pneu
- Rimmerak
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 870
- Registrován: pon 17. lis 2008 0:13:35
- Kontaktovat uživatele:
Re: pneu
WAPka je bohužel rozbitá, jinak bych to taky ostříkal. Hadicí bohužel neudělám takovej tlak a navíc mi mrznul palec Jinak řetěz dostal co potřeboval, ten sem vypucoval pěkně a hned namazal Zítra se asi projedu po práci a umeju to pořádně
R 1997, od 37000km, teď 78000 km.
- hace
- Big motorkář
- Příspěvky: 244
- Registrován: čtv 06. lis 2008 14:20:49
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: pneu
To já sem chtěl jet už dneska do práce,kdybych věděl že bude takhle,ale vstávam v 5.00 a byly -3 stupně = trochu risk v tý tmě jet 15km. Nerad bych si lehnul s freewindem co sem na něm najel cca 500 km ale odpoledne sem to napravil a jezdil tak 2,5 hodiny uvidíme zítra...jinak má bejt zase hnusně....du se kouknout na počasí
- hace
- Big motorkář
- Příspěvky: 244
- Registrován: čtv 06. lis 2008 14:20:49
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: pneu
No já nechal doklady,peněženku,klíče atd atd v bundě na mašinu a řikam že ráno prostě jedu...a ráno... oranžovej maják od pluhu a 8cm sněhu HNUS.Chtělo by to fakt nějaký zimáky na tu mašinu
Re: pneu
Tak si představte že ta guma mi ještě nepřišla.Tahle firma je fakt děsná http://www.motorkar.net/index.php
Re: pneu
ptal jsem se na DOT na pneumatice, ne na dodavatele.... opiš 4 mistny kod výrobce-1. dvojčíslí-týden, 2. dvojčíslí=rok. Kapišto.... tyhle jejich ceny mě fascinují, tak chci vědět, zda nevyprodávaj sklady se starými pneu....A DOT kod má každá pneu, pokud si jí nepečeš doma.... Třeba příklad: VJC 4704, ty mám já na motce-bridgestone TrailWing, výroba 47.týden 2004, budu měnit, už nemaj vzorek. Motorka je vyrobená 2005, takže gumy chvíli ležely, než je ve fabrice namontovali, jsou to ještě origo.
PS: pokud máte někdo 3 místný kod, tak to znamená, že pneu byly vyrobeny do roku 1999....
PS: pokud máte někdo 3 místný kod, tak to znamená, že pneu byly vyrobeny do roku 1999....
Re: pneu
Meldar píše:No tak mám jasno dám tam Mitas.Další otázka je prolezu na technický kontrole když budu mýt ve předu Mitas a vzádů Metzeler.chtěl bych si koupit na zadní kolo šíři 140 ale v techničaku mám 130.
to si na tom este dobre ja mam v technicaku v predu aj vzadu napsany rovnaky rozmer
Re: pneu
přeložil sis to správně=jsou z léta 2008, to CC002 taky nevím, asi nějaký interní kod výrobce. Takže je to OK. Pneu starší 3 let, by se neměly jezdit-tedy dle údajů výrobcu, páč stárnou a to i při sebelepším uskladnění. Limit použitelnosti uvádějí 4 roky.Meldar píše:Made in Korea
H2708-01 CC002
Tak a ted mi to přelož.Řekl bych 27 týden a 2008rok to ostatní nechápu.
- DEEP
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 671
- Registrován: sob 01. lis 2008 14:37:48
- Bydliště: Hradek nad Nisou Okr. Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: pneu
Litam na Mitaskach.Predek 100,90,19.
Zadek 140,80,17.
Pri technicky loni trosku prskali ze mam vzadu sirsi gumu.
Jinak nic.
Sada vijde cca na 2300kc.
Zadek 140,80,17.
Pri technicky loni trosku prskali ze mam vzadu sirsi gumu.
Jinak nic.
Sada vijde cca na 2300kc.
Co je stary,to je dobry ...
