Netěsnost motoru
- Zeusik
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 556
- Registrován: pát 10. črc 2009 17:32:58
- Bydliště: stredočeky kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Netěsnost motoru
Tak po vikendovem vyletu Praha Ostrava a zpět kdy mi jen tak lechce prosakoval olej mě už teče jak svině.čeka mě vyměnit těsněni šponovaku rozvodu pokud jsem to dobře odhalil tak držte palce bude to poprve
- DEEP
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 671
- Registrován: sob 01. lis 2008 14:37:48
- Bydliště: Hradek nad Nisou Okr. Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Netěsnost motoru
Ten sponovak jsem delal jednomu typkovi u mne doma.Mel celej moitor zablitej olejem.To stary tesneni jsem proste ulamovakem odriznul a dal spesl silikon co pouziva Skodovka na motory.A....Zeusik píše:Tak po vikendovem vyletu Praha Ostrava a zpět kdy mi jen tak lechce prosakoval olej mě už teče jak svině.čeka mě vyměnit těsněni šponovaku rozvodu pokud jsem to dobře odhalil tak držte palce bude to poprve
Pohoda ani kapka.
Co je stary,to je dobry ...
- Zeusik
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 556
- Registrován: pát 10. črc 2009 17:32:58
- Bydliště: stredočeky kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Netěsnost motoru
DEEP píše:Ten sponovak jsem delal jednomu typkovi u mne doma.Mel celej moitor zablitej olejem.To stary tesneni jsem proste ulamovakem odriznul a dal spesl silikon co pouziva Skodovka na motory.A....Zeusik píše:Tak po vikendovem vyletu Praha Ostrava a zpět kdy mi jen tak lechce prosakoval olej mě už teče jak svině.čeka mě vyměnit těsněni šponovaku rozvodu pokud jsem to dobře odhalil tak držte palce bude to poprve
Pohoda ani kapka.
Ja dal nove tesneni pockal si 3 dny na nej nez dojde a v celku jsem vymenu zvladl az na to ze mi nesel povolit jden sroub na vyfuku tak jsem to delal pres vyfuk (malinko tam zavatel ) ale zvladl jsem to silikon jsem nedaval a bylo to ok be kapky oleje....
Re: Frostys
čauky taky mě to čeká, tak se chci zeptat jek se ten tmel přesně jmenuje, abych tam při mým štěstí nenaplácal něco jinýho
už mě to chčije straašně zezačátku skoro nic, ale teď už to nejde...
už mě to chčije straašně zezačátku skoro nic, ale teď už to nejde...
Rimmerak píše:Mě to tady na tom místě teklo taky. Z ničeho nic to začalo, měl sem uplně zaolejovanou botu a nohavici a uchcalo asi půl litru během chvíle.
Trošku na k*kot se to mění, protože je tam málo místa na jakýkoliv nářadí. Já odmontoval výfukovej svod a padáky a pak to jakžtakž jde ale je to opruz povolit. Když povolíš ty dva imbusáčky co šponovák drží, tak šponovák vytáhneš a vyjede z něj ta šponovací tyčka.
Já tam nedával papírový těsnění ale použil jsem těsnící silikonovej tmel na motory (takovej oranžovej). Když tam budeš šponovák vracet, musíš na jeho konci vyšroubovat šroubek a šáhnout do něj šroubovákem a šponovací tyčku, která je na šroubu s vysokým stoupáním a pružině, povytáhnout otáčením a držet jí dokud šponovák nenasadíš kde byl, jinak ti zase vyjede a nepůjde to nasadit. Pak ho utáhnout (v případě silikonu né až na krev, ale nechat nejdřív tmel zvulkanizovat a dotáhnout úplně až druhý den). Od opravy najeto 4000km a ani kapička.
Pak vrátit svod výfuku a mít s tím pevný nervy. Já byl z toho ježka v kleci na prášky.
- DEEP
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 671
- Registrován: sob 01. lis 2008 14:37:48
- Bydliště: Hradek nad Nisou Okr. Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Netěsnost motoru
Koukam ze jsem tady trosku zaspal dobu.Snad va to pomuze ted:
Co je stary,to je dobry ...
- DEEP
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 671
- Registrován: sob 01. lis 2008 14:37:48
- Bydliště: Hradek nad Nisou Okr. Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Netěsnost motoru
Koukam ze jsem tady trosku zaspal dobu.Snad va to pomuze ted:
- Přílohy
-
- 07102009218 (Custom).jpg (47.63 KiB) Zobrazeno 23115 x
Co je stary,to je dobry ...
