kam dál?
kam dál?
Přišel čas, kdy mi freewind přestal stačit svým výkonem a cestovní rychlostí, tak přemýšlím o výměně za něco silnějšího.
Můj nový stroj musí splňovat tyto kritéria:
1) cenový strop jsem si stanovil na 75000,-
2) spolehlivost a nízké provozní náklady (u freewinda jen dolévám bezín a měním olej a gumy)
3) musí být pohodlný jako freewind tj. měkčí podvozek, vysoké zdvihy a pohodlné sedlo (na freewindu jsem ujel klidně 900 km a na konci dne jsem se cítil stále svěží)
4) dvouválec
5) trochu víc do silnice než freewind, ale se schopností projet polní cesty
6) rozumná spotřeba
7) kufry
8) dobrá ochrana proti větru (tady freewind pokulhává, ikdyž při jeho nízké maximální rychlosti to zas tolik nevadí)
Zatím mám v hledáčku tyto motorky
A) Suzuki v-strom 650
B) Yamaha TDM
C) BMW R1100R (trochu mimo směr, ale rozhodně zajimavý stroj)
Máte nějaký další tip? Jakou byste zvolili vy?
Můj nový stroj musí splňovat tyto kritéria:
1) cenový strop jsem si stanovil na 75000,-
2) spolehlivost a nízké provozní náklady (u freewinda jen dolévám bezín a měním olej a gumy)
3) musí být pohodlný jako freewind tj. měkčí podvozek, vysoké zdvihy a pohodlné sedlo (na freewindu jsem ujel klidně 900 km a na konci dne jsem se cítil stále svěží)
4) dvouválec
5) trochu víc do silnice než freewind, ale se schopností projet polní cesty
6) rozumná spotřeba
7) kufry
8) dobrá ochrana proti větru (tady freewind pokulhává, ikdyž při jeho nízké maximální rychlosti to zas tolik nevadí)
Zatím mám v hledáčku tyto motorky
A) Suzuki v-strom 650
B) Yamaha TDM
C) BMW R1100R (trochu mimo směr, ale rozhodně zajimavý stroj)
Máte nějaký další tip? Jakou byste zvolili vy?
- Radek
- Big motorkář
- Příspěvky: 154
- Registrován: pon 26. dub 2010 18:16:23
- Bydliště: Široký brod okres Jeseník
Re: kam dál?
JÁ JSEM PŘESEDLAL na Dl 650 ,ale není to ono,...všechno je ok jen motor nemá výkon který bych očekával . Ochrana větru nemá chybu,ale šel bych do litru. spotřeba 650 tak do 4,5l .
- LiborZ
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 571
- Registrován: úte 29. čer 2010 21:36:04
- Bydliště: Prušánky
Re: kam dál?
To jsme na tom stejně Ale splnit všech 8 podmínek nebude vůbec lehké. Pokukoval jsem i po Multistradě, ale pak by bod 2. dostal asi na p...l a v případě 1100 i bod 6.
Malá je aktuálně k mání např. tady http://www.mototrade.cz/cz/ducati-multistrada-620_2077/
Malá je aktuálně k mání např. tady http://www.mototrade.cz/cz/ducati-multistrada-620_2077/
- hroch
- Pátá kolona
- Příspěvky: 1200
- Registrován: čtv 02. říj 2008 14:57:52
- Bydliště: pribram bohuzel
- Kontaktovat uživatele:
Re: kam dál?
v svčku jede líp ale je to držák.co litrovej varanRadek píše:JÁ JSEM PŘESEDLAL na Dl 650 ,ale není to ono,...všechno je ok jen motor nemá výkon který bych očekával . Ochrana větru nemá chybu,ale šel bych do litru. spotřeba 650 tak do 4,5l .
x x x jinak to neumim
-
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 250
- Registrován: pon 02. pro 2013 14:37:07
- Kontaktovat uživatele:
Re: kam dál?
