Je to rána z volnoběžky a je normální. Kopne jí nedotáhnutá komprese nad úvrať. Alespoň to všichni říkají. Normální to nebylo u Cagivy Canyon a River, kde volnoběžka odcházela po 10-20 tisících a stála 10 000kč.
Dá se tomu předejít. Vytočit motor tak na 2000-2500 otáček a chcípnout to v těch otáčkách. Pak to ránu neudělá. Motor doběhne krásně plynule.
Vypínání motoru
- Rimmerak
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 870
- Registrován: pon 17. lis 2008 0:13:35
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vypínání motoru
R 1997, od 37000km, teď 78000 km.
- sandman.21
- Big motorkář
- Příspěvky: 113
- Registrován: ned 21. čer 2009 9:46:00
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vypínání motoru
To: Rimmerak
No dočetl jsem se o tom, ale stejně i když motru dám cca 2500 - 3000 otáček před chcípnutím, tak sem tam to klepne.
Ale je to o poznání míň krát, než chcípat motor při volnoběhu.... díkyyy
No dočetl jsem se o tom, ale stejně i když motru dám cca 2500 - 3000 otáček před chcípnutím, tak sem tam to klepne.
Ale je to o poznání míň krát, než chcípat motor při volnoběhu.... díkyyy
Freewind r.v.1999, modro-stříbrná, najeto při koupi 42tis, teď 48 tis. , vyhřívaný hefty,kufr GIVI, pneu MITAS E08
- Household
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 534
- Registrován: stř 01. říj 2008 7:34:00
- Bydliště: Slovensko
Re: Vypínání motoru
Mne sa najviac osvedčilo pri dojazde pred dom idem pomaly a: Stlačiť spojku, neutrál trošku plynu a chcípak. preleštiť kým vychladne a odparkovať na koberec
Neťukla už dlho
Neťukla už dlho