Re: Netěsnost motoru
taky mě to tam prosakuje... Nejdřív jsem myslel, že je to netěsnost svíčky, ale asi to bude jak říkáte:
"..časem se skulinka objeví"
Otázka zní: Je nutné s tím něco dělat? Za 5000km spotřeba cca 100ml oleje.
Spíš esteticky je to takový špinavý, jak to vítr rozfoukne až k benzínovému ventilu od nádrže
"..časem se skulinka objeví"
Otázka zní: Je nutné s tím něco dělat? Za 5000km spotřeba cca 100ml oleje.
Spíš esteticky je to takový špinavý, jak to vítr rozfoukne až k benzínovému ventilu od nádrže
r.v.1999; poč.stav: 13300km x 32222km nyní; Pneu Michelin Anakee 2; Motul 5100; NGK CR10EK-22222km; Goldfren AD(vydržely jen 15000km) +seřízení ventylů-24200km
Výlety: Barcelona, Řím; UK
Výlety: Barcelona, Řím; UK
- DEEP
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 671
- Registrován: sob 01. lis 2008 14:37:48
- Bydliště: Hradek nad Nisou Okr. Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Netěsnost motoru
No jestli mas rad Masinu v cajku tak s tim neco delej.A jestli ti to je putna tak to nech plavat ,no.Holt budes mit za cas takovou malou olejovou kouly jako napriklad byly CZ.
Co je stary,to je dobry ...
Re: Netěsnost motoru
Tohle je parádní odkaz. Dávám 1*DEEP píše:neco od SUZUKI
http://gsxr.wz.cz/sacs.htm
ɐɹoɟ oɥıuznʞsıp ɹoʇɐɹǝpoɯ
Všechno co je príma, je buď nebezpečné, zakázané, drahé a nebo se po tom tloustne.
"Piješ?" Pokud je to otázka, tak ne, pokud je to nabídka, tak ano!
Všechno co je príma, je buď nebezpečné, zakázané, drahé a nebo se po tom tloustne.
"Piješ?" Pokud je to otázka, tak ne, pokud je to nabídka, tak ano!
- Rimmerak
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 870
- Registrován: pon 17. lis 2008 0:13:35
- Kontaktovat uživatele:
Re: Netěsnost motoru
Hale já jsem zjistil, že mi to teče ted docela hodně a vypadá to že to jde od toho velikýho šroubu co drží hlavu na válci. Jak je vedle svíčky na levo a napravo. Tuším na 17 klíč. Dotáhnout nejde. Je pod ním měděná podložka. Podle mě to teče tam. Co s tím? Nechci mít moto od oleje, v kolonách se to tam peče a smrdí to.
R 1997, od 37000km, teď 78000 km.
- Household
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 534
- Registrován: stř 01. říj 2008 7:34:00
- Bydliště: Slovensko
Re: Netěsnost motoru
Tiež mám tento problém, aj keď len v malom merítku, proste to len tak zmokvalo.
V stredu šibal 120km vkuse 140-150 km/h, proste čo to dalo a všimol som, že tiež mi to presiaklo práve na tých dvoch šroubách. Až som sa zľakol po príchode domov čo to smrdí
Dnes ráno som bol v servise a teba vraj vymeniť tie medené podložky a dotiahnuť momentovým kľúčom.
Pri prehriati motoru vraj povolia tie podložky a šrouby. No počkám si ale aj na verdikt miestnych odborníkov
V stredu šibal 120km vkuse 140-150 km/h, proste čo to dalo a všimol som, že tiež mi to presiaklo práve na tých dvoch šroubách. Až som sa zľakol po príchode domov čo to smrdí
Dnes ráno som bol v servise a teba vraj vymeniť tie medené podložky a dotiahnuť momentovým kľúčom.
Pri prehriati motoru vraj povolia tie podložky a šrouby. No počkám si ale aj na verdikt miestnych odborníkov
- Rimmerak
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 870
- Registrován: pon 17. lis 2008 0:13:35
- Kontaktovat uživatele:
Re: Netěsnost motoru
Já bych si ty měděný podložky klidně vyměnil, ale nevím co se stane když ten šroub vyšroubuju... Jestli někde něco neupadne Myslím tím, jestli na něm ještě neco někde nedrží v motoru. Ještě mě napadlo zapatlat to okolo tý podložky silikonem na motory.
PS neví někdo utahovací moment těch šroubů? Já čučím do servisního manuálu a nevidím to tu Zkusil bych jeden vyndat a juknout na tu měděnou podložku, jestli se dá koupit.
PS2 : Tak je to 38N.m. Jdu to zkusit, jestli nechtějí jen dotáhnout.
PS3: Tak ten co to okolo teklo byl utáhlý jen na nějakých 20N.m. Na dotáhnutí na 40N.m byla potřeba skoro polovina otáčky ! Tak už to snad nepoteče.
