Prosím já se hlááásím. Rád se něco teoreticky přiučím.Vitouš píše:To domluvíme.Už jsem varoval manželku že v rámci servisu mého Wětráka udělám pánskou jízdu.Mohli by chom přibrat jako kybice třeba Vitase a Sinnera.DEEP píše:Asi se u tebe na jare zastavim jak jsem slibil.Udelam ti ten starter a klido i tohle viko.Je to malina.Momentak mam od Tony.10-100Nm.Je to pohodicka kdyz to umis.Vitouš píše:Pod svíčkama se mě to taky špiní.Měl jsem podezření že mám povolené svíčky ale jsou ok.Přesný zdroj jsem nenašel.
Netěsnost motoru
Re: Frostys
ɐɹoɟ oɥıuznʞsıp ɹoʇɐɹǝpoɯ
Všechno co je príma, je buď nebezpečné, zakázané, drahé a nebo se po tom tloustne.
"Piješ?" Pokud je to otázka, tak ne, pokud je to nabídka, tak ano!
Všechno co je príma, je buď nebezpečné, zakázané, drahé a nebo se po tom tloustne.
"Piješ?" Pokud je to otázka, tak ne, pokud je to nabídka, tak ano!
Re: Netěsnost motoru
Ten samý problém s olejem, viz foto. Nějak se mi do opravy nechce, jelikož to budu dělat poprvé .
- Přílohy
-
- 4.JPG (174.65 KiB) Zobrazeno 24130 x
-
- 3.JPG (209.94 KiB) Zobrazeno 24124 x
- DEEP
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 671
- Registrován: sob 01. lis 2008 14:37:48
- Bydliště: Hradek nad Nisou Okr. Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Netěsnost motoru
Jo to je v poho!
Jak to rozeberes tak to i slozis.
Jen nezapomen ze se srouby dotahuji na 10Nm.
Jak to rozeberes tak to i slozis.
Jen nezapomen ze se srouby dotahuji na 10Nm.
Co je stary,to je dobry ...
- DEEP
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 671
- Registrován: sob 01. lis 2008 14:37:48
- Bydliště: Hradek nad Nisou Okr. Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Netěsnost motoru
Tak panove uz ma motor resp.viko hlavy pretesnene!!!
Do konce tydne vlozim postup a samozrejme fotky.
Do konce tydne vlozim postup a samozrejme fotky.
Co je stary,to je dobry ...
- DEEP
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 671
- Registrován: sob 01. lis 2008 14:37:48
- Bydliště: Hradek nad Nisou Okr. Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Netěsnost motoru
Takze:proste povolite vsechno co prekazi v ceste za sundanim vika hlavy.
Imbusy ktere drzi prirubu z olejoveho chladice,sroub ktery drzi benzo olejoveho mazani drzaky na hlave mezi ramem a palici.Pak nastavite motor do polohy komprese horni uvrat kdyz jsou vsechny ventyly pozavirane.Pak povolite srouby na vikach ventylu a vyndate je ven.Vyko drzi 12ks sroubu.10ks z venci a 2ks zevnitr.jsou hned v prostgoru stelovani ventylu.Viko ale jen tak sundat nejde jsou tam vystredovaci valecky.Takze musite krapet pouzit nasily.Ze strany svicek jsou vycka drzaku vahadel jsou na imbus,Tak do toho bliz ke karbcum jsem lehce klepl nasadou od kladivka smerem nahoru.Jako kdyz to chcete vyrazit.Az vyskoci ven je to jednoduche vycistit dosedaci plochy od stareho tesneniodmastit lehce potrit nejakym vysoce odolnym teplotam silikonem.A zase to vse slozit do hromady.Utahnete srouby rukou nebo lehce racnou.Pak pouzijete momentovy klic nastavite na 10Nm.A utahujte je do krize.
Sroub na mazani klikove skrine ktery vede z hlavy dolu do motoru ma 23Nm.Ty dva imbusy co vedou od chladice maji 10Nm.A ty tri co drzi drzak mezy ramem a hlavou maji 40Nm
POZOR!!!!!!!!!!!
Srouby si polozte nekde stranou tak jak tam byli.
Pokud si dobre vzpominam tak tam je 6 paru a kazdy par je jiny.Dokonce 2 pary jsou dany krizem.Tak bacha na to!!!!
