Sviečky NGK vs. Denso

traxxas

Re: Sviečky NGK vs. Denso

Příspěvek od traxxas »

Ano máš pravdu , co se týče hrotu jako jiskřiště vynuceného kumulovaného výboje...a to je tenhle případ.... ;) jenže jak ho k tomu nutíme, tak jsou tam právě ty boční.... :mrgreen:
Hele v nějakém dílu "HŘÍŠNÝCH LIDÍ MĚSTA PRAŽSKÉHO" jeden z poskoků rady Vacátka-hrál ho Filipovský-tvrdil, že: "..každý blesk má svoje bratříčky.."...... :mrgreen: no není to krásný???
Uživatelský avatar
Sinner
Moderátor
Příspěvky: 1792
Registrován: stř 01. říj 2008 17:09:56
Kontaktovat uživatele:

Re: Sviečky NGK vs. Denso

Příspěvek od Sinner »

traxxas píše:Ano máš pravdu , co se týče hrotu jako jiskřiště vynuceného kumulovaného výboje...a to je tenhle případ.... ;) jenže jak ho k tomu nutíme, tak jsou tam právě ty boční.... :mrgreen:
Hele v nějakém dílu "HŘÍŠNÝCH LIDÍ MĚSTA PRAŽSKÉHO" jeden z poskoků rady Vacátka-hrál ho Filipovský-tvrdil, že: "..každý blesk má svoje bratříčky.."...... :mrgreen: no není to krásný???
Díl pátý černé rukavice viz. http://krimiserialy.juk.cz/hrisnilideme ... keho/#dil5 ;)
ɐɹoɟ oɥıuznʞsıp ɹoʇɐɹǝpoɯ
Všechno co je príma, je buď nebezpečné, zakázané, drahé a nebo se po tom tloustne.
"Piješ?" Pokud je to otázka, tak ne, pokud je to nabídka, tak ano!
traxxas

Re: Sviečky NGK vs. Denso

Příspěvek od traxxas »

Sinner píše:
traxxas píše:Ano máš pravdu , co se týče hrotu jako jiskřiště vynuceného kumulovaného výboje...a to je tenhle případ.... ;) jenže jak ho k tomu nutíme, tak jsou tam právě ty boční.... :mrgreen:
Hele v nějakém dílu "HŘÍŠNÝCH LIDÍ MĚSTA PRAŽSKÉHO" jeden z poskoků rady Vacátka-hrál ho Filipovský-tvrdil, že: "..každý blesk má svoje bratříčky.."...... :mrgreen: no není to krásný???
Díl pátý černé rukavice viz. http://krimiserialy.juk.cz/hrisnilideme ... keho/#dil5 ;)
Ty joo, ty jsi skvělej...... :lol:
Uživatelský avatar
DEEP
Dustojník hvězdné pěchoty
Příspěvky: 671
Registrován: sob 01. lis 2008 14:37:48
Bydliště: Hradek nad Nisou Okr. Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Sviečky NGK vs. Denso

Příspěvek od DEEP »

Jezdim CR9EK.Bez zavad.Menim je ob rok a parada.Jezdim si prone do nemecka na kole jsou o 80 az 100kc na ks levnejsi nez u nas. :lol: :lol: :lol:
Co je stary,to je dobry ...
Uživatelský avatar
komcas
Big motorkář
Příspěvky: 151
Registrován: pon 31. srp 2009 1:19:39
Bydliště: Blansko

Re: Sviečky NGK vs. Denso

Příspěvek od komcas »

No a co Brisk? Jejich vyhledávač nabízí tento typ: AR10S (1517)
Ale cenou se blíží těm NGK CR10E ....
A u nás v obchodě mi nabízí NGK CR10EK ...
r.v.1999; poč.stav: 13300km x 32222km nyní; Pneu Michelin Anakee 2; Motul 5100; NGK CR10EK-22222km; Goldfren AD(vydržely jen 15000km) +seřízení ventylů-24200km
Výlety: Barcelona, Řím; UK
Uživatelský avatar
Rimmerak
Dustojník hvězdné pěchoty
Příspěvky: 870
Registrován: pon 17. lis 2008 0:13:35
Kontaktovat uživatele:

Re: Sviečky NGK vs. Denso

Příspěvek od Rimmerak »

Sice rád podporuju český výrobce, ale Brisk nebrat. V autě 3 ze 4 pálili podle nálady. Šunt. Na to kolik stály. A není to jen můj názor. NGK a Denso jsou japonský, nikdy v žádným motoru mě nezklamali, takže je beru.
R 1997, od 37000km, teď 78000 km.
Uživatelský avatar
komcas
Big motorkář
Příspěvky: 151
Registrován: pon 31. srp 2009 1:19:39
Bydliště: Blansko

Re: Sviečky NGK vs. Denso

Příspěvek od komcas »

Ok. A jaký je rozdíl mezi:
NGK CR10E a
NGK CR10EK ???