ten rozpocet je dost krvavej chtelo by to spis kilo pak uz si vyberes a zalezi co si predstavujes pod pojmem jede -třeba bmw 800 gs zase o tolik lip nez freewind nejede na to ze stoji 5x tolik , pokud by ta motorka mela fakt upalovat musí to mit objem - tdm 900, varadero, tiger 955 a nebo litrovej Vstrom ,bwm1100 uz taky moc nejde jen ma kroutak ale ber GS ne R -ale všechno slusny cestaky za prijatelny ceny a na polnacku to smi v ruznym rezimu opatrnosti vesmes omezeni hlavne kvůli vaze a gumam - zalezi jak ti ktera sedne to se musí zkusit
co se tyce italek -kdo nespravoval nepochopi , jejich vztah k nahradnim dilum je ciste negativni a proto je nedelaji a nebo vyvazeny zlatem aprilia caponord je krasna motorka a zrucny autoelektrikar když povymenuje nejlepe vsechnu puvodni elektriku tak je i spolehliva , ducati je na tom o dost líp ale olitanou "tramvaj" s desmo rozvodem ? - komu to das spravit a na udrzbu když pulka mechosu nemá ani tucha jak to funguje a ty co to vi se od toho drzi dal - tyhle motorky mají svoje ale lit ojel a jezdit to rozhodne neumi
co se tyce italek -kdo nespravoval nepochopi , jejich vztah k nahradnim dilum je ciste negativni a proto je nedelaji a nebo vyvazeny zlatem aprilia caponord je krasna motorka a zrucny autoelektrikar když povymenuje nejlepe vsechnu puvodni elektriku tak je i spolehliva , ducati je na tom o dost líp ale olitanou "tramvaj" s desmo rozvodem ? - komu to das spravit a na udrzbu když pulka mechosu nemá ani tucha jak to funguje a ty co to vi se od toho drzi dal - tyhle motorky mají svoje ale lit ojel a jezdit to rozhodne neumi
Re: kam dál?
Pod pojmem "jede" si představuju něco co má šestku a výkon kolem 50-60kw
Na wětráku mě nejvíc omezuje maximálka a to, že nad 100km/h to začíná být prostě líný. Jakýkoli předjíždění je pak bolest. Při rovinatějších usecích pak mám zas pocit že ten motor týrám.
Když Itala, tak asi nebude špatná volba cagiva navigator 1000, ale mě se nelíbí.
Rozpočet lepší příští rok nebude, ale možná to ještě o rok odložím a to už by se dalo.
F800Gs by se mi mooc líbila, ale pořád je za mooc peněz.
Stejně tak Tiger. Ten starý s kulatými světli je ošklivej a novější je na mě zas moc drahej
Můj horký kandidát je TDM, ale ještě jsem na ni nejel.
Na wětráku mě nejvíc omezuje maximálka a to, že nad 100km/h to začíná být prostě líný. Jakýkoli předjíždění je pak bolest. Při rovinatějších usecích pak mám zas pocit že ten motor týrám.
Když Itala, tak asi nebude špatná volba cagiva navigator 1000, ale mě se nelíbí.
Rozpočet lepší příští rok nebude, ale možná to ještě o rok odložím a to už by se dalo.
F800Gs by se mi mooc líbila, ale pořád je za mooc peněz.
Stejně tak Tiger. Ten starý s kulatými světli je ošklivej a novější je na mě zas moc drahej
Můj horký kandidát je TDM, ale ještě jsem na ni nejel.
-
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 250
- Registrován: pon 02. pro 2013 14:37:07
- Kontaktovat uživatele:
Re: kam dál?
vzhled je individualni otázka - reknu ti na cem jsem se povozil a jaky z toho mam pocity :Twin píše:Pod pojmem "jede" si představuju něco co má šestku a výkon kolem 50-60kw
Na wětráku mě nejvíc omezuje maximálka a to, že nad 100km/h to začíná být prostě líný. Jakýkoli předjíždění je pak bolest. Při rovinatějších usecích pak mám zas pocit že ten motor týrám.
Když Itala, tak asi nebude špatná volba cagiva navigator 1000, ale mě se nelíbí.
Rozpočet lepší příští rok nebude, ale možná to ještě o rok odložím a to už by se dalo.
F800Gs by se mi mooc líbila, ale pořád je za mooc peněz.