Tak vam drzim palce:
Deep
Imbusy ktere drzi prirubu z olejoveho chladice,sroub ktery drzi benzo olejoveho mazani drzaky na hlave mezi ramem a palici.Pak nastavite motor do polohy komprese horni uvrat kdyz jsou vsechny ventyly pozavirane.Pak povolite srouby na vikach ventylu a vyndate je ven.Vyko drzi 12ks sroubu.10ks z venci a 2ks zevnitr.jsou hned v prostgoru stelovani ventylu.Viko ale jen tak sundat nejde jsou tam vystredovaci valecky.Takze musite krapet pouzit nasily.Ze strany svicek jsou vycka drzaku vahadel jsou na imbus,Tak do toho bliz ke karbcum jsem lehce klepl nasadou od kladivka smerem nahoru.Jako kdyz to chcete vyrazit.Az vyskoci ven je to jednoduche vycistit dosedaci plochy od stareho tesneniodmastit lehce potrit nejakym vysoce odolnym teplotam silikonem.A zase to vse slozit do hromady.Utahnete srouby rukou nebo lehce racnou.Pak pouzijete momentovy klic nastavite na 10Nm.A utahujte je do krize.
Sroub na mazani klikove skrine ktery vede z hlavy dolu do motoru ma 23Nm.Ty dva imbusy co vedou od chladice maji 10Nm.A ty tri co drzi drzak mezy ramem a hlavou maji 40Nm
POZOR!!!!!!!!!!!
Srouby si polozte nekde stranou tak jak tam byli.
Pokud si dobre vzpominam tak tam je 6 paru a kazdy par je jiny.Dokonce 2 pary jsou dany krizem.Tak bacha na to!!!!
Tak vam drzim palce:
Deep
- Přílohy
-
- DSC00255 (Custom).JPG (107.4 KiB) Zobrazeno 23989 x
-
- DSC00254 (Custom).JPG (87.08 KiB) Zobrazeno 23977 x
-
- DSC00253 (Custom).JPG (109.16 KiB) Zobrazeno 23986 x
Co je stary,to je dobry ...
- DEEP
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 671
- Registrován: sob 01. lis 2008 14:37:48
- Bydliště: Hradek nad Nisou Okr. Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Netěsnost motoru
A jeste
- Přílohy
-
- DSC00256 (Custom).JPG (81.09 KiB) Zobrazeno 23979 x
-
- DSC00258 (Custom).JPG (52.72 KiB) Zobrazeno 23977 x
-
- DSC00259 (Custom).JPG (84.51 KiB) Zobrazeno 23975 x
Co je stary,to je dobry ...
- DEEP
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 671
- Registrován: sob 01. lis 2008 14:37:48
- Bydliště: Hradek nad Nisou Okr. Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Netěsnost motoru
A jeste
- Přílohy
-
- DSC00260 (Custom).JPG (113.4 KiB) Zobrazeno 23978 x
-
- DSC00261 (Custom).JPG (88.94 KiB) Zobrazeno 23970 x
-
- DSC00267 (Custom).JPG (107.42 KiB) Zobrazeno 23970 x
Co je stary,to je dobry ...
- DEEP
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 671
- Registrován: sob 01. lis 2008 14:37:48
- Bydliště: Hradek nad Nisou Okr. Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Netěsnost motoru
A dalsi
- Přílohy
-
- DISCO0262 (Custom).JPG (63.02 KiB) Zobrazeno 23973 x
-
- DISCO0263 (Custom).JPG (71.74 KiB) Zobrazeno 23968 x
-
- DISCO0264 (Custom).JPG (71.69 KiB) Zobrazeno 24271 x
Co je stary,to je dobry ...
- DEEP
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 671
- Registrován: sob 01. lis 2008 14:37:48
- Bydliště: Hradek nad Nisou Okr. Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Netěsnost motoru
a jeste
- Přílohy
-
- DSC00261 (Custom).JPG (88.94 KiB) Zobrazeno 23967 x
-
- DISCO0266 (Custom).JPG (77.91 KiB) Zobrazeno 23957 x
-
- DISCO0265 (Custom).JPG (68.32 KiB) Zobrazeno 23959 x
Co je stary,to je dobry ...
- DEEP
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 671
- Registrován: sob 01. lis 2008 14:37:48
- Bydliště: Hradek nad Nisou Okr. Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Netěsnost motoru
a dal
- Přílohy
-
- DSC00267 (Custom).JPG (107.42 KiB) Zobrazeno 23963 x
-
- DSC00268 (Custom).JPG (98.44 KiB) Zobrazeno 23961 x
-
- DSC00269 (Custom).JPG (93.49 KiB) Zobrazeno 23963 x
Co je stary,to je dobry ...