PS: napsal jsem do NGK, tak čekám odpověď, ale až v ponděli :-)
r.v.1999; poč.stav: 13300km x 32222km nyní; Pneu Michelin Anakee 2; Motul 5100; NGK CR10EK-22222km; Goldfren AD(vydržely jen 15000km) +seřízení ventylů-24200km
Výlety: Barcelona, Řím; UK
Uživatelský avatar
komcas
Big motorkář
Příspěvky: 151
Registrován: pon 31. srp 2009 1:19:39
Bydliště: Blansko

Re: Sviečky NGK vs. Denso

Příspěvek od komcas »

komcas píše:Ok. A jaký je rozdíl mezi:
NGK CR10E a
NGK CR10EK ???

PS: napsal jsem do NGK, tak čekám odpověď, ale až v ponděli :-)
Takže mi napsali:
"Dobrý den,
pro tuto motorku jsou doporučeny svíčky CR10EK."

"Svíčka CR10EK má dvě zemnící elektrody."
r.v.1999; poč.stav: 13300km x 32222km nyní; Pneu Michelin Anakee 2; Motul 5100; NGK CR10EK-22222km; Goldfren AD(vydržely jen 15000km) +seřízení ventylů-24200km
Výlety: Barcelona, Řím; UK
Uživatelský avatar
Martin G
Big motorkář
Příspěvky: 240
Registrován: stř 01. říj 2008 21:31:52

Re: Sviečky NGK vs. Denso

Příspěvek od Martin G »

komcas píše:
komcas píše:Ok. A jaký je rozdíl mezi:
NGK CR10E a
NGK CR10EK ???

PS: napsal jsem do NGK, tak čekám odpověď, ale až v ponděli :-)
Takže mi napsali:
"Dobrý den,
pro tuto motorku jsou doporučeny svíčky CR10EK."

"Svíčka CR10EK má dvě zemnící elektrody."
Ja mám namontované presne tie s dvomi zemniacimi elektródami.Funguje to uplne bez problémov.Predtým som tam mal jednokontaktové a podľa mňa je to to isté čo sa týka chodu motora.Kľudne ich tam môžeš namontovať.
Uživatelský avatar
šimi
Dustojník hvězdné pěchoty
Příspěvky: 860
Registrován: ned 05. říj 2008 13:39:33
Bydliště: Zbýšov u Brna

Re: Sviečky NGK vs. Denso

Příspěvek od šimi »

Martin G píše:
komcas píše:
komcas píše:Ok. A jaký je rozdíl mezi:
NGK CR10E a
NGK CR10EK ???

PS: napsal jsem do NGK, tak čekám odpověď, ale až v ponděli :-)
Takže mi napsali:
"Dobrý den,
pro tuto motorku jsou doporučeny svíčky CR10EK."

"Svíčka CR10EK má dvě zemnící elektrody."
Ja mám namontované presne tie s dvomi zemniacimi elektródami.Funguje to uplne bez problémov.Predtým som tam mal jednokontaktové a podľa mňa je to to isté čo sa týka chodu motora.Kľudne ich tam môžeš namontovať.
Já jsem tam měl ty jednokontaktové a ve vyšších otáčkách,hlavně na pětku to občas vynechávalo.Také se mě snížila maximálka,měl jsem problém dostat motorku nad 135km/hod.Po výměně na dvoukontaktové bylo po problému. ;)
Všude dobře,doma manželka...