Stejně tak Tiger. Ten starý s kulatými světli je ošklivej a novější je na mě zas moc drahej
Můj horký kandidát je TDM, ale ještě jsem na ni nejel.
pokud chces cestovat na navigátora zapomen navíc je to typicky priklad toho ze jak se to zacne srat muzes si klidne nechat napojit kanylu protože krvácet uz budes prubezne , ta motorka nemá nic co by slo nazvat podsedlovy rám a nektery technicky reseni jsou na tom mirne receno diletantsky
TDM (ma to bracha) klady: jede pekne a je pohodlna do 160-170 ti to akceleruje ochotne pak z pomalejc ale není problém to rozvášnit přes 200 je to solidni kus motorky za dobrou cenu -
zapory : dvouval dole dost kope ale na to si zvyknes kazdopadne ale z tech voleb asi nejnevhodnejsi do terenu vepředu je jen 18" kolo uz na rozbity trojce silnici uz se zacina "necítit" kvůli tvrdymu predku - jinak je ale v pohode strikacka , nizka spotřeba , spolehlivost myslim dobra a snadno se da koupit peknej kus, kazdopadne ale 900 ku ta je to o několik levelu jinde nez 850 - naty jsem taky jel není o moc jiny ale rozdil generace je znat HODNE jak na vykonu tak na podvozku
tygr 955 (ma to kamos) je vetsi a ve vsem lepsi nez TDM hlavne neskutecne tahavej motor kterej fakt JEDE ve všech otáčkách
nevyhody - vic a nem fouka, ma pomerne slozitej motor a na nem dost cidel a jinych kravovin který se občas poserou a je tezsi - nejlepší jsou uplne poslední rocniky (2006) který uz mají dost dilu motoru z novějších - v terenu s sikovnym pilotem zvladne to samy co freewind
stary bawo 1100 (ma to kamos) je stary bawo - je to buldozer ne motorka někdo to nesnasi někdo miluje na tom se proste musíš povozit abys vedel ke komu patris - ze všech techle motorek jedina co se v terenu neztrati a s sikovnym pilotem projede i vic nez freewind - problém bude ze za 75 uz budou tesne před smrti
no a pokud ti staci "malorážky" a s tim terenem to opravdu myslis jako OBCASNNOU POLNACKOU tak mala lehka a sikovna je KAWASAKI VERSYS (ma to znamej:-) ) - prekvapive dobře jede, s turistickym plexi bys mel foukani osetreny a daji se koupit i pekne vybaveny mlady motorky atakujici tvoji cenovou relaci - nejdou na to obout zubaty gumy ! zadni guma ma uchylnej rozmer a kvůli kyvce se tam ani guma nevejde , nejvic enduro a to jdou obout turisticky kosoctverecky
pak uz ti zbyva jen stara dobra afrika motorka na kterou se nenaseda ale která se oblika - ta moc nejede ale ma něco do sebe
- hroch
- Pátá kolona
- Příspěvky: 1200
- Registrován: čtv 02. říj 2008 14:57:52
- Bydliště: pribram bohuzel
- Kontaktovat uživatele:
Re: kam dál?
tAK NA NAVIGÁTORA ZAPOMEN ,SICE JEDE ALE NEJSOU NA NEJ VUBEC DÍLY.kámoš scháněl pul roku přístrojovku .Ten starej tigr je hezkejTwin píše:Pod pojmem "jede" si představuju něco co má šestku a výkon kolem 50-60kw
Na wětráku mě nejvíc omezuje maximálka a to, že nad 100km/h to začíná být prostě líný. Jakýkoli předjíždění je pak bolest. Při rovinatějších usecích pak mám zas pocit že ten motor týrám.
Když Itala, tak asi nebude špatná volba cagiva navigator 1000, ale mě se nelíbí.
Rozpočet lepší příští rok nebude, ale možná to ještě o rok odložím a to už by se dalo.
F800Gs by se mi mooc líbila, ale pořád je za mooc peněz.
Stejně tak Tiger. Ten starý s kulatými světli je ošklivej a novější je na mě zas moc drahej
Můj horký kandidát je TDM, ale ještě jsem na ni nejel.
A co ktm adventure?
x x x jinak to neumim
- martinbrejcha
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 699
- Registrován: čtv 09. zář 2010 10:04:03
- Bydliště: Liberec Pavlovice
Re: kam dál?
