míla3 píše:Ahoj! Tak jak psal Rimmerak o tom mladym a vlasatym, tak jsem to byl asi já! Když to pošteluješ, tak to nestřílí do výfuku? A to je tím č. 29? čau
Jj, když to pošteluješ, tak to při brždění motorem jen jednou až dvakrát střelí a pak to jenom pobublává. Před seřízením to střílelo při každým ubrání plynu jak vostrá, hooodně vostrá kroska a během těch 100km z rožmitálu domu se nepříjemně zabarvila svíčka a vytvořili se na ní vyšší teplotou takový pecičky. Takže bacha na to, chce to seřídit a zkouknout po nějakým čase svíčku, jestli je hnědá jak má být.
No a k tomu seštelování. Je to ten šroubek č. 29 na mikrofiši, je to ten největší šroubek schovaný v nálitku na karbeci směrem k válci. Bacha na to, je na každém karburátoru jeden, seštelovat oba a co nejvíc stejně. Já je utáhnul a pak otočil každým o 4,5 otáčky a jel projet. Už to bylo podstatně lepší, ale kolem 3500 otáček to střelilo do výfuku tak 5-6×. Tak jsem to pak nechal ještě vychladnout a přidal ještě jednu otáčku a teď je to téměř v pohodě. Střelí jednou, dvakrát. A jen kolem těch 3500-4000 otáček. V jiných režimech to jen pobublává.
A další zajímavej poznatek - s tlumítkem je to potřeba mít seřízený úplně stejně jako když je výfuk otevřenej - z toho usuzuju, že nejde o tlakovou ucpávku, ale opravdu jen o rozmělnění hluku. Výfuk zůstane laďákem i s db-killer vložkou.
A věc, který si všimnete hned, že to jde líp do otáček a líp se to dostává do vyšších otáček při rozjezdu.
R 1997, od 37000km, teď 78000 km.