Po otočení plynem kucká a dusí se
- yuri13
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 495
- Registrován: pon 31. říj 2011 0:40:21
- Bydliště: Býchory
- Kontaktovat uživatele:
Re: Po otočení plynem kucká a dusí se
Tak! Výměna zapalování a zapalovací cívky nepomohly, závada byla jinde.. To, že byla cívka poškozená jsem tak odhalil vlastně náhodou.. Ve skutečnosti měl celou věc na svědomí regulátor napětí.. Usměrňovač pracoval bez problémů, avšak obvod pro regulaci výstupního napětí občas selhal.. Napětí v palubní síti vzrostlo a drželo dokud neselhalo zapalování.. Přišel jsem na to když jsem se s motorkou vracel tmou s novým laděným výfukem.. Takže pozor! Takovéhle chování motoru může způsobovat vadný regulátor..
Re: Po otočení plynem kucká a dusí se
Mám stejný problém - motor normálně startuje, na volnoběh normálně jede, ale po přídání plynu se zadusí a zastaví.
Zkotrolováno:
-benzín do karbu teče (hadičkou podtlak a vizuálně teče)
- rozdělaný karb, trysky čisté, vnitřek čistý
- filtr vzduchu čistý
- solenoid podtlaku spíná
- směrový filtr (oranž/černý) správně zapojený
- hadičky neporušené správně zapojené (kontrolováno podle manuálu)
- senzor klapky reguluje (ohmetrem)
- svíčky - odpor OK
- jiskra OK
- regulátor dobíjení kontrolován při přidávání plynu - asi 14V OK
Zajímavost:
Při přidávání plynu jsem rukou nadzvedával pístek, který zvedá jehlu v karb. - otáčky se neměnily !!!
Poradí mně někdo kde může ještě být problém ??
Děkuji
Zkotrolováno:
-benzín do karbu teče (hadičkou podtlak a vizuálně teče)
- rozdělaný karb, trysky čisté, vnitřek čistý
- filtr vzduchu čistý
- solenoid podtlaku spíná
- směrový filtr (oranž/černý) správně zapojený
- hadičky neporušené správně zapojené (kontrolováno podle manuálu)
- senzor klapky reguluje (ohmetrem)
- svíčky - odpor OK
- jiskra OK
- regulátor dobíjení kontrolován při přidávání plynu - asi 14V OK
Zajímavost:
Při přidávání plynu jsem rukou nadzvedával pístek, který zvedá jehlu v karb. - otáčky se neměnily !!!
Poradí mně někdo kde může ještě být problém ??
Děkuji