- DEEP
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 671
- Registrován: sob 01. lis 2008 14:37:48
- Bydliště: Hradek nad Nisou Okr. Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Netěsnost motoru
atd
- Přílohy
-
- DSC00278 (Custom).JPG (89.67 KiB) Zobrazeno 23965 x
-
- DSC00270 (Custom).JPG (124.14 KiB) Zobrazeno 23962 x
-
- DSC00272 (Custom).JPG (94.29 KiB) Zobrazeno 23962 x
Co je stary,to je dobry ...
- DEEP
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 671
- Registrován: sob 01. lis 2008 14:37:48
- Bydliště: Hradek nad Nisou Okr. Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Netěsnost motoru
Utahovani
- Přílohy
-
- DSC00279 (Custom).JPG (87.76 KiB) Zobrazeno 23967 x
-
- DSC00280 (Custom).JPG (92.19 KiB) Zobrazeno 23963 x
-
- DSC00281 (Custom).JPG (102.08 KiB) Zobrazeno 23965 x
Co je stary,to je dobry ...
- DEEP
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 671
- Registrován: sob 01. lis 2008 14:37:48
- Bydliště: Hradek nad Nisou Okr. Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Netěsnost motoru
atd
- Přílohy
-
- DSC00282 (Custom).JPG (95.02 KiB) Zobrazeno 23966 x
-
- DSC00283 (Custom).JPG (100.73 KiB) Zobrazeno 23963 x
Co je stary,to je dobry ...
Re: Netěsnost motoru
Deepe moc pěkný, ještě by to chtělo dát popisky k jednotlivým obrázkům a co je co za součástku a byla by to naprostá bomba.
Opravdu super.
Opravdu super.
ɐɹoɟ oɥıuznʞsıp ɹoʇɐɹǝpoɯ
Všechno co je príma, je buď nebezpečné, zakázané, drahé a nebo se po tom tloustne.
"Piješ?" Pokud je to otázka, tak ne, pokud je to nabídka, tak ano!
Všechno co je príma, je buď nebezpečné, zakázané, drahé a nebo se po tom tloustne.
"Piješ?" Pokud je to otázka, tak ne, pokud je to nabídka, tak ano!
Re: Netěsnost motoru
Prima servisní manuál, jen tak dál.Sinner píše:Deepe moc pěkný, ještě by to chtělo dát popisky k jednotlivým obrázkům a co je co za součástku a byla by to naprostá bomba.
Opravdu super.
- Vitouš
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 888
- Registrován: stř 01. říj 2008 12:39:16
- Kontaktovat uživatele:
Re: Netěsnost motoru
Kamera chválí.Jelikož jsme toho od tebe viděli už víc tak jak říká Vitas za chvilku vydáš manuál.Blíží se jaro tak by mohla byt u nás na chalupe ta trachtace a možná by mohlo dojít i na můj startér.Co ty na to?
- DEEP
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 671
- Registrován: sob 01. lis 2008 14:37:48
- Bydliště: Hradek nad Nisou Okr. Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Netěsnost motoru
Ten starter neni zadny problem.Sice se musi rozhodit kvuli nemu dost veci.Ale uz jsem si to delal 2x takze vim kudy kam.
Co je stary,to je dobry ...
- DEEP
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 671
- Registrován: sob 01. lis 2008 14:37:48
- Bydliště: Hradek nad Nisou Okr. Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Netěsnost motoru
Sorry Kamo ze to takhle pisu.Peknej hnuj ta tvoje hlava.Vsiml jsem si jednoho detejlu.Mas tam prehozeny srouby.Ty z tema tesnicima podlozkama.Maji bejt na druhe strane.Ale to uz je ted asi jedno.Kazdopadne se to musi znova pretesnit.A mozna koupit i gumicky do ventylovych vicek.kuklic píše:Ten samý problém s olejem, viz foto. Nějak se mi do opravy nechce, jelikož to budu dělat poprvé .
Co je stary,to je dobry ...
Re: Netěsnost motoru
No jo. A po zpětné montáži víka, nemusí se znova štelovat ventily?DEEP píše:Sorry Kamo ze to takhle pisu.Peknej hnuj ta tvoje hlava.Vsiml jsem si jednoho detejlu.Mas tam prehozeny srouby.Ty z tema tesnicima podlozkama.Maji bejt na druhe strane.Ale to uz je ted asi jedno.Kazdopadne se to musi znova pretesnit.A mozna koupit i gumicky do ventylovych vicek.kuklic píše:Ten samý problém s olejem, viz foto. Nějak se mi do opravy nechce, jelikož to budu dělat poprvé .
