Snížení předních stupaček
Snížení předních stupaček
Mám 190cm a potřebuji snížit přední stupačky, aby se mi lépe složily nohy do výlisu na nádrži a tím bych měl i lepší posez. Když jsem zkoušel dát nohy pod stupačky, tak mi to připadlo mnohem lepší. Jak to ale konstrukčně vyřešit? Na levé straně by jakési přídavné prodlužovací destičce vadil boční stojan.
Rada?
Rada?
r.v.1999; poč.stav: 13300km x 32222km nyní; Pneu Michelin Anakee 2; Motul 5100; NGK CR10EK-22222km; Goldfren AD(vydržely jen 15000km) +seřízení ventylů-24200km
Výlety: Barcelona, Řím; UK
Výlety: Barcelona, Řím; UK
- Rimmerak
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 870
- Registrován: pon 17. lis 2008 0:13:35
- Kontaktovat uživatele:
Re: Snížení předních stupaček
Jde taky o to jak to moc klopíš, aby sis pak neškrtal. Podle mě by to šlo vyřešit jiným tím plechem na kterým stupačka drží, napravo určitě, nalevo nevím jak je to s tím bočním stojánkem, kouknu na to a něco zkusím vymyslet.
R 1997, od 37000km, teď 78000 km.
Re: Snížení předních stupaček
No moc to neklopím. Nikdy jsem neškrtl. Tak si myslím, že sníženi o 2 cm by nemělo negativní vliv. Jediné co mě napadá, je uříznout tu originální stupačku o 2cm a znovu přivařit. Žádné nástavce nebo šroubování nějakých plátů.
r.v.1999; poč.stav: 13300km x 32222km nyní; Pneu Michelin Anakee 2; Motul 5100; NGK CR10EK-22222km; Goldfren AD(vydržely jen 15000km) +seřízení ventylů-24200km
Výlety: Barcelona, Řím; UK
Výlety: Barcelona, Řím; UK
Re: Snížení předních stupaček
Nevíte, kde by se daly sehnat použité stupačky/ten jejich trojúhelníkový kus železa? Abych si nemusel řezat vlastní
r.v.1999; poč.stav: 13300km x 32222km nyní; Pneu Michelin Anakee 2; Motul 5100; NGK CR10EK-22222km; Goldfren AD(vydržely jen 15000km) +seřízení ventylů-24200km
Výlety: Barcelona, Řím; UK
Výlety: Barcelona, Řím; UK
Re: Snížení předních stupaček
byl jsem se zeptat v jedné větší dílně a asi půjdu do téhle varianty:
Originální tělo stupačky zůstane. Od těla se odřízne ten návarek ve tvaru "U" ve kterém je na ose samotná stupačka a přivaří se níž. Tak o 3-4cm.
Je to asi tak, jako byste si nohu nedali na stupačku, ale těsně pod stupačku. Výsledkem je to, že se mi kolena dostanou lépe do výřezu právě na kolena a budou v závětří polokapotáže. Kolena se posunou o cca 3-4cm blíž k nádrži. Jízda by tak měla být pohodlnější.
Co si o tom myslíte?
Originální tělo stupačky zůstane. Od těla se odřízne ten návarek ve tvaru "U" ve kterém je na ose samotná stupačka a přivaří se níž. Tak o 3-4cm.
Je to asi tak, jako byste si nohu nedali na stupačku, ale těsně pod stupačku. Výsledkem je to, že se mi kolena dostanou lépe do výřezu právě na kolena a budou v závětří polokapotáže. Kolena se posunou o cca 3-4cm blíž k nádrži. Jízda by tak měla být pohodlnější.
Co si o tom myslíte?
r.v.1999; poč.stav: 13300km x 32222km nyní; Pneu Michelin Anakee 2; Motul 5100; NGK CR10EK-22222km; Goldfren AD(vydržely jen 15000km) +seřízení ventylů-24200km
Výlety: Barcelona, Řím; UK
Výlety: Barcelona, Řím; UK
- Zeusik
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 556
- Registrován: pát 10. črc 2009 17:32:58
- Bydliště: stredočeky kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Snížení předních stupaček
ta stupačka je svařitelna normalně ja ji vařil ceočkem a pohoda toho se bat nemusiš
Re: Snížení předních stupaček
to je dobrá zpráva. Takže zítra jim to tam dám Snad se vejdu do 200Kč
r.v.1999; poč.stav: 13300km x 32222km nyní; Pneu Michelin Anakee 2; Motul 5100; NGK CR10EK-22222km; Goldfren AD(vydržely jen 15000km) +seřízení ventylů-24200km
Výlety: Barcelona, Řím; UK
Výlety: Barcelona, Řím; UK
Re: Snížení předních stupaček
Ahoj,
já jsem si nechal vyrobit nový držáky stupaček s použitím nějakých universálních krosových stupaček, jelikož jsem chtěl zachovat ty původní.
