Zlobí, dlouho nestartuje - poraďte :'(

Uživatelský avatar
Twin
Big motorkář
Příspěvky: 225
Registrován: úte 27. zář 2011 17:17:44

Re: Zlobí, dlouho nestartuje - poraďte :'(

Příspěvek od Twin »

Vitouš píše:Já používám přípravek do benzinu (musím se v garáži podívat jak se jmenuje).Je sice drahej 350,-kč 2 deci ale vždy bez problému nastartuji.Pokud bych vyměnil benzín v nádrži tak to vyjde dráž.
Na zvodnatění benzínu přez zimu moc nevěřim. V každý sekačce je benzín daleko dýl a přece nastartuje.
Asi bych to v mém případě viděl na netrpělivost a unavený svíčky.
Zkusil jsem to jak mi radil šimi.
Vyčistil jsem svíčky, přepnul jsem kohout na PRI a stopnul jsem si 5 min. (se nezdá jak dlouhá je to doba, předtim jsem určitě tak dlouho nečekal)
Protočil jsem startér a zas 5 min. no a napodruhý už chytla. :P
Uživatelský avatar
Sinner
Moderátor
Příspěvky: 1792
Registrován: stř 01. říj 2008 17:09:56
Kontaktovat uživatele:

Re: Zlobí, dlouho nestartuje - poraďte :'(

Příspěvek od Sinner »

Sláááva. :)
ɐɹoɟ oɥıuznʞsıp ɹoʇɐɹǝpoɯ
Všechno co je príma, je buď nebezpečné, zakázané, drahé a nebo se po tom tloustne.
"Piješ?" Pokud je to otázka, tak ne, pokud je to nabídka, tak ano!
Uživatelský avatar
Fífa
Big motorkář
Příspěvky: 163
Registrován: stř 22. srp 2012 11:27:39
Bydliště: Praha

Re: Zlobí, dlouho nestartuje - poraďte :'(

Příspěvek od Fífa »

yuri13 píše:Jo a ještě jedna věc! Pokud máš podtlaky vpořádku, tak by tohle mohl způsobovat ještě solenoidový ventil.. Z klingonštiny do češtiny.. To je elektromagnetický ventil, který uzavírá, nebo otvírá okruh podtlaků, když je vypnuté zapalování.. Na nákresu karburátorů by to měla být součást č.35.. Podle toho nákresu by měl být přichycený pod pravým karburátorem (z pohledu jezdce).. Očisti jeho kontakty a ošetři je trochou Kontaktolu (pokud máš).. Každopádně je vezmi zlehka lihem (např. štětičkou do uší).. Ten pokud nefunguje, nebo ti ho např. zapoměli zpátky připojit, tak podtlaky nefungují! :idea: :ugeek:

P.S.: Teď jsem na to koukal.. Je černý a kulatý.. Přístupný z pravé strany, pod pravým karburátorem, ale konektor má ze strany levé.. Kontakty očisti důkladně!
Pánové mě také nechtěl jít ven benzín na jinou polohu než PRI a opravdu stačilo ten solenoidový ventil odpojit zásuvku,prostříkat kontaktolem a nacvaknout zpět(radši jsem ještě dotlačil konektory uvnitř zásuvky šroubovákem na doraz)a zase vše funguje normálně.
Yamaha XS 400 modrá 1977+
Opel Astra G caravan 1.6 16v,červená N-JOY(Baron)+
Mazda 5 1.8,šedá
Praha
Uživatelský avatar
Fífa
Big motorkář
Příspěvky: 163
Registrován: stř 22. srp 2012 11:27:39
Bydliště: Praha

Re: Zlobí, dlouho nestartuje - poraďte :'(

Příspěvek od Fífa »

