeny ventylek jsem zalepil dvouslozkovym lepidlem(pryskyrice).Drzelo to snad lip nez oryginal.
Karbce zpet do motoru vse zkompletovat a nastartovat motor bez nadrze z napojenou flaskou plnou benzinu.No byl jsem zdesen kdyz jsem zjistil ze se nic nezmenilo.Tak jsem si nachvilku odpocinul a zacal premyslet nad tim kde by co a jak mohlo byt spatne.Nechal jsem motr bublat a behem vrkotu jsem ruzne odpojoval hadice a cekal na zmenu co se bude dit ci nebude.Az najednou odpojim hadici od motorove skrine ktera odfukuje podtlak z motoru.Ma to snad kazdy spalovaci motor z Hlavy valce do sani.Tady to je ale dole na skrini.Po odpojeni jsem malinko strnul kdyz z motoru zaclo litat ven benzin+olej.
Kriknul jsme na Vitase a za chodu motoru jsem ho poprosil at se jukne na kontrolni vicko oleje jestli je prazdne:NEBYLO!!!!.Motor okamzite STOP.Ty kravo !!!Motor je plnej Benzinu.Okamzite vypustit!!!!Vyteklo z toho tak 4l cehosi.Sundal jsem jeste jedno vicko od ventylu.Motor jsme vypustili a ja bez vypustaku,predtlakove hadice a vycka ventylu jsem motor natocil.
Jak to hned pene slapalo.Z palice jsem nechal vylitat vsechny sracky a nechal motor z krze vypustak poradne vykapat..Pak jsme nalil do motoru nejaky olej co Michal (Vitas) privezl a nechal jsme ho pekne protocit na olej.Brblal pekne.tak jsem ho hned napichl na podlaky .Budiky ukazovali uplne libove,Na nic jsem tedy nesahal.Motor jme proturovali aby se olej poradne zahral a vyplachl vsechny sracky z motoru.Pak jsme olej vylili a na lili novy Castrol GPS+olejovy Filtr.Vse radne zapojili.Vecer znova do Putiky smazrejme se nam to trosicku vymklo z rukou opet.A to tam s nama byl jeste Synner. No meli jsme ji peknou vsichni.Tagem domu.Druhy den si Michal Masinu natocil zdalo se byt vse v poradku.Kdyz vse fungovalo tak jak melo zeptal jsem se ho na zminenou polohu PRI.Jestli to omilem nenechla zaply prez zimu.Karbce to muzou ale i nemusi udrzet.Prez krouzky vam to tam nepusti.Ale zadem U Michala prez sani neni problem.
Ma tam totiz zkrat v hadici na vnitrni podtlak motoru.Neni tak dlouha jak ma byt.Misto cca 80cm ma asi 10cm.V tom bude ten uraz.Ale prosim vas nespolihejte jen na toto.POLOHA PRI se pouziva jen kdyz jsou karbce prazdne a potrebujete je rychle bez ztartovani nalit.Ne ze to nechate dlouhodobe otevrene.Plovaky to nemusi udrzet a to nemluvim o tom ze v lete v nmadrzi teplem benzin vzlina a tlaci na ventyl tlakem nez vam to nahore vickovy ventilek uvolni.
TAK BACHA NA TO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Marek (DEEP)
Co je stary,to je dobry ...
Re: Kohout Poloha PREE
Jasný. Dík za info. Měl jsem strach, že to bude něco vážnějšího. Polohu Pree si hlídám jako oko v hlavě. Zrovna po dlouhé době co jsem nejezdil jsem zalíval karbce a pak jsem měl po jízdě strach, že jsem tam tu polohu nechal. Raději jsem se šel přesvědčit a hádejte co? Měl ho tam.
- Household
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 534
- Registrován: stř 01. říj 2008 7:34:00
- Bydliště: Slovensko
Re: Kohout Poloha PREE
Predpokladám, že PREE sa rovná polohe PRI
Ono je tam naozaj Warning aj v manuáli
Obrázky som dával tu
http://www.freewind.cz/forum/viewtopic. ... lit=kohout
Ale nepredpokladal by som, že sa niečo takéto môže stať. Ešte väčší pozor si budem na to dávať
Ono je tam naozaj Warning aj v manuáli
Obrázky som dával tu
http://www.freewind.cz/forum/viewtopic. ... lit=kohout
Ale nepredpokladal by som, že sa niečo takéto môže stať. Ešte väčší pozor si budem na to dávať
Re: Kohout Poloha PREE
No jo, je tam PRI
- DEEP
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 671
- Registrován: sob 01. lis 2008 14:37:48
- Bydliště: Hradek nad Nisou Okr. Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kohout Poloha PREE
Jsem se preklepl Z PRI na PREE sory ale ja na Ine uz zadny kohoutek nemam jen podtlakovy ventyl a dve hadicky.Proste tam jic neni.Uz jsem nevedel jak se to pise.Dulezity je ze vsichni vite o co jde a date si na to pozor.