Defekt
Jel jsem ve dvou z mírného kopečka, najednou ustřelil zadek a hodilo mě to do protisměru bylo tam dost místa tak jsem šel úmyslně až za krajnici, opatrně zastavil. Únik vzduchu ze zadního kola byl velice rychlý. Během dvou možná tří sekund jsem byl na ráfku. Jel jsem ještě s kamarádkou jako baťůžkem. Obdržel jsem pochvalu za zvládnutí situace (sama jezdí Hondu 600CBF, tak ví o čem to je ) Potěšilo to. Přetlačil jsem motorku na vhodnější místo a začal hledat kde je průser. Nemohl jsem nic najít nikde žádný předmět nebo nějaká větší anomálie na pneu. Připojil jsem kompresor a začal foukat všechen vzduch okamžitě unikal ven. Pořád jsem nemohl najít kudy, a tak i když mám sprej na dofoukání nechtěl jsem ho tam naprat, jednou už jsem to udělal a byl to na nic . Duši jsem sice měl taky ale vůbec se mi do toho na silnici nechtělo, tím spíše že nemám "montpáky". Zkusmo jsem zavolal kámošovi co má dodávku, naštěstí byl doma tak mě hodil do garáže i s motorku. Než ale přijel tak jsem tam napral ten sprej a byl to utržený ventilek.
A teť mi někdo pokud víte řekněte jak se to mohlo stát.¨?
A teť mi někdo pokud víte řekněte jak se to mohlo stát.¨?
ɐɹoɟ oɥıuznʞsıp ɹoʇɐɹǝpoɯ
Všechno co je príma, je buď nebezpečné, zakázané, drahé a nebo se po tom tloustne.
"Piješ?" Pokud je to otázka, tak ne, pokud je to nabídka, tak ano!
Všechno co je príma, je buď nebezpečné, zakázané, drahé a nebo se po tom tloustne.
"Piješ?" Pokud je to otázka, tak ne, pokud je to nabídka, tak ano!
Re: pneu
Tak tady jsem se dopátral odpovědí a taky trochu řešení
http://www.motorkari.cz/forum-detail/?f ... oto2160883
http://www.motorkari.cz/forum-detail/?f ... oto2160883
ɐɹoɟ oɥıuznʞsıp ɹoʇɐɹǝpoɯ
Všechno co je príma, je buď nebezpečné, zakázané, drahé a nebo se po tom tloustne.
"Piješ?" Pokud je to otázka, tak ne, pokud je to nabídka, tak ano!
Všechno co je príma, je buď nebezpečné, zakázané, drahé a nebo se po tom tloustne.
"Piješ?" Pokud je to otázka, tak ne, pokud je to nabídka, tak ano!
Re: pneu
Tak to ti tam toho moc neporadili, krom že teda napsali správně=podhuštěno + volná matice!!!! Hele ono to chce průběžně sledovat a mít v hlavě, jak rychle to utíká, mě to utíkalo taky. Tak jsem se naučil alespoň 1x za 14 dní to přeměřit před jízdou. A ta matice by měla být utažená, ale nezachrání ventilek, když je kolo podhuštěné, stejně by se utrhnul (holder jsou akorát vyhozený peníze). Je to dáno tím, že při malém tlaku je malé tření mezi pláštěm, ráfkem a duší a ta má snahu se pootočit.Tohle je úplně běžná bolest jízdních kol. U Freewa ve dvou připadá v úvahu jedině brzdění zadní, protože si myslím , že tam není ten výkon, aby se to pootočilo při rozjezdu. Jinak taková malá pomůcka, kterou používám já (krom toho, že sebou furt vozím měřák) jsou měřící ventilky-mají průhledný dutý vršek a v něm běhá barevná měrka na kterou zespoda tlačí vzduch z ventilku. Ukazuje to zhruba: zelená-ještě OK, červená-hned dofouknout! Ale to je třeba koukat i na ně. Když je nebudeš sledovat, tak je to k ničemu. Ale je to rychlé-hodíš oko-přední zadní, trvá to asi 5 vteřin a víš na čem jsi. Měl jsem je na wetrákovi a tam se osvědčily moc, páč ty dušovky tak nedržej tlak jako bezduše. Když jsem prodával wetráka Meldarovi, tak to bylo jediné, co jsem mu z toho sundal a teď je používám na Stromku. Vřele doporučuji ty měřící čepičky ventilků a naučit se kontrolovat to pravidelně, třeba při každém tankování apod. Jak píšu nejlíp 1x za 7-14 dní před výletem. Krom jiného je tlak v pneu velmi důležitý pro bezpečnost a jízdní vlastnosti.