Postup byl asi takový, že jsem ukázal zámečníkovi ty původní stupačky i s držákama a poručil jsem si ty samý, ale o tři cm nižší.
Dopadlo to dobře a nohou škrtám minimálně.
Časem se pokusím dodat fotky.
Čau Jirka
já jsem si nechal vyrobit nový držáky stupaček s použitím nějakých universálních krosových stupaček, jelikož jsem chtěl zachovat ty původní.
Postup byl asi takový, že jsem ukázal zámečníkovi ty původní stupačky i s držákama a poručil jsem si ty samý, ale o tři cm nižší.
Dopadlo to dobře a nohou škrtám minimálně.
Časem se pokusím dodat fotky.
Čau Jirka
Re: Snížení předních stupaček
tak to je super informace. To bych taky rád. Mě se to nepodařilo to dát těm chlápkům na předělání. Počkám si na fotky a uvidím.
r.v.1999; poč.stav: 13300km x 32222km nyní; Pneu Michelin Anakee 2; Motul 5100; NGK CR10EK-22222km; Goldfren AD(vydržely jen 15000km) +seřízení ventylů-24200km
Výlety: Barcelona, Řím; UK
Výlety: Barcelona, Řím; UK
Re: Snížení předních stupaček
Ahoj,
tak jsem se konečně dokopal k tomu vyfocení upravených stupaček.
Snad ti to k něčemu bude.
tak jsem se konečně dokopal k tomu vyfocení upravených stupaček.
Snad ti to k něčemu bude.
- Přílohy
-
- Obraz021.jpg (73.98 KiB) Zobrazeno 18670 x
-
- Obraz009.jpg (90.65 KiB) Zobrazeno 18670 x
-
- Obraz008.jpg (78.13 KiB) Zobrazeno 18671 x
Re: Snížení předních stupaček
no je to hrubý... Ale z těch celokovových stupaček mám strach
r.v.1999; poč.stav: 13300km x 32222km nyní; Pneu Michelin Anakee 2; Motul 5100; NGK CR10EK-22222km; Goldfren AD(vydržely jen 15000km) +seřízení ventylů-24200km
Výlety: Barcelona, Řím; UK
Výlety: Barcelona, Řím; UK
Re: Snížení předních stupaček
Ahoj,
asi dost záleží jaký máš boty.
Já požívám takový hobby motokrosový a jsem spokojený.
jinak ta povrchová úprava není nic moc, protože jsem to natřel nejdřív základovkou a pak jsem dostal dobrej nápad a přetřel hemmeritem.
Výsledek je, že hemmerite rozežral tu základovku (prej to je tak správně, patří totiž rovnou na železo a nejlépe zrezlý) a celý to vypadá dost hnusně.
Snad to přes zimu napravím.
asi dost záleží jaký máš boty.
Já požívám takový hobby motokrosový a jsem spokojený.
jinak ta povrchová úprava není nic moc, protože jsem to natřel nejdřív základovkou a pak jsem dostal dobrej nápad a přetřel hemmeritem.
Výsledek je, že hemmerite rozežral tu základovku (prej to je tak správně, patří totiž rovnou na železo a nejlépe zrezlý) a celý to vypadá dost hnusně.
Snad to přes zimu napravím.
- Zeusik
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 556
- Registrován: pát 10. črc 2009 17:32:58
- Bydliště: stredočeky kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Snížení předních stupaček
hemmerite je nejhorši barva tu nekupuj a vubec ji nedavej na zrezavěle to už rači dej obyčejnou zakladovku syntetiku ))jirkasomolik píše:Ahoj,
asi dost záleží jaký máš boty.
Já požívám takový hobby motokrosový a jsem spokojený.
jinak ta povrchová úprava není nic moc, protože jsem to natřel nejdřív základovkou a pak jsem dostal dobrej nápad a přetřel hemmeritem.
Výsledek je, že hemmerite rozežral tu základovku (prej to je tak správně, patří totiž rovnou na železo a nejlépe zrezlý) a celý to vypadá dost hnusně.
Snad to přes zimu napravím.
Re: Snížení předních stupaček
Zdravím , měl bych dotaz ke stupačkám. Dá se ta guma sundat a přehodit-vyměnit ?