Zdravím, od pondělka konečně patřím mezi vás
Freewinda jsem koupil od pána co ho měl 3 sezóny a s motorem nic neřešil protože šel pořád dobře, jen měnil olej a filtr.
Zajímámě jestli má smysl to dát někam na seřízení ventilů, karburátorů nebo tak něco, když se na to dlouho nehrabalo.
Má to smysl? Případně co? Jede krásně, ale jestli se vyplatí nějaká levnější údržba tak si ji nechám udělat.
Nechci dopadnout jak s 125 Dandy kde se po necelý sezóně rozsipal motor...
PS: Sháním také kryt řetězu kvůli stk na přístí rok, nebo jestli je někdo z vysočiny kdo za rok jen půjčí na stk?
údržba, seřízení
- Radek
- Big motorkář
- Příspěvky: 154
- Registrován: pon 26. dub 2010 18:16:23
- Bydliště: Široký brod okres Jeseník
Re: údržba, seřízení
Co na to říct... koupeno 29000 km ,nyní 132000,tak jsem si řekl že bych se podíval na vůli ventilů....a ejhle byly skoro ok. Malinko to kámoš pošteloval,ale měl dodatek...nikomu to neříkej. S toho plyne co 6000 měnit olej a moto je nesmrtelné.
Re: údržba, seřízení
Jj, také bych se v tom zbytečně nevrtal.
ɐɹoɟ oɥıuznʞsıp ɹoʇɐɹǝpoɯ
Všechno co je príma, je buď nebezpečné, zakázané, drahé a nebo se po tom tloustne.
"Piješ?" Pokud je to otázka, tak ne, pokud je to nabídka, tak ano!
Všechno co je príma, je buď nebezpečné, zakázané, drahé a nebo se po tom tloustne.
"Piješ?" Pokud je to otázka, tak ne, pokud je to nabídka, tak ano!
Re: údržba, seřízení
Ok, radši na to nebudu šahat najeto 55tkm, r.v. 98
Taky mi říkal něco o měnění oleje na dvakrát
(Po zimě olej i filtr, zajet tak 300km a olej i filtr znova)
Má to smysl?
Ještě něco k řazení..
Jednička jde hůř, cítím zuby když jí tam klapnu tím se bojím ji tam kopnout pořádně a občas ji asi nedoťuknu a při rozjezdu vyskočí, je to normální?
A jen pro zajímavost, jaký tak držíte optimální otáčky? (Při udržování rychlosti) mám pocit že nejmíň klepe kolem tří, tak držím tam a pod 2.5 se snažím nechodit, jinak při ostřejší jízdě držím 4-6.
Taky mi říkal něco o měnění oleje na dvakrát
(Po zimě olej i filtr, zajet tak 300km a olej i filtr znova)
Má to smysl?
Ještě něco k řazení..
Jednička jde hůř, cítím zuby když jí tam klapnu tím se bojím ji tam kopnout pořádně a občas ji asi nedoťuknu a při rozjezdu vyskočí, je to normální?
A jen pro zajímavost, jaký tak držíte optimální otáčky? (Při udržování rychlosti) mám pocit že nejmíň klepe kolem tří, tak držím tam a pod 2.5 se snažím nechodit, jinak při ostřejší jízdě držím 4-6.
- Dave842
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 471
- Registrován: ned 01. led 2012 19:26:29
- Bydliště: Olomouc
Re: údržba, seřízení
Jedničku tam pořádně kopej, neštvi se s tím. Přes zuby půjde vždy, pokud stojíš a motor jede..
Na to měnění ojele bych se vybodnul.. Jendou na jaře stačí, případně podle nájezdu apod.
1 a 2 víceméně všechny otáčky. Na 3 bych moc nechodil pod 3tis. Na 4 a 5 bych nechodil pod 4tis. Jinak největší krouťák má v 5500 ot., takže pak se řídit podle toho
Na to měnění ojele bych se vybodnul.. Jendou na jaře stačí, případně podle nájezdu apod.
1 a 2 víceméně všechny otáčky. Na 3 bych moc nechodil pod 3tis. Na 4 a 5 bych nechodil pod 4tis. Jinak největší krouťák má v 5500 ot., takže pak se řídit podle toho
D@VE
Re: údržba, seřízení
Díky moc, jo to tak odpovídá mí jízdě
Jen mě štve že za plechovkama ve městě musím někdy na Jedničku :/
Jen mě štve že za plechovkama ve městě musím někdy na Jedničku :/