- Přílohy
-
- ventilky 011.jpg (27.65 KiB) Zobrazeno 14089 x
Re: pneu
Jezdím sám a podle ročního období (foukám v garáži při cca 20°C) tak když je chladno, tak taky až o 0,2-0,4 atm víc když je leto a horko, tak zhruba nominální hodnotu až o 0,2atm více. Zadní foukám vždy na hodnotu jako pro jízdu ve dvou. Mám to rád tužší-líp to reaguje a vede. Nevlní to v zatáčkách.
PS: tys je viděl ty čepičky, když si to u mě kupoval, jak jsem je sundaval. Pamatuješ? Apropo, jak máša služí?
PS: tys je viděl ty čepičky, když si to u mě kupoval, jak jsem je sundaval. Pamatuješ? Apropo, jak máša služí?
Re: pneu
Tady jsou foto na motce: je vidět, že od podzima je zadní s tlakem ještě OK, zatímco přední už kouká červené pole=tzn bude se foukat.....
Stejně před vyjetím obě přeměřím a dofouknu. To jen tak pro ilustraci, jak to funguje....
PS: ten zelený bazmek vylézá ven úměrně tlaku, takže časem se naučíte, kolik v té které pneu asi je a to docela přesně +- cca 0,2 atm......
Stejně před vyjetím obě přeměřím a dofouknu. To jen tak pro ilustraci, jak to funguje....
PS: ten zelený bazmek vylézá ven úměrně tlaku, takže časem se naučíte, kolik v té které pneu asi je a to docela přesně +- cca 0,2 atm......
- Přílohy
-
- ventilky 010.jpg (32.78 KiB) Zobrazeno 14082 x
-
- ventilky 004.jpg (22.56 KiB) Zobrazeno 14086 x
-
- ventilky 003.jpg (30.28 KiB) Zobrazeno 14086 x
Re: pneu
Jasně že si to pamatuju.Vše co říkaž je pravda.Hele mašina má nový přední plášť a novou řetězovou sadu.Konečně jsem se na to vrhnul.Ještě vyměním olej+filtr.Nějak jsem ztratil přehled kolik mám najeto od poslední výměny.Nemáš nahodou jěště tu starou evidenci co jsi mi posílal?Někde jsem to potratil.traxxas píše:Jezdím sám a podle ročního období (foukám v garáži při cca 20°C) tak když je chladno, tak taky až o 0,2-0,4 atm víc když je leto a horko, tak zhruba nominální hodnotu až o 0,2atm více. Zadní foukám vždy na hodnotu jako pro jízdu ve dvou. Mám to rád tužší-líp to reaguje a vede. Nevlní to v zatáčkách.
PS: tys je viděl ty čepičky, když si to u mě kupoval, jak jsem je sundaval. Pamatuješ? Apropo, jak máša služí?
Re: pneu
Tak jsem našelHousehold píše:traxxas - to si kde zohnal ten ventil ?
Aj ja chcem, čo to stálo ?
To si dám na všetky kolesá čo mám doma
http://www.neuzil.cz/Article.asp?nDepar ... nguageID=1
http://www.autio.cz/cz/produkt/kontrola ... -motocykl/
Ale ta cena
Jo, ale tohle už docela de!
http://www.bikerscrown.cz/produkt2309.html
ɐɹoɟ oɥıuznʞsıp ɹoʇɐɹǝpoɯ
Všechno co je príma, je buď nebezpečné, zakázané, drahé a nebo se po tom tloustne.
"Piješ?" Pokud je to otázka, tak ne, pokud je to nabídka, tak ano!
Všechno co je príma, je buď nebezpečné, zakázané, drahé a nebo se po tom tloustne.
"Piješ?" Pokud je to otázka, tak ne, pokud je to nabídka, tak ano!