Sinner píše:Zvodnatění benzínu, zaflákané - mokré svíce, suchej karburátor a slabá jiskra kvůli točením oslabené baterce.
Usušit svíce, nebo vyměnit, stříknout trochu benzínu rovnou do sání. Ale opravdu jen trošku jen aby si dejchla rovnou výparparů, dobít baterku a vyměnit benzín (pravděpodobně nejlepší za natural 98, Luckyus1 se v těch benzínech "vrtal" a přišel na to že to je jediný benzín který neobsahuje bio složky a tudíž ani vodu). No a potom to už snad pojede, po zimě je to vždy trochu problém. Já jel do servisu taky dodávkou. Prostě jsem už nenastartoval. Ale nic z toho co tady doporučuji jsem nedělal, byla ještě zima a bylo jednodušší sehnat tu dodávku ;) .
Má pravdu Sinnerek-pátral jsem a dohledal že benzín 98 oktanů se u nás vůbec nevyrábí a všechen se dováží z Rakous a z Němec a nesmí obsahovat žádné biosložky,tudíž nevodnatí a pátral jsem ještě dále a zjistil,že rafinováním se z ropy nedá u benzínu získat vyšší oktanové číslo než 98,takže ty slavné 100 oktany(benzina,omv,shell)jsou jen prachsprosté 95 oktany dopované chemicky vyrobenými aditivy(také by měli zabraňovat vodnatění-odpuzovat ji),ale já radši budu věrný 98,nechci svého wentilátora prasit jakoukoli přísadou(ať již bio,nebo chemií)
Yamaha XS 400 modrá 1977+
Opel Astra G caravan 1.6 16v,červená N-JOY(Baron)+
Mazda 5 1.8,šedá
Praha
Uživatelský avatar
Rimmerak
Dustojník hvězdné pěchoty
Příspěvky: 870
Registrován: pon 17. lis 2008 0:13:35
Kontaktovat uživatele:

Re: Zlobí, dlouho nestartuje - poraďte :'(

Příspěvek od Rimmerak »

95 i 98 je stejně aditivovaná, takže je to už jedno jestli jich je v tý 100 víc :-) Spíš bych řek, že když je ten motor dělaný v době, kdy byl standard 91 a 95, tak že to jakýkoliv vyšší oktanový číslo prostě nevyužije - nemá to totiž tak velký kompresní poměr, aby mělo vyšší oktanový číslo užitek.
R 1997, od 37000km, teď 78000 km.
Uživatelský avatar
Fífa
Big motorkář
Příspěvky: 163
Registrován: stř 22. srp 2012 11:27:39
Bydliště: Praha

Re: Zlobí, dlouho nestartuje - poraďte :'(

Příspěvek od Fífa »

Rimmerak píše:95 i 98 je stejně aditivovaná, takže je to už jedno jestli jich je v tý 100 víc :-) Spíš bych řek, že když je ten motor dělaný v době, kdy byl standard 91 a 95, tak že to jakýkoliv vyšší oktanový číslo prostě nevyužije - nemá to totiž tak velký kompresní poměr, aby mělo vyšší oktanový číslo užitek.
Kdepak Rimme,98 není nahoněná aditivováním ale rafinováním ropy,čili nijak dokrmovaná narozdíl od 100.Já ho tam neleju kvůli výkonu,ale kvůli vodnatění a je fakt,že opravář mi říkal,že na rozdíl od ostatních co mají v karbcích ten zelený šlem,já mám karbce jak kdyby vyjeli z fabriky. ;)
Yamaha XS 400 modrá 1977+
Opel Astra G caravan 1.6 16v,červená N-JOY(Baron)+
Mazda 5 1.8,šedá
Praha
Uživatelský avatar
martinbrejcha
Dustojník hvězdné pěchoty
Příspěvky: 699
Registrován: čtv 09. zář 2010 10:04:03
Bydliště: Liberec Pavlovice

Re: Zlobí, dlouho nestartuje - poraďte :'(

Příspěvek od martinbrejcha »

nejsou ti Vaši wětráci nějaký cimprlíny ????

Tankuji do klavíru normální levnou 95 na globusu a startujev pohodě......

prvních pět sekund jako Freewind na jeden válec, pak se přidá druhej :lol:

Maty
Odpovědět