I pád na hubu,je pohyb směrem dopředu !
Uživatelský avatar
komcas
Big motorkář
Příspěvky: 151
Registrován: pon 31. srp 2009 1:19:39
Bydliště: Blansko

Re: Sviečky NGK vs. Denso

Příspěvek od komcas »

[quote]Já jsem tam měl ty jednokontaktové a ve vyšších otáčkách,hlavně na pětku to občas vynechávalo.Také se mě snížila maximálka,měl jsem problém dostat motorku nad 135km/hod.Po výměně na dvoukontaktové bylo po problému. ;)[quote]

No tomu by člověk ani nechtěl věřit! Opravdu zajímavá informace.
r.v.1999; poč.stav: 13300km x 32222km nyní; Pneu Michelin Anakee 2; Motul 5100; NGK CR10EK-22222km; Goldfren AD(vydržely jen 15000km) +seřízení ventylů-24200km
Výlety: Barcelona, Řím; UK
Uživatelský avatar
Martin G
Big motorkář
Příspěvky: 240
Registrován: stř 01. říj 2008 21:31:52

Re: Sviečky NGK vs. Denso

Příspěvek od Martin G »

Ja mám namontované presne tie s dvomi zemniacimi elektródami.Funguje to uplne bez problémov.Predtým som tam mal jednokontaktové a podľa mňa je to to isté čo sa týka chodu motora.Kľudne ich tam môžeš namontovať.[/quote]

Já jsem tam měl ty jednokontaktové a ve vyšších otáčkách,hlavně na pětku to občas vynechávalo.Také se mě snížila maximálka,měl jsem problém dostat motorku nad 135km/hod.Po výměně na dvoukontaktové bylo po problému. ;)[/quote]

Tak to vôbec nemusela byť chyba to že to bola jednokontaktová ale skôr to že už bola opotrebovaná.Podľa mňa keby tam dáš nové jednokontaktové tak ti tie vyriešia spomínaný problém tak isto.
Výhoda dvojkontaktových spočíva hlavne v tom že dlhšie vydržia.Totižto iskra skáče aj tak len medzi jedným z kontaktov.Až keď sa opotrebuje a medzera sa zväčší,tým sa zväčší aj odpor a iskra začne skákať medzi tým druhým kontaktom.
Uživatelský avatar
šimi
Dustojník hvězdné pěchoty
Příspěvky: 860
Registrován: ned 05. říj 2008 13:39:33
Bydliště: Zbýšov u Brna

Re: Sviečky NGK vs. Denso

Příspěvek od šimi »

Martin G píše:Ja mám namontované presne tie s dvomi zemniacimi elektródami.Funguje to uplne bez problémov.Predtým som tam mal jednokontaktové a podľa mňa je to to isté čo sa týka chodu motora.Kľudne ich tam môžeš namontovať.
Já jsem tam měl ty jednokontaktové a ve vyšších otáčkách,hlavně na pětku to občas vynechávalo.Také se mě snížila maximálka,měl jsem problém dostat motorku nad 135km/hod.Po výměně na dvoukontaktové bylo po problému. ;)[/quote]

Tak to vôbec nemusela byť chyba to že to bola jednokontaktová ale skôr to že už bola opotrebovaná.Podľa mňa keby tam dáš nové jednokontaktové tak ti tie vyriešia spomínaný problém tak isto.
Výhoda dvojkontaktových spočíva hlavne v tom že dlhšie vydržia.Totižto iskra skáče aj tak len medzi jedným z kontaktov.Až keď sa opotrebuje a medzera sa zväčší,tým sa zväčší aj odpor a iskra začne skákať medzi tým druhým kontaktom.[/quote]




Nebyly opotřebované.V jednom servise u nás mi tam namontoval úplně nové.Já jsem se v tom nevyznal.Až když jsem měl problémy a reklamoval jsem to tak se ke mě obrátili zády že to není možný že je vše vpořádku.Zajel jem pro to do jiného servisu do Brna kde se na to podíval mechanik co dřív závodil na kroskách a smál se tomu.Říkal že to vliv mít může i nemusí,ale že ty dvoukontaktové jsou tam právě proto aby líp zapalovali,že ten 650 ccm válec je už dost velký na jednokontaktové.A že výrobce motorky je tam nedoporučuje jen tak pro nic za nic.
Ale já tomu nerozumím :shock: ,jsem jen amatér.
"Jak jsem koupil,tak prodávám" :mrgreen:
Každopádně od té výměny to bylo hned znát.


Uff",už mě z té klávesnice bolí prsty
Všude dobře,doma manželka...