- DEEP
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 671
- Registrován: sob 01. lis 2008 14:37:48
- Bydliště: Hradek nad Nisou Okr. Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Netěsnost motoru
kuklic píše:No jo. A po zpětné montáži víka, nemusí se znova štelovat ventily?DEEP píše:Sorry Kamo ze to takhle pisu.Peknej hnuj ta tvoje hlava.Vsiml jsem si jednoho detejlu.Mas tam prehozeny srouby.Ty z tema tesnicima podlozkama.Maji bejt na druhe strane.Ale to uz je ted asi jedno.Kazdopadne se to musi znova pretesnit.A mozna koupit i gumicky do ventylovych vicek.kuklic píše:Ten samý problém s olejem, viz foto. Nějak se mi do opravy nechce, jelikož to budu dělat poprvé .
Si nejspis jo.Ale maximalne budes mit vetsi vule na ventilu nez mensi.
Co jsem to delal poprvy tak jsem ventyly taky nesteloval.Jen jsem je zmeril.Bily v mezi.Takze dobry.
Kdybis ale menil tesneni pod hlavou tak to by bylo neco jineho.Tady ale neni ani desetina milimetru tesneni.Tak co?
Co je stary,to je dobry ...
- palciatko
- Motorkář
- Příspěvky: 73
- Registrován: stř 01. říj 2008 10:15:43
- Bydliště: Sabinov (Slovensko)
Re: Netěsnost motoru
DEEP: myslis tie skrutky, co su v mikrofisoch oznacene ako 5*13?? Lebo kuklic ma tie podlozky na dobrej strane...DEEP píše:Sorry Kamo ze to takhle pisu.Peknej hnuj ta tvoje hlava.Vsiml jsem si jednoho detejlu.Mas tam prehozeny srouby.Ty z tema tesnicima podlozkama.Maji bejt na druhe strane.Ale to uz je ted asi jedno.Kazdopadne se to musi znova pretesnit.A mozna koupit i gumicky do ventylovych vicek.kuklic píše:Ten samý problém s olejem, viz foto. Nějak se mi do opravy nechce, jelikož to budu dělat poprvé .
- DEEP
- Dustojník hvězdné pěchoty
- Příspěvky: 671
- Registrován: sob 01. lis 2008 14:37:48
- Bydliště: Hradek nad Nisou Okr. Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Netěsnost motoru
palciatko píše:DEEP: myslis tie skrutky, co su v mikrofisoch oznacene ako 5*13?? Lebo kuklic ma tie podlozky na dobrej strane...DEEP píše:Sorry Kamo ze to takhle pisu.Peknej hnuj ta tvoje hlava.Vsiml jsem si jednoho detejlu.Mas tam prehozeny srouby.Ty z tema tesnicima podlozkama.Maji bejt na druhe strane.Ale to uz je ted asi jedno.Kazdopadne se to musi znova pretesnit.A mozna koupit i gumicky do ventylovych vicek.kuklic píše:Ten samý problém s olejem, viz foto. Nějak se mi do opravy nechce, jelikož to budu dělat poprvé .
To je ale dost divny ponevac kdyz jsem to rozebiral po prve tak to bylo jeste origo.
A ty podlozky jsem mel na strane u rozvodoveho retezu.Masinu jsem kupoval na 2000km.Pochybuji ze by to nekdo delal pre demnou.Byl tam jeste origo bily silikon.
Co je stary,to je dobry ...
Re: Netěsnost motoru
Ahoj, tak jsem se taky pustil do přetěsnění napínáku rozvoďáku. Použil jsem taky silikonový těsnící tmel a najel jsem něco málo přes dva tisíce a supr, postup snad popisovat nemusím, už je to tu někde popsaný, snad jen doplním, že tu “šponovací tyčku“ zasunete otáčením proti směru hodinových ručiček, na konci jde jakoby dotáhnout, aby se hned zase nevytáhla a nemusela se držet. Omlouvám se za mizerný fotky, ale foťák není nikdy po roce, když je potřeba, ale lepší jak drátem do oka
- Přílohy
-
- Obraz015.jpg (16.22 KiB) Zobrazeno 23605 x
-
- Obraz018.jpg (18.09 KiB) Zobrazeno 23614 x
-
- Obraz017.jpg (60.3 KiB) Zobrazeno 23604 x
Re: Netěsnost motoru
Mám také přetěsněno. Sice to nemám tak pěkné jako DEEP, ale zatím to funguje a to je hlavní.Ventilové vůle jsem jen zkontroloval- 0,10 mm sací a 0,20 mm výfukové. Šlo to celkem hladce.
- Přílohy
-
- P6140147 - Kopie 4.JPG (86.33 KiB) Zobrazeno 23834 x
-
- P6140145 - Kopie 2.JPG (68.04 KiB) Zobrazeno 23836 x
-
- P6140144 - Kopie 1.JPG (66.14 KiB) Zobrazeno 23830 x