...možá mě budete mít za blázna, ale já jsem si řekl, že než nasypat 100 tis do elektronikou nacpanýho endura,
nasypu 40 tis do Supertenerky a budu mít skvělý a nenáročný enduro a po renovaci v 1A stavu.
Za mě kup Superteneru, nebo Afriku, dej ji do superstavu a zadvděčí se ti nesmrtelností...
podvozek jsem dělal loni a jezdím silnice III třídy i OFFroad s vytlemenou tlamou......
..startování studená/přehřátá na cvrnk, nerve to ruce, ale jede slušně.....
..nebude to mít potřebu jako 800GS, to v žádném případě, ale nemůžeš mít všechno....
...až na letošní Rumunsko, kde mi vycáknul zadní tlumič, ale i s tím jsem to zajezdil bez problémů....
Maty
nasypu 40 tis do Supertenerky a budu mít skvělý a nenáročný enduro a po renovaci v 1A stavu.
Za mě kup Superteneru, nebo Afriku, dej ji do superstavu a zadvděčí se ti nesmrtelností...
podvozek jsem dělal loni a jezdím silnice III třídy i OFFroad s vytlemenou tlamou......
..startování studená/přehřátá na cvrnk, nerve to ruce, ale jede slušně.....
..nebude to mít potřebu jako 800GS, to v žádném případě, ale nemůžeš mít všechno....
...až na letošní Rumunsko, kde mi vycáknul zadní tlumič, ale i s tím jsem to zajezdil bez problémů....
Maty
Re: kam dál?
Děkuji za názory, především Milánkovi za fantastický přehled.
Versyse si přidám do seznamu možných strojů.
super tenerka i ktm jsou na můj vkus trochu moc do off. Dostanu se jen párkrát do roka na nějakou polní cestu nebo do lesa.
Spíš to bude něco víc na silnici. Učarovaly mi Alpské silničky. Jeden čas jsem dokonce uvažoval i o nějakém naháči.
Je to těžké najít nástupce. Freewind prostě nasadil laťku hodně vysoko.
Versyse si přidám do seznamu možných strojů.
super tenerka i ktm jsou na můj vkus trochu moc do off. Dostanu se jen párkrát do roka na nějakou polní cestu nebo do lesa.
Spíš to bude něco víc na silnici. Učarovaly mi Alpské silničky. Jeden čas jsem dokonce uvažoval i o nějakém naháči.
Je to těžké najít nástupce. Freewind prostě nasadil laťku hodně vysoko.
Re: kam dál?
Ak mozem "nezaujato" odporucit, tak kup Versysa 650.
- skvely nastavitelny podvozok: zvladol Rumunsko a v Alpach je ako doma
- slusna spotreba pod 5 litrov... (vie aj pod 4l/100 km)
- tocivy motor, pocitovo silny, lebo ma nahadzane rychlosti blizko pri sebe
- 150 km/h po dialnici nie je problem
- ma kratky razvor, mensia stabilita na dialnici, ale zakruty fakt vie neuveritelne
- plexi davaj podla tvojej prilby a vysky
- pozor na to, ze podla mna nie je Versys 6ť0 vhodny pre jazdu vo dvojici. Pozri kde je oska zadneho kolesa voci sedadlu...
- slabsie brzdy: odporucam pancierky a mekksie dosky. Seriove su naprd a tvrde.
Pozri na youtube adventure vylety na Versyse (napr cesty po Rusku). Podvozok si nastavis za par minut aj na vylete, ak vies co robis...
- skvely nastavitelny podvozok: zvladol Rumunsko a v Alpach je ako doma
- slusna spotreba pod 5 litrov... (vie aj pod 4l/100 km)
- tocivy motor, pocitovo silny, lebo ma nahadzane rychlosti blizko pri sebe
- 150 km/h po dialnici nie je problem
- ma kratky razvor, mensia stabilita na dialnici, ale zakruty fakt vie neuveritelne
- plexi davaj podla tvojej prilby a vysky
- pozor na to, ze podla mna nie je Versys 6ť0 vhodny pre jazdu vo dvojici. Pozri kde je oska zadneho kolesa voci sedadlu...
- slabsie brzdy: odporucam pancierky a mekksie dosky. Seriove su naprd a tvrde.
