Rimmerak píše:Štelování je na levé straně "podběhu" zadního kola. Je tam taková gumová krytka, kterou vyrejpneš a pod ní je šroubek na plochej šroubovák.
No a co tím vlastně naladím??? K čemu to je?
PS: Tuším že vím kde to je!!
r.v.1999; poč.stav: 13300km x 32222km nyní; Pneu Michelin Anakee 2; Motul 5100; NGK CR10EK-22222km; Goldfren AD(vydržely jen 15000km) +seřízení ventylů-24200km Výlety: Barcelona, Řím; UK
Útlum centrálního tlumiče. Na jednu stranu je to do měkka, na druhou do tvrda. Je trochu znát rozdíl mezi krajníma polohama, ale jakýkoliv troškaření typu mám to cvaknout na 8 nebo 9 polohu nemá význam. Nepoznáš.
Ten šroubek jsem našel
Vysvětlení asi chápu. Zopakuji: Můžu to pochopit tak, že na jednom maximu se bude motorka víc houpat a na druhém bude taková tvrdší.?
Zatím se mi zdá útlum v pořádku. Nehoupá se to a ani to není přehnaně tvrdé. Asi si to chce ze srandy vyzkoušet.
Co doporučujete na cestování v plné palbě. ????????????
r.v.1999; poč.stav: 13300km x 32222km nyní; Pneu Michelin Anakee 2; Motul 5100; NGK CR10EK-22222km; Goldfren AD(vydržely jen 15000km) +seřízení ventylů-24200km Výlety: Barcelona, Řím; UK
komcas píše:Ten šroubek jsem našel
Vysvětlení asi chápu. Zopakuji: Můžu to pochopit tak, že na jednom maximu se bude motorka víc houpat a na druhém bude taková tvrdší.?
Zatím se mi zdá útlum v pořádku. Nehoupá se to a ani to není přehnaně tvrdé. Asi si to chce ze srandy vyzkoušet.
Co doporučujete na cestování v plné palbě. ????????????