![Úsměv :-)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
![Smějící se :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Rimmerak píše:S napínákem je to jednoduchý. Prostě vyšroubuješ ty dva imbusy co ho drží a on vyjede přesně o tolik, kolik mu ještě zbývá pracovní délky. Vrátíš ho tam tak, že mu na jeho konci povolíš tu čepičku (tuším že klíč 8 nebo 10), do díry po tom šroubku strčíš malej plochej šrobovák a natáneš zpátky pružinku vystrkující napínací tyčku, za stálýho držení našponovaný pružinky napínák vrazíš do motorky, dáš tam ty imbusy, utáhneš a až potom šroubovák pustíš, napínák vyjede tolik kolik může a opře se o vodítko řetězu a napne ho. Pak zandáš ten šroubek (čepičku). Bacha na těsnění, jinak ti to tam bude tect.sandman.21 píše:Tak pánové to jste teda pašáci, že si na něco takového troufnete. Já teda tech. typ jsem, bývalou Jawu 350 jsem měl rozdělanou, rozpůlenou skoro furt, ale do tohodle se asi raději nepustím.
Jinak poradí mi někdo, jak zkontrolovat ten napínák?! Jen ať vím, s čím počítat. Na budíku mám natočeno asi 43 tis km... ale věřte tomu že????
Já ho mám taky odtud, ale přišel bez škatule tak vím prd kdo ho dělal.Rimmerak píše:Mě stál z motořetězy.cz řetízek od značky Morse 1495kč, takže cena skoro stejná. Mě přišel taky nespojený, ale já ho tak chtěl
Asi niehace píše:Zjistim polohu TDC aniž bych sundaval víčka ventilů,jestli maj vahadla vůli??
No ja som ho tiez nepovolil, som odkazany na otacanie zadnym kolesomRimmerak píše:Ptej se spíš, jestli povolíš na boku motoru to víčko, pod kterým pak otáčíš klikouJá ho nepovolil a už jsem to zkoušel hodněkrát.
Tak do nej lehce prez prkno tukni aby se povolil.A pak to zkus znova povolit.A jestli to nepujde tak ten razovy vzduchovy utahovak urcite povoli.Rimmerak píše:Já si ho nechám povolit u známýho v pneuservisu vzduchovým povolovákem. Jak jakoby škube, určo to povolí. Když to zkurvíme, tak si nechám vytočit v práci to víčko nový, antikorový.
Nojo no, sem se přehlíd.Vitouš píše:Jsi šikovnej.Já bych se asi bál do toho pustit.Koukám že admín Sinner nedbal tvé rady a napsal svůj příspěvek k návodu.Koukej to Mirku přesunout sem nebo za chvilku ten návod pro samé příspěvky nikdo nenajde
A copak jsi tam chtěl napsat?Sinner píše:Nojo no, sem se přehlíd.Vitouš píše:Jsi šikovnej.Já bych se asi bál do toho pustit.Koukám že admín Sinner nedbal tvé rady a napsal svůj příspěvek k návodu.Koukej to Mirku přesunout sem nebo za chvilku ten návod pro samé příspěvky nikdo nenajde
![]()
![]()
, tak sem se smazal, možná si udělím i "banán"
, a téma pro jistotu zamk.
Já to četl než to sinner smazal a byla to samá chvála na tvojí práci a na zdokumentování onoho díla.Rimmerak píše:A copak jsi tam chtěl napsat?Sinner píše:Nojo no, sem se přehlíd.Vitouš píše:Jsi šikovnej.Já bych se asi bál do toho pustit.Koukám že admín Sinner nedbal tvé rady a napsal svůj příspěvek k návodu.Koukej to Mirku přesunout sem nebo za chvilku ten návod pro samé příspěvky nikdo nenajde
![]()
![]()
, tak sem se smazal, možná si udělím i "banán"
, a téma pro jistotu zamk.
Bál sem se toho takyDEEP píše:No ze se vrtam v ledscem ale vymnit rozvodovy retizek no,
Asi bych to dal taky ale z nytovacima klestema na spojku ne kladivo proti necemu tvrdymu jen tak rozmlatit cepik.To ja mam uz tyhle veci podchyceny extra.Sluzbu za sluzbu u profiku.![]()
![]()
Rimmerak píše:Bál sem se toho takyDEEP píše:No ze se vrtam v ledscem ale vymnit rozvodovy retizek no,
Asi bych to dal taky ale z nytovacima klestema na spojku ne kladivo proti necemu tvrdymu jen tak rozmlatit cepik.To ja mam uz tyhle veci podchyceny extra.Sluzbu za sluzbu u profiku.![]()
![]()
Ale nakonec sem se překonal. K tomu nýtování, na motorkářích v diskuzi fakt všichni psali, že to dělali taky kladívkem, protože to nýtovačkou nejde. Ty čepy jsou totiž moc tvrdý.