Pozri na youtube adventure vylety na Versyse (napr cesty po Rusku). Podvozok si nastavis za par minut aj na vylete, ak vies co robis...
... kolko ludi, tolko chuti... bleee bleee
- martinbrejcha
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 699
- Registrován: čtv 09. zář 2010 10:04:03
- Bydliště: Liberec Pavlovice
Re: kam dál?
...univerzál neexistuje. Kdyby byl, nikdo nekupuje nic jinýho......
...já jsem se chytal toho, že chceš něco s velkýma zdvihama a na občasný výlet do terénu.
pak Versys ani DL asi není ideální náčiní....
Jediný, co by asi splňovalo obojí, je Varan, jeho II generace se vstřikováním, ale tam se zase
stěží vejdeš finančně, to samé je XTZ 1200, nebo Multistrada, tam je to finančně mimo.
Já bych pro cestování po silnici, vybíral ve vodách CBF 1200, nebo Banďoura S...........
....šestpade Ti bude za rok málo.......
Maty
...já jsem se chytal toho, že chceš něco s velkýma zdvihama a na občasný výlet do terénu.
pak Versys ani DL asi není ideální náčiní....
Jediný, co by asi splňovalo obojí, je Varan, jeho II generace se vstřikováním, ale tam se zase
stěží vejdeš finančně, to samé je XTZ 1200, nebo Multistrada, tam je to finančně mimo.
Já bych pro cestování po silnici, vybíral ve vodách CBF 1200, nebo Banďoura S...........
....šestpade Ti bude za rok málo.......
Maty
Re: kam dál?
Maty ma pravdu aj nema pravdu....
Versys ma dost dlhe zdvyhy. Ma ale 17" kolo vpredu.
Varan je tazky, v terene prejde to iste ak nie menej ako DL 650.
CBF 1000 je elektricka bez fun faktora.
MTS 1200 je pojazdny pocitac, prekonovana cestna moto. Ceny okolo 10000eur za prve rocniky jazdenie.
Ja uz par mesiacov hladam co za moto po Versys 650 a stale som nenasiel. Takze som si vyservisoval Versysa, pomenil nejake veci a vozim sa dalej. Zatial..... Lebo BMW S1000R mi neda spavat a S1000XR je tiez dobra moto.
Versys ma dost dlhe zdvyhy. Ma ale 17" kolo vpredu.
Varan je tazky, v terene prejde to iste ak nie menej ako DL 650.
CBF 1000 je elektricka bez fun faktora.
MTS 1200 je pojazdny pocitac, prekonovana cestna moto. Ceny okolo 10000eur za prve rocniky jazdenie.
Ja uz par mesiacov hladam co za moto po Versys 650 a stale som nenasiel. Takze som si vyservisoval Versysa, pomenil nejake veci a vozim sa dalej. Zatial..... Lebo BMW S1000R mi neda spavat a S1000XR je tiez dobra moto.
... kolko ludi, tolko chuti... bleee bleee
Re: kam dál?
Tohle téma mě docela zajímá a při danejch požadavcích je opravdu těžký něco vybrat. Jinak myslím, že na DL-650 ani na malej Versys nemá cenu přecházet. Oboje je těžší než Freewind a má to jen o pár kw víc. Jediná výhoda je dvouvál a šestka. Šel bych do TDM, nebo do Tigra, případně bych vzal nějakej cestovní čtyřvál - polňačku to projede, výkon dostatečnej a za 75tis.kč už je na rozdíl od dvouválů z čeho vybírat.
- hroch
- Pátá kolona
- Příspěvky: 1200
- Registrován: čtv 02. říj 2008 14:57:52
- Bydliště: pribram bohuzel
- Kontaktovat uživatele:
Re: kam dál?
4 vál .......nudadratenik píše:Tohle téma mě docela zajímá a při danejch požadavcích je opravdu těžký něco vybrat. Jinak myslím, že na DL-650 ani na malej Versys nemá cenu přecházet. Oboje je těžší než Freewind a má to jen o pár kw víc. Jediná výhoda je dvouvál a šestka. Šel bych do TDM, nebo do Tigra, případně bych vzal nějakej cestovní čtyřvál - polňačku to projede, výkon dostatečnej a za 75tis.kč už je na rozdíl od dvouválů z čeho vybírat.
x x x jinak to neumim
Re: kam dál?