PS neví někdo utahovací moment těch šroubů? Já čučím do servisního manuálu a nevidím to tu Zkusil bych jeden vyndat a juknout na tu měděnou podložku, jestli se dá koupit.
PS2 : Tak je to 38N.m. Jdu to zkusit, jestli nechtějí jen dotáhnout.
PS3: Tak ten co to okolo teklo byl utáhlý jen na nějakých 20N.m. Na dotáhnutí na 40N.m byla potřeba skoro polovina otáčky ! Tak už to snad nepoteče.
R 1997, od 37000km, teď 78000 km.
Re: Netěsnost motoru
Kluci! začne to prosakovat až když jedete právě těch 120Km/h a víc. Při testování v nižších rychlostech se nic neprojevilo.
Nemělo by to prosakovat z pod toho šroubu, ale pod víkem hlavy. K tomu šroubu to jen steče (a taky k zadní svíčce. Přední je čistá).
Nápad s utažením mě taky už napadl. I to, že by to mohlo téct právě z pod tohoto šroubu. Chce to dotáhnout. A co dotáhnout víc to víko té hlavy? Třeba přidat 10 Nm Napište jestli něco z toho pomohlo. Nechce se mi sundávat celé víko hlavy.
Nemělo by to prosakovat z pod toho šroubu, ale pod víkem hlavy. K tomu šroubu to jen steče (a taky k zadní svíčce. Přední je čistá).
Nápad s utažením mě taky už napadl. I to, že by to mohlo téct právě z pod tohoto šroubu. Chce to dotáhnout. A co dotáhnout víc to víko té hlavy? Třeba přidat 10 Nm Napište jestli něco z toho pomohlo. Nechce se mi sundávat celé víko hlavy.
r.v.1999; poč.stav: 13300km x 32222km nyní; Pneu Michelin Anakee 2; Motul 5100; NGK CR10EK-22222km; Goldfren AD(vydržely jen 15000km) +seřízení ventylů-24200km
Výlety: Barcelona, Řím; UK
Výlety: Barcelona, Řím; UK
- Rimmerak
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 870
- Registrován: pon 17. lis 2008 0:13:35
- Kontaktovat uživatele:
Re: Netěsnost motoru
Víko hlavy neteče. To mám přetěsněný. Teče to 100% kolem toho šroubu. Sledoval jsem to. Rychlost na to vliv nemá, po 50km začně být olej kolem šroubu, po 150 už stéká a po 300 už je až u výfuku a peče se tam a smrdí.
R 1997, od 37000km, teď 78000 km.
Re: Netěsnost motoru
Hel je to fakt bolák, já mám nově přetěsněno včetně nového těsnění a po nájezdu cca 2000km to začalo zase sáknout. Je fakt že sem jí chudinku štval v Rakousku po horách a potom po dálnici domů.Rimmerak píše:Víko hlavy neteče. To mám přetěsněný. Teče to 100% kolem toho šroubu. Sledoval jsem to. Rychlost na to vliv nemá, po 50km začně být olej kolem šroubu, po 150 už stéká a po 300 už je až u výfuku a peče se tam a smrdí.
ɐɹoɟ oɥıuznʞsıp ɹoʇɐɹǝpoɯ
Všechno co je príma, je buď nebezpečné, zakázané, drahé a nebo se po tom tloustne.
"Piješ?" Pokud je to otázka, tak ne, pokud je to nabídka, tak ano!
Všechno co je príma, je buď nebezpečné, zakázané, drahé a nebo se po tom tloustne.
"Piješ?" Pokud je to otázka, tak ne, pokud je to nabídka, tak ano!
- Rimmerak
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 870
- Registrován: pon 17. lis 2008 0:13:35
- Kontaktovat uživatele:
Re: Netěsnost motoru
Já to okolo toho šroubu zkusím pořádně odmastit a zapatlat to silikonem. Chtěl jsem to udělat už minule, ale nenašel jsem ho, tak musím nejdřív koupit.
Podle mě tam není velkej tlak, takže ten silikon pokud se přilepí, tak to snad udrží.
Podle mě tam není velkej tlak, takže ten silikon pokud se přilepí, tak to snad udrží.
R 1997, od 37000km, teď 78000 km.
