Popřípadě kolečko 16 zubů?
Originál je 45 a 15.
Zajímá mě, jaký to má vliv na rychlost.

15:45....=...1:3J-Fox píše:Máte někdo rozetu 42 nebo 43 zubů?
Popřípadě kolečko 16 zubů?
Originál je 45 a 15.
Zajímá mě, jaký to má vliv na rychlost.
To je jasný.traxxas píše:15:45....=...1:3J-Fox píše:Máte někdo rozetu 42 nebo 43 zubů?
Popřípadě kolečko 16 zubů?
Originál je 45 a 15.
Zajímá mě, jaký to má vliv na rychlost.
16:42-43...=...1:2,62-2,69
je to na zvýšení maximálky v neprospěch akcelerace a tahu v kopcích![]()
pind píše:Skusal uz niekto zmenu rozety alebo pastorku, tak aby pri rovnakych otackach, isiel rychlejsie?
110 km/h idem pri zhruba 5500 ot/min. Je realna zmena retazovej sady za taku, aby som tuto rychlost isiel pri zhruba 5000 ot/min napriklad?
Zkoušel jsem malé kolečko o jeden zub méně aby to bylo výce do tahu.Rozdíl byl malej tak jsem to vrátil .O zub větší kolečko nebo menší rozeta aby byla do rychla se nedá na wětráka normálně koupit.Radili mě zakázkovou výrobu.Fox měl stejnej poznatek.Tak jsem experiment vzdal.pind píše:Skusal uz niekto zmenu rozety alebo pastorku, tak aby pri rovnakych otackach, isiel rychlejsie?
110 km/h idem pri zhruba 5500 ot/min. Je realna zmena retazovej sady za taku, aby som tuto rychlost isiel pri zhruba 5000 ot/min napriklad?
Vitouš píše:Zkoušel jsem malé kolečko o jeden zub méně aby to bylo výce do tahu.Rozdíl byl malej tak jsem to vrátil .O zub větší kolečko nebo menší rozeta aby byla do rychla se nedá na wětráka normálně koupit.Radili mě zakázkovou výrobu.Fox měl stejnej poznatek.Tak jsem experiment vzdal.pind píše:Skusal uz niekto zmenu rozety alebo pastorku, tak aby pri rovnakych otackach, isiel rychlejsie?
110 km/h idem pri zhruba 5500 ot/min. Je realna zmena retazovej sady za taku, aby som tuto rychlost isiel pri zhruba 5000 ot/min napriklad?
Přesně tak.Vitouš píše:Zkoušel jsem malé kolečko o jeden zub méně aby to bylo výce do tahu.Rozdíl byl malej tak jsem to vrátil .O zub větší kolečko nebo menší rozeta aby byla do rychla se nedá na wětráka normálně koupit.Radili mě zakázkovou výrobu.Fox měl stejnej poznatek.Tak jsem experiment vzdal.pind píše:Skusal uz niekto zmenu rozety alebo pastorku, tak aby pri rovnakych otackach, isiel rychlejsie?
110 km/h idem pri zhruba 5500 ot/min. Je realna zmena retazovej sady za taku, aby som tuto rychlost isiel pri zhruba 5000 ot/min napriklad?
Mě tam 6ka rozhodně nechybí.Při představě že bych na ni jel po dálnici 180 km/hod mě běhá mráz po zádech.Protože s Freewindem to pěkně háže už při 140 km/hod.Není na to prostě stavěnej a já ho nekupoval kvůli vysoké rychlosti,ale proto že se s ním dá projet skoro všude.J-Fox píše:Přesně tak.Vitouš píše:Zkoušel jsem malé kolečko o jeden zub méně aby to bylo výce do tahu.Rozdíl byl malej tak jsem to vrátil .O zub větší kolečko nebo menší rozeta aby byla do rychla se nedá na wětráka normálně koupit.Radili mě zakázkovou výrobu.Fox měl stejnej poznatek.Tak jsem experiment vzdal.pind píše:Skusal uz niekto zmenu rozety alebo pastorku, tak aby pri rovnakych otackach, isiel rychlejsie?
110 km/h idem pri zhruba 5500 ot/min. Je realna zmena retazovej sady za taku, aby som tuto rychlost isiel pri zhruba 5000 ot/min napriklad?
Měl jsem asi 30 min. rozhovozr s tech. podporou z http://www.motoretezy.cz kolečko nemá cenu schánět a kůli vysokým nárokům na pevnost, ti ho asi ani nikde nevyrobý. Jedině si nechat udělat rozetu. Ale hodně mě od toho odrazoval. Asi se hold budeme muset smířit s tím že tam ta 6 prostě chybý.