zavada = zahada

Odpovědět
casio
Motorkář
Příspěvky: 71
Registrován: pon 04. bře 2013 21:51:02

zavada = zahada

Příspěvek od casio »

ahoj, potreboval bych tipy a rady jak vyresit zavadu na me moto. Jedna se o to, ze jednou za cas (nepravidelne, jednou za 300-3000km) vyleti gufero u pastorku, cislo 30: http://www.partsdepot.cz/originalni-dil ... 01/418352/
kazdopadne loni na podzim jsem gufero vymenil a jezdil dal a ted na jare mi pri druhe jizde opet vyletelo. Odfuk prevodovky ucpany neni, v servise si s tim nevim rady :/
neni to v podstate zadna velka zavada, horsi jsou dusledky -> za jizdy vyleti nepozorovane gufero, od pastorku zacne chcat olej pred zadni kolo a v zatacce to zjistim, zatim jsem to nastesti 2x ustal, ale momentalne je pro me moto s touto zavadou nepojizdna, pokouset to nebudu...
nevi nekdo prosim cim by to mohlo byt? co by tam mohlo tlakovat (jestli to vubec muze tlakovat, kdyz odfuk je volny), nebo nejake jine napady proc vyletava? diky vsem za rady.... jsem uz zoufaly
moto jede pekne, olej nezere, necadi, 150 ve dvou a s kuframa jede ;)
casio
Motorkář
Příspěvky: 71
Registrován: pon 04. bře 2013 21:51:02

Re: zavada = zahada

Příspěvek od casio »

Nikdo nic? :(
Uživatelský avatar
hroch
Pátá kolona
Příspěvky: 1200
Registrován: čtv 02. říj 2008 14:57:52
Bydliště: pribram bohuzel
Kontaktovat uživatele:

Re: zavada = zahada

Příspěvek od hroch »

je težke poradit když nevíme jestli gufero daváš spravne atd jestli ti nehazí hřídel gufero melo byt zaroven s karterem pokud se nepletu,ja ho menil koupil origo japan a drželo v pohode.jde o to jestly ho nenacpeš moc dovnitř a jestli je rovne jinak ti neporadím :( jestli to tlakuje nevím jak zkusit
x x x jinak to neumim
casio
Motorkář
Příspěvky: 71
Registrován: pon 04. bře 2013 21:51:02

Re: zavada = zahada

Příspěvek od casio »

hroch píše:je težke poradit když nevíme jestli gufero daváš spravne atd jestli ti nehazí hřídel gufero melo byt zaroven s karterem pokud se nepletu,ja ho menil koupil origo japan a drželo v pohode.jde o to jestly ho nenacpeš moc dovnitř a jestli je rovne jinak ti neporadím :( jestli to tlakuje nevím jak zkusit
no davam ho rovne ale zaroven s karterem neni, ja tak 3-5 mm vsunute dovnitr, kazdopadne at je tak nebo tak, nejaka sila ho musi tlacit ven a nevim teda jaka kdyz odfuk je volny, nebo to na to muze mit vliv ze je vrazene moc uvnitr?
Uživatelský avatar
Maxton
Dustojník hvězdné pěchoty
Příspěvky: 486
Registrován: pon 30. kvě 2011 16:35:46
Bydliště: Hřebeč - Okres Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: zavada = zahada

Příspěvek od Maxton »

Nemáš tam moc oleje ? Taky už se to takhle někomu stalo...
Motorka prodaná :-( .. Bude nová, tentokrát černá a vymazlená... Peníze už jsou, ale nabídka mizivá a poptávka náročná :D
Uživatelský avatar
yuri13
Dustojník hvězdné pěchoty
Příspěvky: 495
Registrován: pon 31. říj 2011 0:40:21
Bydliště: Býchory
Kontaktovat uživatele:

Re: zavada = zahada

Příspěvek od yuri13 »

Jak by ve skříni vznikl takový tlak? Větrání skříně přeci musí zvládnout i kompresi vnitřního vzduchu, která vzniká pohybem pístu.. Možná je to lůžko pro gufero nějak vylágrované.. Zkus vypustit olej, pořádně ten prostor odmastit a gufero lípnout nějakým dvousložkovým lepidlem.. Ale jak píše hroch.. Měl by sis být jistý, že ti nehází hřídel, protože pak se bude simerink hůře vyjímat.. :ugeek:
http://www.motorkari.cz/uzivatel/?uid=3505

FREE spirit + FREE road = Freewind :)
casio
Motorkář
Příspěvky: 71
Registrován: pon 04. bře 2013 21:51:02

Re: zavada = zahada

Příspěvek od casio »

Oleje mam mezi rysky, hřídel taky nevypadala ze by mela vůli, to bych poznal i z venku od gufera ne?
casio
Motorkář
Příspěvky: 71
Registrován: pon 04. bře 2013 21:51:02

Re: zavada = zahada

Příspěvek od casio »

Jinak se mi zda taky jako blbost aby to bylo způsobené tlakem, tak se ted zamerim na uložení toho gufera, diky;)
Uživatelský avatar
hroch
Pátá kolona
Příspěvky: 1200
Registrován: čtv 02. říj 2008 14:57:52
Bydliště: pribram bohuzel
Kontaktovat uživatele:

Re: zavada = zahada

Příspěvek od hroch »

casio píše:Oleje mam mezi rysky, hřídel taky nevypadala ze by mela vůli, to bych poznal i z venku od gufera ne?
ne vuly ale ohla jakoby hazela
x x x jinak to neumim
Uživatelský avatar
hroch
Pátá kolona
Příspěvky: 1200
Registrován: čtv 02. říj 2008 14:57:52
Bydliště: pribram bohuzel
Kontaktovat uživatele:

Re: zavada = zahada

Příspěvek od hroch »

casio píše:Jinak se mi zda taky jako blbost aby to bylo způsobené tlakem, tak se ted zamerim na uložení toho gufera, diky;)
Ono je asi 3 mm dovnitř ja si to přesne nepamatuju ale vím že tam není žadna zarážka .Nemáš moc doplý řetez ten by mohl tahat za hřídel a zničit ložisko a pak by byla vule
x x x jinak to neumim
Uživatelský avatar
yuri13
Dustojník hvězdné pěchoty
Příspěvky: 495
Registrován: pon 31. říj 2011 0:40:21
Bydliště: Býchory
Kontaktovat uživatele:

Re: zavada = zahada

Příspěvek od yuri13 »

Tak mám možná řešení tvého problému, příteli.. ;) Bavil jsem se o tom s kamarádem a on říkal, že takový problém na spalovacích motorech už řešil a že to na 90% budou vadné pístní kroužky.. Méně pravděpodobné je, že by to mohly dělat těsnění ventilů.. Každopádně to bude podcházejícím expanzním tlakem ze spalovacího prostoru.. :) Být tebou, začnu tímhle.. :ugeek:
http://www.motorkari.cz/uzivatel/?uid=3505

FREE spirit + FREE road = Freewind :)
casio
Motorkář
Příspěvky: 71
Registrován: pon 04. bře 2013 21:51:02

Re: zavada = zahada

Příspěvek od casio »

retez mam naopak moc dlouhy, potrebuju vymenit retezovku :D konzultoval jsem to ve 3 servisech a v podstate se shodli ze kdyby byla vada v "motoru" - ty krouzky apod - tak by to delalo porad a ne nahodne a nevydrzelo by to treba 3000km. pokud by byly spatne krouzky - to bylo prvni co me napadlo, tak by to 1) delalo porad 2) motorka nejela tak jak ma 3) zralo by mi to olej 4) v servisu mi dnes rekli ze motor je ve 100% kondici - nemel teda sundanou hlavu s vackou
nevim, mozna rikam blbost, kdyztak me opravte, jsem rad za jakykoliv nazor, kazdopadne ty krouzky bych asi vyloucil, myslenka s ohlou hrideli je zajimava :) zatim je me reseni ze jsem objednal original gufero z partsdepot, vypustim olej, odmastim to, vymenim za original, a z venku zalepim dvouslozkovym lepidlem a snad by to melo fakcit... pritom zkontroluju hridel jsetli nehaze. pripadne se da jeste zvetsit odfuk od prevodovky. Pristi tyden snad jeste necham zmerit tlak pres naplnovaci vicko na olej - tak se pozna jestli to tlakuje nebo je chyba u gufera

kdyz budu menit gufero mam ho teda "naklepat" dovnitr az na doraz, nebo zaroven s karterem?
Diky za nazory a rady!!!! pripadne napiste jeste cokoliv ;)
Uživatelský avatar
hroch
Pátá kolona
Příspěvky: 1200
Registrován: čtv 02. říj 2008 14:57:52
Bydliště: pribram bohuzel
Kontaktovat uživatele:

Re: zavada = zahada

Příspěvek od hroch »

Na doraz he neklepej žadnej tam není a zajede ti do motoru a mužeš ho vzít a vyhodit.dej ho tak aby bylo tak akorat zaroven s tim ubranim co tam je a ja bych ho nelepil jestly tam bude problem tak at se ukáže radši hned.jinak ja daval vždy origo gufera.
Přílohy
omlouvám se za kresbu furt po me leze dcera a mučí me
omlouvám se za kresbu furt po me leze dcera a mučí me
x x x jinak to neumim
casio
Motorkář
Příspěvky: 71
Registrován: pon 04. bře 2013 21:51:02

Re: zavada = zahada

Příspěvek od casio »

hroch píše:Na doraz he neklepej žadnej tam není a zajede ti do motoru a mužeš ho vzít a vyhodit.dej ho tak aby bylo tak akorat zaroven s tim ubranim co tam je a ja bych ho nelepil jestly tam bude problem tak at se ukáže radši hned.jinak ja daval vždy origo gufera.
Diky ;)
Uživatelský avatar
Fernet
Motorkář
Příspěvky: 89
Registrován: sob 01. lis 2008 22:36:41
Bydliště: Praha Žižkov

Re: zavada = zahada

Příspěvek od Fernet »

Na to taky existují speciální tmely-lepidla na vymezení radiálních vůlí a ty jsou tak účiné že udrží i ložisko ve vymletém futru. Dobrý je v tom Loctite. Tož tak. :geek:
Odpovědět