I pád na hubu,je pohyb směrem dopředu !
Uživatelský avatar
Vitouš
Dustojník hvězdné pěchoty
Příspěvky: 888
Registrován: stř 01. říj 2008 12:39:16
Kontaktovat uživatele:

Re: Sviečky NGK vs. Denso

Příspěvek od Vitouš »

Pokud pálí obě svíčky a nemají hafo km tak by ty jednokontaktové měli fungovat stejně jako dvojkontakt.Je pravda že výrobce doporučuje ty dvojkontakty.Já osobně taky používám NGK se dvěma kontakty ale motorku jsem kupoval s jednokotaktovejma a jela s nima stejně.Jak říkám hlavně musej pálit obě svíce pak je vše ok. :P
Uživatelský avatar
Martin G
Big motorkář
Příspěvky: 240
Registrován: stř 01. říj 2008 21:31:52

Re: Sviečky NGK vs. Denso

Příspěvek od Martin G »

Vitouš píše:Pokud pálí obě svíčky a nemají hafo km tak by ty jednokontaktové měli fungovat stejně jako dvojkontakt.Je pravda že výrobce doporučuje ty dvojkontakty.Já osobně taky používám NGK se dvěma kontakty ale motorku jsem kupoval s jednokotaktovejma a jela s nima stejně.Jak říkám hlavně musej pálit obě svíce pak je vše ok. :P
Presne tak,moja reč.Dokonca keď som čítal manuál od motorky tak tam píšu ten starší model sviečok.(t.j. jednokontaktové)
Uživatelský avatar
komcas
Big motorkář
Příspěvky: 151
Registrován: pon 31. srp 2009 1:19:39
Bydliště: Blansko

Re: Sviečky NGK vs. Denso

Příspěvek od komcas »

Jaký je rozdíl mezi:
NGK CR10EK
NGK CR9EK
???
A jakou doporučujete?

Je to v té teplosti...tedy na studené nebo teplé starty?
r.v.1999; poč.stav: 13300km x 32222km nyní; Pneu Michelin Anakee 2; Motul 5100; NGK CR10EK-22222km; Goldfren AD(vydržely jen 15000km) +seřízení ventylů-24200km
Výlety: Barcelona, Řím; UK
Uživatelský avatar
DEEP
Dustojník hvězdné pěchoty
Příspěvky: 671
Registrován: sob 01. lis 2008 14:37:48
Bydliště: Hradek nad Nisou Okr. Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Sviečky NGK vs. Denso

Příspěvek od DEEP »

10 je na vyssi teploty.Tim myslim ze kdyz poradne zatapis a jezdis ve velkem vedru treba Kahyra :lol:
9 je tak akorat standartni.pouzivaji je treba GSX nebo i Hayabuza ji ma ve svem repertoaru.
Ja mam na Inazume 8,9,10.
8 kdyz se jezdi asi i v zime kvuli lepsimu startovani no a ty ostatni nemusim uz snad popisovat na jakych kontynentech se pri jakych teplotach dajin pouzit dane tepelne hodnoty.
Co je stary,to je dobry ...
Uživatelský avatar
Rimmerak
Dustojník hvězdné pěchoty
Příspěvky: 870
Registrován: pon 17. lis 2008 0:13:35
Kontaktovat uživatele:

Re: Sviečky NGK vs. Denso

Příspěvek od Rimmerak »

Já tam mám jednoelektrodový 9ky od NGK za 160kč kus a spokojenost :-) Oproti starým dvouelektrodovým co tam byly předtím rozdíl nula.
R 1997, od 37000km, teď 78000 km.
Uživatelský avatar
DEEP
Dustojník hvězdné pěchoty
Příspěvky: 671
Registrován: sob 01. lis 2008 14:37:48
Bydliště: Hradek nad Nisou Okr. Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Sviečky NGK vs. Denso

Příspěvek od DEEP »

A tak si to tady naskrabu znova:Sinner mi to uz nekde smazal nebudu rikad kde.Moje chyba :oops: :oops: :oops:
Je tu nekdo z Pardubic nekdo v tomto okoli prodava levne svicky NGK CR9EK ja potrebuju 4ks.
Akorat bych nerad kupoval zajice v pytly.Tak se radsi optam.Nerad bych naletel.Cena je totiz Vic nez super
199kc\ks.
http://moto.bazac.cz/z/101349/
Co je stary,to je dobry ...
Uživatelský avatar
Rimmerak
Dustojník hvězdné pěchoty
Příspěvky: 870
Registrován: pon 17. lis 2008 0:13:35
Kontaktovat uživatele:

Re: Sviečky NGK vs. Denso

Příspěvek od Rimmerak »

