Ahoj všichni. Po delší odmlce kdy jsem osedlal transalpa.. jsem tu nebyl moc aktivní. Každopádně mám pár otázek. Přitáhli jsme domů dalšího bvětráka. Skoro zadarmo. Pojízdného, ale má na sobě dost ran a některé věci fakt sám neudělám.
Za
1) jak moc vadí vysypané čidlo neutrálu. Neustále svítí. Popřípadě vyplatí se vůbec opravovat?
2) nejde rychlostní senzor. Originál tam je, ale někdo jo nahradil nějakým univerzálním senzorem připevněným na vidlici. Každopádně kabel vedl po vidlicí a přetrhl se. Za další nechápu proč, ale přístrojová deska není originál. Je nahrazena a tudíž tam je i jiná elektronika. Musím zjistit zdali by tam šel vrátit původní (mám náhradní funkční) kvůli eltkronice a konektorům nové přístrojovky.
3) nedrží Sytič. Po nastartování se vytažený Sytič okamžitě schodi do nízkých otáček a moto zdechne. Musí se držet rukou a pak už je to v pohodě.
Díky za odpovědi. A doufám ,že se uvidíme příští rok na nějakém sraze.
Názor zkušených
- Dave842
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 471
- Registrován: ned 01. led 2012 19:26:29
- Bydliště: Olomouc
Re: Názor zkušených
Za mě...:
1) Určitě bych to rozdělal. Čidlo je takový zalitý bazmek, který je přidělaný 2 šrouby. Nevíš proč svítí..může být špatnej kabel a čidlo držet na místě. Ale taky nemusí, může tam jen viset případně cokoliv dalšího. Problém je ten, že pokud tam bude viset tak se může pošrotovat se spojkovým košem hned vedle. A hlavně ty šrouby budou spadený někde ve skříni a ty nechceš aby se dostaly do soukolí..
Kontrola/výměna není tak složitá. Sundáš víko motoru, spojkový koš a seš na něm a zjistíš stav i PLASTOVÉHO ozubeného kola náhonu olejového čerpadla.
Ještě mě teďka napadlo, jestli to tam někdo takto bastlil, proměř napřed kabel vedoucí z neutrálovýho čidla z motoru. Je to klasickej spínač. Jestli totiž není chyba někde v kabeláži ke kontrolce..
2) Tady nevím co moc chceš poradit Osobně bych taky raději vrátil origoš..
3) Pokud toto nechceš řešit, neřeš a drž Jinak by podle mě pomohlo vyměnit bowden sytiče, resp. celý komplet sitiče (lanko, bowden, koncovky, novej vršek). Dělal jsem to kamarádovi na mašině. Sehnal jsem pouze origo a bylo celkem drahé, už nevím přesně, ale myslím kolem 1000.
1) Určitě bych to rozdělal. Čidlo je takový zalitý bazmek, který je přidělaný 2 šrouby. Nevíš proč svítí..může být špatnej kabel a čidlo držet na místě. Ale taky nemusí, může tam jen viset případně cokoliv dalšího. Problém je ten, že pokud tam bude viset tak se může pošrotovat se spojkovým košem hned vedle. A hlavně ty šrouby budou spadený někde ve skříni a ty nechceš aby se dostaly do soukolí..
Kontrola/výměna není tak složitá. Sundáš víko motoru, spojkový koš a seš na něm a zjistíš stav i PLASTOVÉHO ozubeného kola náhonu olejového čerpadla.
Ještě mě teďka napadlo, jestli to tam někdo takto bastlil, proměř napřed kabel vedoucí z neutrálovýho čidla z motoru. Je to klasickej spínač. Jestli totiž není chyba někde v kabeláži ke kontrolce..
2) Tady nevím co moc chceš poradit Osobně bych taky raději vrátil origoš..
3) Pokud toto nechceš řešit, neřeš a drž Jinak by podle mě pomohlo vyměnit bowden sytiče, resp. celý komplet sitiče (lanko, bowden, koncovky, novej vršek). Dělal jsem to kamarádovi na mašině. Sehnal jsem pouze origo a bylo celkem drahé, už nevím přesně, ale myslím kolem 1000.
D@VE
- LiborZ
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 571
- Registrován: úte 29. čer 2010 21:36:04
- Bydliště: Prušánky
Re: Názor zkušených
3) Mohla by zabrat i jednoduchá věc. Na táhle sytiče je gumový vlnovec. Chyť jej prsty úplně u "palubky" a otoč s ním ve směru hodinových ručiček. Je pod ním nějaký šroub či matice a čím víc se utáhne, tím pevněji drží sytič nastavenou polohu. Aspoň u mého wětráka to tak funguje