Re: Netěsnost motoru
Jako je pravda, že je to kolem toho šroubu pořád zaolejovaný a to i po vystříkání wapkou
Těším se na rezult
Těším se na rezult
r.v.1999; poč.stav: 13300km x 32222km nyní; Pneu Michelin Anakee 2; Motul 5100; NGK CR10EK-22222km; Goldfren AD(vydržely jen 15000km) +seřízení ventylů-24200km
Výlety: Barcelona, Řím; UK
Výlety: Barcelona, Řím; UK
Re: Netěsnost motoru
Podle toho jakou máš wapku, máme v práci macka kterej ti klidně sundá i lak, ten to očistí.komcas píše:Jako je pravda, že je to kolem toho šroubu pořád zaolejovaný a to i po vystříkání wapkou
Těším se na rezult
ɐɹoɟ oɥıuznʞsıp ɹoʇɐɹǝpoɯ
Všechno co je príma, je buď nebezpečné, zakázané, drahé a nebo se po tom tloustne.
"Piješ?" Pokud je to otázka, tak ne, pokud je to nabídka, tak ano!
Všechno co je príma, je buď nebezpečné, zakázané, drahé a nebo se po tom tloustne.
"Piješ?" Pokud je to otázka, tak ne, pokud je to nabídka, tak ano!
Re: Netěsnost motoru
Pořád to chlémstáááá Prosakuje, skapává na koleno a při vyšších rychlostech až na alternátor.
Kluk co mi šteloval ventyly prý ty velký šrouby dotáhl - že byly málo dotáhlé, ale mě se zdá, že to teče víc a víc. Navíc olej vůbec ale vůbec nemizí!!! Moje řešení je tohle: prosakuje mi to ze zadní svíčky! Už při výměně svíčky jsem si všiml zapečeného oleje pod těsněním svíčky. Svíčka tedy nesedí rovně a při vysokých otáčkách prosakuje směs ven. Proto není úbytek oleje a přesto jsou po 30km rychlé jízdy všechny horní žebra zašpiněné. Kape z nich něco na koleno.
Kluk co mi šteloval ventyly prý ty velký šrouby dotáhl - že byly málo dotáhlé, ale mě se zdá, že to teče víc a víc. Navíc olej vůbec ale vůbec nemizí!!! Moje řešení je tohle: prosakuje mi to ze zadní svíčky! Už při výměně svíčky jsem si všiml zapečeného oleje pod těsněním svíčky. Svíčka tedy nesedí rovně a při vysokých otáčkách prosakuje směs ven. Proto není úbytek oleje a přesto jsou po 30km rychlé jízdy všechny horní žebra zašpiněné. Kape z nich něco na koleno.
r.v.1999; poč.stav: 13300km x 32222km nyní; Pneu Michelin Anakee 2; Motul 5100; NGK CR10EK-22222km; Goldfren AD(vydržely jen 15000km) +seřízení ventylů-24200km
Výlety: Barcelona, Řím; UK
Výlety: Barcelona, Řím; UK
- Rimmerak
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 870
- Registrován: pon 17. lis 2008 0:13:35
- Kontaktovat uživatele:
Re: Netěsnost motoru
Tak už jsem přišel na to kudy nám ten olej teče, ten na straně u svíček jak zasírá celej motor a kape na koleno výfuku. Ty dva šrouby, jak drží hlavu na válci, jak jsou pod nima ty měděný podložky, tak koukejte jak ta podložka vypadá, je vymačkaná. Nechal jsem si vyrobit nový podložky, vyžíhal jsem je a už to ani nekápne
R 1997, od 37000km, teď 78000 km.
- Rimmerak
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 870
- Registrován: pon 17. lis 2008 0:13:35
- Kontaktovat uživatele:
Re: Netěsnost motoru
Komco, směs je jen benzín a vzduch To by se hned vypařilo a nedělalo by to takovej bordel. Olej ubývá tak málo, že si toho nevšimneš. Ale je to olej. Určitě. Neboj už to řeším dlouho a konečně sem na to kápnul.
R 1997, od 37000km, teď 78000 km.
Re: Netěsnost motoru
Chlape, tak ty se fakt ve světě nestratíš. Smekám před tebou.
Nechválím tě proto, abych dostal slevu na padáky, je to prostě tak.
Nechválím tě proto, abych dostal slevu na padáky, je to prostě tak.
- Rimmerak
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 870
- Registrován: pon 17. lis 2008 0:13:35
- Kontaktovat uživatele:
Re: Netěsnost motoru
Mimochodem, kdyby někdo plánoval výměnu těch podložek, tak jsem si nechal vyrobit 4. Takže dvě můžu prvnímu zájemci poslat.
R 1997, od 37000km, teď 78000 km.
- LiborZ
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 571
- Registrován: úte 29. čer 2010 21:36:04
- Bydliště: Prušánky
Re: Netěsnost motoru
Rimmeraku, beru je a smáznu Ti ty dvě dlužné pivaRimmerak píše:Mimochodem, kdyby někdo plánoval výměnu těch podložek, tak jsem si nechal vyrobit 4. Takže dvě můžu prvnímu zájemci poslat.