Vitouš píše:Tak se musím pochlubit taky jsem rozšířil vaše řady.Mám teď moc krásnej zvuk.Maikl mě jel naproti když jem jel z montáže v Rožmitálu a byl z mého laďáku skoro zelenej závistí
Cestou zpět jsme se zastavili pro Rimmeraka kterej se snáma svezl ke mě na chalupu.No vlastně jsme se moc nesvezli protože jsme cestou pěkně zmokli.(já ten den už potřetí)Já vlastně moc nezmokl oblékl jsem si nepromoky ale Michal se Zdeňkem u nás ždímali i ponožky.
Ještě k tomu seřízení:měl jsem seřízený karburátory na 4 otáčky a i s laďákem to ani moc nestřílelo.Dle rady zde na webu jsem nastavil 4,5 otáčky a motka začala mít divnej zvuk více poprdlávala a více začala střílet a zvíšil se mě volnoběh.Tak jsem to zase vrátil na 4 otáčky a až budu mít čas tak začnu laborovat.Svíčky mám šedivé.Akorát přístup k tomu pravímu šroubu u karbece je hrůza.
Jezdíš s homologační vložkou?
Já jo, nevím jestli můžu psát svoje postřehy, páč jsem úplný laik, ale vydedukoval jsem toto:
Originál otáčky: volnoběh nedrží, ve středních a vysokých otáčkách to je fakt mazec skvěle to tahá.
4 otáčky: volnoběh drží, už se to tak pěkně nevytáčí, ale docela pohoda, řekl bych optimal.
5 otáček: tady mi přišlo, že už motorka moc netahá. Trochu nuda, nemá takovou akceleraci.
Takže jsem to nastavil na 4 otáčky, jako Vitouš.
Jak říkám, jsem úplný amatér v tomhle ohledu, takže to berte s rezervou.
P.S. Vitouši, kdyby jsi našel nějakou optimálnější variantu, tak napiš, určitě jí zkusím