Před pár dny jsem řešil netlumení předních tlumičů... I při prudším brzdění jsem nedokázal stlačit tlumiče víc jak 4-5 cm, tak jsem je komplet vyndal, abych zjistil závadu.. Po vylití starého oleje (byl úplně šedý a až kašovitý) začali tlumiče pérovat až na 15 cm. Neměl jsem čas schánět speciální olej a tak jsem tam nalil hydraulický olej v trochu menším množství než tam byl origo.
Za pár dní se chystám na delší cestu přes pár států a tak bych se rád zeptal, zda ten olej nemůže dělat neplechu?
Zatím vše vypadá OK.
Díky.
Přední tlumiče - hydraulický olej
-
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 250
- Registrován: pon 02. pro 2013 14:37:07
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přední tlumiče - hydraulický olej
to bych si riozmyslel - hydraulickej olej ma podstsatne horsi kluzny vlastnosti - kdysi sem ho nalil do vidli jedny stary suzy - uz byli sice letity ale funkcni - za dva roky se to s tim olejem tam moc vydrelo do soudku ze uz sli jen vyhodit
Re: Přední tlumiče - hydraulický olej
Milanek píše:to bych si riozmyslel - hydraulickej olej ma podstsatne horsi kluzny vlastnosti - kdysi sem ho nalil do vidli jedny stary suzy - uz byli sice letity ale funkcni - za dva roky se to s tim olejem tam moc vydrelo do soudku ze uz sli jen vyhodit
Souhlasím s Milankem. Dej origoš olej do vidlí a rovnou bych vyměnil i simmerinky a máš pokoj, luxus a jistotu.
Já když si nechával dělat přední vidlici, tak hned na prvním železničním přejezdu sem čučel jaký podstatný rozdíl.
Kolem komína je to asi jedno
Free Wind
- Dave842
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 471
- Registrován: ned 01. led 2012 19:26:29
- Bydliště: Olomouc
Re: Přední tlumiče - hydraulický olej
Taky bych raději vyměnil. Jestli nemáš moc času, tak zkusit jenom vypustit, pokud půjde a nalít novej. Jeden z kvalitních je Motorex Fork oil. Origo je tam 15W.
D@VE
Re: Přední tlumiče - hydraulický olej
Ten olej vymen. Urcite a co najskor.
Kludne daj aj 17w....
Kludne daj aj 17w....
... kolko ludi, tolko chuti... bleee bleee
Re: Přední tlumiče - hydraulický olej
Lze olej nějak vypustit spodem? Já jsem měl tlumiče vyndaný z brýlí a starý olej vylíval vrchem... Ten imbus dole jsem nedokázal odšroubovat, při otáčení šroubem se točí ta trubka vevnitř.
A když už se ptám, kolik toho oleje má být? Já jsem vylil z obou tlumičů 1,5L A zpět jsem nalil 1L celkem. Díky.
A když už se ptám, kolik toho oleje má být? Já jsem vylil z obou tlumičů 1,5L A zpět jsem nalil 1L celkem. Díky.
- Dave842
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 471
- Registrován: ned 01. led 2012 19:26:29
- Bydliště: Olomouc
Re: Přední tlumiče - hydraulický olej
Ten spodní šroub drží ten tlumič pohromadě. Klasickou ráčnou ho nejspíš nepovolíš - jak píšeš, protáčí se celý tlumič. Nejlepší a nejspíš jediné řešení je použít pneumatickou pistoli a rázově to povolit. To jde jedna báseň..
Náplň je 655ml na jednu "nohu" tlumiče, takže celkově cca 1,3l. Ideálně ten Motorex fork oil, 15W. Je dražší, ale kvalitní.
Náplň je 655ml na jednu "nohu" tlumiče, takže celkově cca 1,3l. Ideálně ten Motorex fork oil, 15W. Je dražší, ale kvalitní.
D@VE
- hroch
- Pátá kolona
- Příspěvky: 1200
- Registrován: čtv 02. říj 2008 14:57:52
- Bydliště: pribram bohuzel
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přední tlumiče - hydraulický olej
a nebo dovnitř vrazit násadu od koštete a pak to jdeDave842 píše:Ten spodní šroub drží ten tlumič pohromadě. Klasickou ráčnou ho nejspíš nepovolíš - jak píšeš, protáčí se celý tlumič. Nejlepší a nejspíš jediné řešení je použít pneumatickou pistoli a rázově to povolit. To jde jedna báseň..
Náplň je 655ml na jednu "nohu" tlumiče, takže celkově cca 1,3l. Ideálně ten Motorex fork oil, 15W. Je dražší, ale kvalitní.
x x x jinak to neumim