Tak 4vál...nuda, to je relativní. Že by byl 1vál na silnici nějak moc zábavnej bych neřekl, přeci jen mu chybí výkon. Jediný co, tak si člověk užije dost řazení, což bych třeba při předjíždění klidně oželel. A hlavně do 75tis. se dá koupit třeba pěknej Bandit 1200s a ještě dost peněz zbude..... ukaž mě za ty peníze solidní 2vál.
- hroch
- Pátá kolona
- Příspěvky: 1200
- Registrován: čtv 02. říj 2008 14:57:52
- Bydliště: pribram bohuzel
- Kontaktovat uživatele:
Re: kam dál?
suzuki sv 1000dratenik píše:Tak 4vál...nuda, to je relativní. Že by byl 1vál na silnici nějak moc zábavnej bych neřekl, přeci jen mu chybí výkon. Jediný co, tak si člověk užije dost řazení, což bych třeba při předjíždění klidně oželel. A hlavně do 75tis. se dá koupit třeba pěknej Bandit 1200s a ještě dost peněz zbude..... ukaž mě za ty peníze solidní 2vál.
x x x jinak to neumim
-
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 250
- Registrován: pon 02. pro 2013 14:37:07
- Kontaktovat uživatele:
Re: kam dál?
jo to jede paradne ale stav nasich silnic neumoznuje takovej stroj dustojne ridit když uz to majet a zaroven byt pohodlny a do 75tis tak litrového stroma a je vyresenohroch píše:suzuki sv 1000dratenik píše:Tak 4vál...nuda, to je relativní. Že by byl 1vál na silnici nějak moc zábavnej bych neřekl, přeci jen mu chybí výkon. Jediný co, tak si člověk užije dost řazení, což bych třeba při předjíždění klidně oželel. A hlavně do 75tis. se dá koupit třeba pěknej Bandit 1200s a ještě dost peněz zbude..... ukaž mě za ty peníze solidní 2vál.
Re: kam dál?
Jo sv 1000 je asi dobrej stroj. Už se mě, ale zdá jako dost sportovní náčiní, i když sem neměl tu čest, tak nemůžu soudit.
Re: kam dál?
Fuuu, ze neoplati sa Freewind za Versys 650.... Tak sa prevez a uvidis! Versys 650 je na asfalte iny vesmir ako XF 650....
... kolko ludi, tolko chuti... bleee bleee
Re: kam dál?
Tak pravda Versys 650 sem neměl možnost vyzkoušet, ale předpokládám, že to bude podobné jako DL 650. Na první svezení je to samo rozdíl, ale časem ten výkon přestane kde komu stačit.
Re: kam dál?
Taky se obávám, že rok dva to bude stačit a pak zas budu koukat po silnější.dratenik píše:Tak pravda Versys 650 sem neměl možnost vyzkoušet, ale předpokládám, že to bude podobné jako DL 650. Na první svezení je to samo rozdíl, ale časem ten výkon přestane kde komu stačit.
Zatím to vypadá na V-strom 1000 nebo TDM 900.
Když bude víc peněz tak novější Tiger. Ten by se mi líbil mooc
Re: kam dál?
Versys 650 je ovela viac Fun, obratna, lepsie brzdi ako DL 650.
DL 1000/KLV 1000 ma dost nestastne odstupnovanu a zladenu prevodovku voci motoru.
Jazdim v partii s F800ST, VTR1000, S1000R a XJR 1300 a turistiku v Alpach stiham v pohode. Kym jazdis sam a nelietate dialnice viac ako 150 km/h tak si v pohode napr na Versys 650. K DL 650 sa neviem takto vyjadrit, to skor Radek povie-napise.
Bohunka a Milanek tu robia vazne tripy na XF650 a napr dava prednost pred F800GS....
Skratim to: ak menit XF650 tak vtedy ak chces jazdit ine ako na co bol Freewind vyrobeny...... Ak za TDM900, tak sa s nou prevez a nie 2-3 km!