Já našel nejlevjnější za 218kč. Myslím ,že těch 199 není nereálnejch. http://www.inmoto.cz/cr9ek-ngk
R 1997, od 37000km, teď 78000 km.
Uživatelský avatar
komcas
Big motorkář
Příspěvky: 151
Registrován: pon 31. srp 2009 1:19:39
Bydliště: Blansko

Re: Sviečky NGK vs. Denso

Příspěvek od komcas »

tak to máte levný! U nás v Blansku je mají v prodejně za cca 289Kč :cry:
Filtr na olej za 119 je ale dobrá cena.
Baterku za 990Kč je taky klasika.
Olej za 279Kč/l (5100) ...jen tak pro zajímavost
r.v.1999; poč.stav: 13300km x 32222km nyní; Pneu Michelin Anakee 2; Motul 5100; NGK CR10EK-22222km; Goldfren AD(vydržely jen 15000km) +seřízení ventylů-24200km
Výlety: Barcelona, Řím; UK
Uživatelský avatar
DEEP
Dustojník hvězdné pěchoty
Příspěvky: 671
Registrován: sob 01. lis 2008 14:37:48
Bydliště: Hradek nad Nisou Okr. Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Sviečky NGK vs. Denso

Příspěvek od DEEP »

komcas píše:tak to máte levný! U nás v Blansku je mají v prodejně za cca 289Kč :cry:
Filtr na olej za 119 je ale dobrá cena.
Baterku za 990Kč je taky klasika.
Olej za 279Kč/l (5100) ...jen tak pro zajímavost
Ja kupuju Castrol GPS Za 190kc
Co je stary,to je dobry ...
Uživatelský avatar
Rimmerak
Dustojník hvězdné pěchoty
Příspěvky: 870
Registrován: pon 17. lis 2008 0:13:35
Kontaktovat uživatele:

Re: Sviečky NGK vs. Denso

Příspěvek od Rimmerak »

Tak to já kupuju poslední 3 roky 95% jakýhkoliv věcí po internetu a většina nejlevnějších e-shopů je z Brna nebo okolí. Zrovna na vánoce sem si koupil Nerve kalhoty, Panolin 10W40 a nákrčník z Českýho Těšína, ceny super. www.motogaraz.cz :-)
Tady okolo Prahy v obchodech kór na motorku nic nekupuju, je tu draho. Ten Motul Ester 5100 je tu taky kolem 280kč litr. Svíce taky kolem 280kč kus. To už mi vyjde s poštovným stejně draho ta z netu. Při dvou už 80kč ušetřím :-D
R 1997, od 37000km, teď 78000 km.
Uživatelský avatar
komcas
Big motorkář
Příspěvky: 151
Registrován: pon 31. srp 2009 1:19:39
Bydliště: Blansko

Re: Sviečky NGK vs. Denso

Příspěvek od komcas »

Kamarádi, poraďte mi.

Kdy mám vyměnit svíčky?

Ptám se proto, že motorka jede v pohodě a já nechci utratit 500Kč za nové svíčky. Až budou prašule, tak je vyměním.
(nevím jak staré jsou co tam jsou, ale maximálně od "narození" ...tedy 20 000km. Vytáhnu z Freewindu skoro maximálku, takže omezení mi zatím nedávají)
r.v.1999; poč.stav: 13300km x 32222km nyní; Pneu Michelin Anakee 2; Motul 5100; NGK CR10EK-22222km; Goldfren AD(vydržely jen 15000km) +seřízení ventylů-24200km
Výlety: Barcelona, Řím; UK
Uživatelský avatar
Rimmerak
Dustojník hvězdné pěchoty
Příspěvky: 870
Registrován: pon 17. lis 2008 0:13:35
Kontaktovat uživatele:

Re: Sviečky NGK vs. Denso

Příspěvek od Rimmerak »

Já je měnil vyloženě preventivně. Vzhledem k tomu, že tam jsou dvě tak můžeš jezdit dokud jedna nepřestane fungovat :-) a pak teprve vyměnit :-) Jinak můžeš na ně podívat, jestli nejsou nějak poškozený elektrody na svíčce a pokud ne, tak budou ještě určitě nějaký čas fungovat. PS nebo si kup tu jednohrotovou, NGK CR9E za 180kč a voz jí ssebou s klíčem na svíce.
R 1997, od 37000km, teď 78000 km.
Odpovědět