Zdravím,
jsem tu nový a rád bych pozdravil řidiče tramvaje, který neváhal zastavit, vykouknout, pozdravit a v krátkosti mě upozornit na existenci fóra Takhle originálně mi ráno dlouho nikdo nezpříjemnil!
Dík
Pozdrav na Vinohradské, 13.5. 2014 Tramvaj 11 (možná 13)
Re: Pozdrav na Vinohradské, 13.5. 2014 Tramvaj 11 (možná 13)
Ahoj, tak to byla moje malickost. .
ɐɹoɟ oɥıuznʞsıp ɹoʇɐɹǝpoɯ
Všechno co je príma, je buď nebezpečné, zakázané, drahé a nebo se po tom tloustne.
"Piješ?" Pokud je to otázka, tak ne, pokud je to nabídka, tak ano!
Všechno co je príma, je buď nebezpečné, zakázané, drahé a nebo se po tom tloustne.
"Piješ?" Pokud je to otázka, tak ne, pokud je to nabídka, tak ano!
- hroch
- Pátá kolona
- Příspěvky: 1200
- Registrován: čtv 02. říj 2008 14:57:52
- Bydliště: pribram bohuzel
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pozdrav na Vinohradské, 13.5. 2014 Tramvaj 11 (možná 13)
A už ti říkal o odporu R1 a R2?
x x x jinak to neumim
Re: Pozdrav na Vinohradské, 13.5. 2014 Tramvaj 11 (možná 13)
Kdepak, nebyl čas. Rozjezdové odpory R1 R2hroch píše:A už ti říkal o odporu R1 a R2?
Ale aspoň závadavek
Chce-li řidič ukončit nášlap, začne povolovat jízdní pedál. Ze spínacího programu plyne, že nejprve rozepne JK1 a teprve po ni JK2. Protože je kontakt v prvním schématu JK1 přemostěn sepnutým kontaktem R2, nestane se po jeho rozpojení nic. Teprve rozepnutí JK2 způsobí odpadnutí R1, tím se do trakčního obvodu opět zařadí rozjezdový odpor a zároveň pomocné kontakty způsobí sepnutí šuntu F2 a stykače R2. Teprve odpadnutí R2 zruší přemostění JK1 a způsobí, že odpadne zároveň LS i M1 (a jede-li tramvaj rychle, i M2). Tento způsob práce s rozjezdovými odpory se sníží velikost proudového rázu při zapínání a vypínání jízdy. Rozdílné okamžiky sepnutí JK1 a JK2 zavádí do systému hysterezi, která brání tomu, aby v určité poloze pedálu systém náhodně osciloval mezi stavem sepnuté a rozepnuté jízdy.
ɐɹoɟ oɥıuznʞsıp ɹoʇɐɹǝpoɯ
Všechno co je príma, je buď nebezpečné, zakázané, drahé a nebo se po tom tloustne.
"Piješ?" Pokud je to otázka, tak ne, pokud je to nabídka, tak ano!
Všechno co je príma, je buď nebezpečné, zakázané, drahé a nebo se po tom tloustne.
"Piješ?" Pokud je to otázka, tak ne, pokud je to nabídka, tak ano!
- LiborZ
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 571
- Registrován: úte 29. čer 2010 21:36:04
- Bydliště: Prušánky
Re: Pozdrav na Vinohradské, 13.5. 2014 Tramvaj 11 (možná 13)
Stejně je hezké, že řidič toho "šuntu" uvítal nového freewinďáka
- Zeusik
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 556
- Registrován: pát 10. črc 2009 17:32:58
- Bydliště: stredočeky kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pozdrav na Vinohradské, 13.5. 2014 Tramvaj 11 (možná 13)
to je nádherné
Re: Pozdrav na Vinohradské, 13.5. 2014 Tramvaj 11 (možná 13)
No to jsi to vzal velmi stručně
Yamaha XS 400 modrá 1977+
Opel Astra G caravan 1.6 16v,červená N-JOY(Baron)+
Mazda 5 1.8,šedá
Praha
Opel Astra G caravan 1.6 16v,červená N-JOY(Baron)+
Mazda 5 1.8,šedá
Praha
- Vitouš
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 888
- Registrován: stř 01. říj 2008 12:39:16
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pozdrav na Vinohradské, 13.5. 2014 Tramvaj 11 (možná 13)
To je celej TICHOTA Ale bylo to pohotové a vtipné.