DL 1000/KLV 1000 ma dost nestastne odstupnovanu a zladenu prevodovku voci motoru.
Jazdim v partii s F800ST, VTR1000, S1000R a XJR 1300 a turistiku v Alpach stiham v pohode. Kym jazdis sam a nelietate dialnice viac ako 150 km/h tak si v pohode napr na Versys 650. K DL 650 sa neviem takto vyjadrit, to skor Radek povie-napise.
Bohunka a Milanek tu robia vazne tripy na XF650 a napr dava prednost pred F800GS....
Skratim to: ak menit XF650 tak vtedy ak chces jazdit ine ako na co bol Freewind vyrobeny...... Ak za TDM900, tak sa s nou prevez a nie 2-3 km!
... kolko ludi, tolko chuti... bleee bleee
-
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 250
- Registrován: pon 02. pro 2013 14:37:07
- Kontaktovat uživatele:
Re: kam dál?
Muj pripad je trosku zkresleny - JA uz na tu motorku (800GS) FYZICKY nemam ne ze by byla horsi nez freewind, to ztuha - idelani srovnani 800GS / frewind je asi jako subaru forester / felicie 800ka je skvely zelezo, bytelny, zivy a výbušny v terenu je rozdil o několik levelu na silnici taky znatelnej - zejména podvozek je vyslovene jinej svet, ale je to vysoky, clovek se na tom nadre a pohodli to taky moc nepobralo s plotynkama v kelu a se 173cm nemuzu porad doslapavat na spicky a ohýbat se v krizi , proto je sedlat "prdaka" (ze kterého dosahnu oběma tlapama celou nohou ) hrozna uleva , to ze je ve sve katergorii (pegaso,stare BMW650F,cagiva kanon- coz je presne jeho zarazeni ) nejepsi je myslim bez debat (aspoň pro mne) ale porad je to jednovalcove Cendurko (80% silnice) v kategorii 30-50tis nic vic nic minkanko00 píše:Versys 650 je ovela viac Fun, obratna, lepsie brzdi ako DL 650.
DL 1000/KLV 1000 ma dost nestastne odstupnovanu a zladenu prevodovku voci motoru.
Jazdim v partii s F800ST, VTR1000, S1000R a XJR 1300 a turistiku v Alpach stiham v pohode. Kym jazdis sam a nelietate dialnice viac ako 150 km/h tak si v pohode napr na Versys 650. K DL 650 sa neviem takto vyjadrit, to skor Radek povie-napise.
Bohunka a Milanek tu robia vazne tripy na XF650 a napr dava prednost pred F800GS....
Skratim to: ak menit XF650 tak vtedy ak chces jazdit ine ako na co bol Freewind vyrobeny...... Ak za TDM900, tak sa s nou prevez a nie 2-3 km!
Vetsi a silnejsi motorky nabizeji lepsi svezeni o tom není potřeba diskutovat a kazdej si musí najit to svoje optimum pomeru cena/vykon
a to ze se da na každý motorkce dojet kamkoliv je jasny - jezdi se na jawkach, na 125cach a ty nejvetsi extremisti i na fichtlech a taky dojedou kraj světa - 650ccm 1V je proti tomu tezce predimenzovanej cestak
Za mne ve freewind nenarocnej dric, levnej a spolehlivej na kterem jde se zamhourenim oka jet vse, ale komu uz se "felicie" ojezdi, nechce to oko porad mhourit a koupi si "subaru" bude stene s nostalgii vzpomínat - když ne při jizde tak aspoň před servisem
pro mne je nejlepší motorka v kategorii cenduro posledních 25ti let stejne transalp 600
Re: kam dál?
V současné době jezdím nejvíc vedle raptora 1000.kanko00 píše:Kym jazdis sam a nelietate dialnice viac ako 150 km/h tak si v pohode napr na Versys 650.
Ale typa co na tom jezdí bych nestíhal na žádný motorce na světě, takže to mi žíly netrhá.
150 vymačkám i z freewinda, ale je to nadoraz. Většinou se mi nechce ho takhle týrat.
Dálnice pokud to jde nejezdím.
Takže otázka je kde mi půjčí TDM 900 na víkend?kanko00 píše:Ak za TDM900, tak sa s nou prevez a nie 2-3 km!