Marek
Marek
Co je stary,to je dobry ...
- pind
- Big motorkář
- Příspěvky: 149
- Registrován: stř 11. bře 2009 17:55:13
- Bydliště: Piešťany/Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kohout Poloha PREE
Riesil si rovnake nasledky ako ja v tomto pripade viewtopic.php?f=21&t=170
Tiez mi pretiekol benzin cez ten kohut, do karburatorov, z karburatorov do airboxu a odtial natiekol cez odvetranie klukovky do motora. V mojom pripade ale bolo horsie, ze som nemal ventil v polohe PRI ale normalne ON. Teoria je taka, ze sa tam dostal nejaky bordel, nedovrelo ho a cez noc mi benzin vytopil motor. Motorku som ani nenastartoval, ale stacilo vypustit olej+benzin, dat novy olej a motorka odvtedy funguje. A ako bonus mi dokladne preplachlo benzinom vsetky olejove casti a novy olej vydrzal dlho krasne priezracny a nescernal.
Tiez mi pretiekol benzin cez ten kohut, do karburatorov, z karburatorov do airboxu a odtial natiekol cez odvetranie klukovky do motora. V mojom pripade ale bolo horsie, ze som nemal ventil v polohe PRI ale normalne ON. Teoria je taka, ze sa tam dostal nejaky bordel, nedovrelo ho a cez noc mi benzin vytopil motor. Motorku som ani nenastartoval, ale stacilo vypustit olej+benzin, dat novy olej a motorka odvtedy funguje. A ako bonus mi dokladne preplachlo benzinom vsetky olejove casti a novy olej vydrzal dlho krasne priezracny a nescernal.
- LiborZ
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 571
- Registrován: úte 29. čer 2010 21:36:04
- Bydliště: Prušánky
Re: Kohout Poloha PREE
Takže je vše OKpind píše:Riesil si rovnake nasledky ako ja v tomto pripade viewtopic.php?f=21&t=170
Tiez mi pretiekol benzin cez ten kohut, do karburatorov, z karburatorov do airboxu a odtial natiekol cez odvetranie klukovky do motora. V mojom pripade ale bolo horsie, ze som nemal ventil v polohe PRI ale normalne ON. Teoria je taka, ze sa tam dostal nejaky bordel, nedovrelo ho a cez noc mi benzin vytopil motor. Motorku som ani nenastartoval, ale stacilo vypustit olej+benzin, dat novy olej a motorka odvtedy funguje. A ako bonus mi dokladne preplachlo benzinom vsetky olejove casti a novy olej vydrzal dlho krasne priezracny a nescernal.
Kdysi jsem ten "případ" četl a jestli si dobře vzpomínám, tak jsi měl tehdy chuť winda zlikvidovat
Re: Kohout Poloha PREE
Také si vzpomínám.LiborZ píše:
Kdysi jsem ten "případ" četl a jestli si dobře vzpomínám, tak jsi měl tehdy chuť winda zlikvidovat
Mimochodem dnes jsem vstrašil sám sebe, ráno jsem jel Přes Bratislavu do Parndorfu v Rakousku, a jen jsem vyjel z garáže tenerka zdechla, a už nešla natočit. Vypnuté oba kohouty s palivem Ale lek sem se
Jo dal sem to za dvanáct hodin Praha , Bratislava Parndorf a zpět. Spoteba 5.5 liru an 100 a jela co předpisy dovolili a někdy i trochu přes.
ɐɹoɟ oɥıuznʞsıp ɹoʇɐɹǝpoɯ
Všechno co je príma, je buď nebezpečné, zakázané, drahé a nebo se po tom tloustne.
"Piješ?" Pokud je to otázka, tak ne, pokud je to nabídka, tak ano!
Všechno co je príma, je buď nebezpečné, zakázané, drahé a nebo se po tom tloustne.
"Piješ?" Pokud je to otázka, tak ne, pokud je to nabídka, tak ano!
