No urcite nepotesi, ak ta motorka zradi...
Ale to bude len nejaka banalita, na ktorej sa neskor budes dobre zabavat
Mozno si uz skusal..
1. pri vypnutej moto odpoj hadicku iducu z palivoveho ventilu do karburatorov, benzin pri polohe kohuta PRI a RES tiect nesmie, pri polohe PRI tiect musi...
2. aj keby bol vadny palivovy ventil a pustal benzin vo vsetkych troch polohach, benzin sa z karburatora do motora dostat nesmie - na spodku karburatora su "palivove nadrze" - tam ako prve priteka palivo z nadrze, v tychto komorach su plavaky - ako benzin priteka, hladina paliva sa zvysuje a pri dosiahnuti istej vysky gumena ihla na plavaku privod paliva uzavrie - mozno je uz ta ihla "vyklepana" a netesni dobre, alebo je tam nejaka necistota a tym padom Ti preplavuje karburator
Ak si este nedal novy olej, tak skus dat kohut do polohy PRI, trochu pockaj, potom odpoj benzinovu hadicku od palivoveho ventilu a striekackou do tej strekni benzin - aby bol doplna. Benzin by sa z hadicky nemal "tratit".
Pripadne nemusis odpajat hadicku, len daj kohut do polohy PRI a pockaj (mozno den?, pol dna?), ci sa v olejoznaku o5 neobjavi benzin (samozrejme ak si este nedal novy olej) - ale to mi pripada trochu drasticke
3. spominas, ze karburator a palivovy ventil by mali byt v poriadku, tak este mi napada, ze mozes mat zle pozapajane hadicky medzi nadrzou, karburatorom a airboxom - napriklad ze vdaka podtlaku v airboxe sa Ti tam dostava benzin (aj ked si to zle zapojenie velmi nedokazem predstavit)
4. kupim plasty
![Velmi šťastný :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)