
Vím že DRkáři dělají opak, dávají méně zubů aby měli sílu na blbnutí v lomech... To já nepotřebuju. Síly je až dost.
Po tom co jsem na celém netu nesehnal 16 zubý kolečko, tak to taky nechám na origo. Rozety dělají s 41 zuby, ale rozdíl 43 vs 41 je menší jak 15 vs 16 zubů. To dát dopředu 16 a dozadu 41 tak sem spočítal že by to jezdilo 120km/h při 5000ot pokud by to tedy motor utáhnul.pind píše:Mal som pred vymenou celej retazovej sady 14 zubove koliesko namiesto 15z a ani som o tom nevedel. Cakal som nejaku rapidnu zmenu po vymene, ale takmer som to nespoznal keby som o tom nevedel. Teraz startuje trochu menej razantne ale otacky sa nijak rapidne neznizili. Myslim, ze to co tam je origo je plne vyhovujuce.