- pind
- Big motorkář
- Příspěvky: 149
- Registrován: stř 11. bře 2009 17:55:13
- Bydliště: Piešťany/Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kohout Poloha PREE
No jo, emocie vtedy pracovali. Preventivne som ale ventil rozobral, vycistil a doplnil este jednu strunu do vnutra ventilu, aby lepsie drzal.LiborZ píše:Takže je vše OKpind píše:Riesil si rovnake nasledky ako ja v tomto pripade viewtopic.php?f=21&t=170
Tiez mi pretiekol benzin cez ten kohut, do karburatorov, z karburatorov do airboxu a odtial natiekol cez odvetranie klukovky do motora. V mojom pripade ale bolo horsie, ze som nemal ventil v polohe PRI ale normalne ON. Teoria je taka, ze sa tam dostal nejaky bordel, nedovrelo ho a cez noc mi benzin vytopil motor. Motorku som ani nenastartoval, ale stacilo vypustit olej+benzin, dat novy olej a motorka odvtedy funguje. A ako bonus mi dokladne preplachlo benzinom vsetky olejove casti a novy olej vydrzal dlho krasne priezracny a nescernal.
Kdysi jsem ten "případ" četl a jestli si dobře vzpomínám, tak jsi měl tehdy chuť winda zlikvidovat
- DEEP
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 671
- Registrován: sob 01. lis 2008 14:37:48
- Bydliště: Hradek nad Nisou Okr. Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kohout Poloha PREE
Sinner píše:Také si vzpomínám.LiborZ píše:
Kdysi jsem ten "případ" četl a jestli si dobře vzpomínám, tak jsi měl tehdy chuť winda zlikvidovat
Mimochodem dnes jsem vstrašil sám sebe, ráno jsem jel Přes Bratislavu do Parndorfu v Rakousku, a jen jsem vyjel z garáže tenerka zdechla, a už nešla natočit. Vypnuté oba kohouty s palivem Ale lek sem se
Jo dal sem to za dvanáct hodin Praha , Bratislava Parndorf a zpět. Spoteba 5.5 liru an 100 a jela co předpisy dovolili a někdy i trochu přes.
Ja minulou nedeli nalital 250km neco po okrskach neco po dalnici na plny kule a spotreu jsem zpocital na 5,5l/100km to jde.Kdybych jel po dalnici normalne a nedelal bejkarny na okrskach tak bych se mozna dostal na 5l.Takze na pohodu.
Co je stary,to je dobry ...
Re: Kohout Poloha PREE
Zdravim, no ja prave zjistil, ze uz to mam tak tri dny na poloze PRI. Co mam ted teda delat nez motorku nastartuju. Dekuju za rady.
Re: Kohout Poloha PREE
Podívej se do okýnka oleje, zda ti nápadně nepřibyl olej. Případně si odzátkuj olej a čuchni zda necejtíš benál, já bych ještě pro jistotu vyndal obě dvě svíce, a nejdříve protočil motor naprázdno. Aby když bude plnej válec, to vylítlo ven. Nezapomeň dát ty svíce úplně do pryč z elektriky, aby ti náhodou nechytla motorka. Kdysi jsem takhle viděl hořet a následně hasit svého tátu, jednomu Maďarovy v autokempu škodovku.Ivos píše:Zdravim, no ja prave zjistil, ze uz to mam tak tri dny na poloze PRI. Co mam ted teda delat nez motorku nastartuju. Dekuju za rady.
ɐɹoɟ oɥıuznʞsıp ɹoʇɐɹǝpoɯ
Všechno co je príma, je buď nebezpečné, zakázané, drahé a nebo se po tom tloustne.
"Piješ?" Pokud je to otázka, tak ne, pokud je to nabídka, tak ano!
Všechno co je príma, je buď nebezpečné, zakázané, drahé a nebo se po tom tloustne.
"Piješ?" Pokud je to otázka, tak ne, pokud je to nabídka, tak ano!
- humusak
- Motorkář
- Příspěvky: 74
- Registrován: ned 12. dub 2009 22:56:09
- Bydliště: Spišská Nová Ves, SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kohout Poloha PREE
hlásim sa do klubu oblubenej polohy "PRI". ja. blbec. aj s blbym kohutikom. ktory japonec to tam dal - ukazte mi ho - dufam ze nevie karate.
,,,
Re: Kohout Poloha PREE
V pohodě, půjčím ti hever z Mazdy, to je taky Japonský.humusak píše:ukazte mi ho - dufam ze nevie karate.
ɐɹoɟ oɥıuznʞsıp ɹoʇɐɹǝpoɯ
Všechno co je príma, je buď nebezpečné, zakázané, drahé a nebo se po tom tloustne.
"Piješ?" Pokud je to otázka, tak ne, pokud je to nabídka, tak ano!
Všechno co je príma, je buď nebezpečné, zakázané, drahé a nebo se po tom tloustne.
"Piješ?" Pokud je to otázka, tak ne, pokud je to nabídka, tak ano!
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: úte 04. lis 2014 16:19:27
- Bydliště: Plzeň
Re: Kohout Poloha PREE
Kohout, pes a vůl jsou pašáci.